Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 29 nov - 18:50
''Ja daar is Hendrik, zullen we naar hun toe gaan'' Ik keek vrolijk naar Nico en toen daarna naar Esther en ik voelde me gezegend met Noah en me kinderen. Ik begon met Esther en met Nico verder naar An en Hendrik toe te lopen. ''Hey An.'' Hendrik veegde zijn traantjes weg en keek zijn moeder aan. 'Nog 5 apjes'' Hij dacht diep na en knikte toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 18:21
Nicolaas knikte en liep naar zijn broertje toe. Esther liep vrolijk door het water met hen mee. Ik keek Elisa aan en glimlachte. "Hey, Elisa !" Ik knikte dan naar Hendrik en ging met hem nog 5 kleine pasjes verder. "Zo, nu niet meer verder !" zei ik. Nicolaas keek verbaasd naar hen en keek dan zijn moeder vragend aan. Esther liet haar moeders hand los en ging zitten terwijl ze vrolijk lachte. "Water koud !" Ze begon met haar handen op het wateroppervlak te slaan en zorgde er zo voor dat iedereeen die vlak bij haar stond nat werd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 18:26
Ik zag Nico me vragend aan kijken. ''Wat is er lieverd.'' Ik ging ook zitten. ''Ben je lekker aan het spetteren met het water, lieverd.'' Ik glimlachte vrolijk naar Esther en toen keek ik weer naar Nico. Hendrik keek zijn moeder vrolijk aan en begon haar vrolijk weer nat te spetteren. ''Mama nu erg nat''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 18:47
"Nico ook diep !" zei hij tegen zijn moeder en wees naar Hendrik en An. Esther lachte blij. "Ja, ik spetteren !" zei ze en spetterde haar moeder dan nat. Ondeugend keek ze haar dan aan. Ik moest lachen toen hij me natspetterde. "Ja, mama is nu heel erg nat, jij deugniet !" Ik spetterde hem dan ook een klein beetje nat en keek hem met een glimlach aan. "Nu is Hendrik ook nat !" zei ik en bleef hem met een glimlach aankijken. Ik voelde me erg gelukkig en vond het leuk dat ik gewoon eens leuke dingen kon doen zonder gestoord te wordne.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 18:52
''Ja dat mag wel.'' Zei ik tegen Nico en ik riep Noah en vroeg of hij met Nico naar An en Hedrik toe wou, zodat ik hier kon blijven en even lekker met Esther bezig kon. Ik keek Esther weer aan. ''Jij ben een echte boef.'' Ik begon Esther een klein beetje nat te spetteren. Hendrik zag dat zijn moeder lachte en dat ze hem daarna nat spetterde, hij glimlachte vrolijk naar haar. ''Hendlik nu nat oor mama''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 22:55
Ik grijnsde naar mijn zoontje. "Ja, Hendrik is nat geworden door mama ! Dat is niet lief van mama, hé?" vroeg ik. Noah kwam eraan gelopen en nam Nicolaas' handje vast en liep dan met hem naar Hendrik toe. Nicolaas keek vrolijk en spetterde zijn broertje nat. Esther giechelde en werd toen door haar moeder nat gespetst. Even bleef ze verbaasd in het water zitten en dan maakte ze haar moeder nog een keer nat. "Mama nat !" zei ze en stond op. Dan liep ze dieper het water in.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 30 nov - 23:51
''Ja mama is nu erg nat door, Esther.'' Zei ik erg vrolijk. Ik zag Esther opstaan en dieper het water in lopen, ik pakte haar hand en liep met haar mee. ''We gaan niet al te diep, we gaan niet dieper dan daar bij Noah.'' Zei ik vrolijk tegen Esther en ik herinder me dat het lang geleden was dat ik zo rustig en zoveel van mijn kinderen kon genieten ''mama el lief, heeeeel lieve mama'' Hij knuffelde haar en wou haar niet meer los laten. Na een tijdje begon Hendrik te gapen en viel bij zijn moeder in de armen in slaap en hield haar stevig vast
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 1 dec - 14:32
Esther keek verbaasd naar haar moeder. "Waarom niet?" vroeg ze en keek voor zich uit. BRaaf bleef ze staan wanneer ze bij Noah waren. NIcolaas keek naar Hendrik en hij pruilde. "Hendelik slapen..." Ik glimlachte naar Hendrik en toen hij in slaap gevallen was, keek ik van hem naar Elisa. "Ik ga met Hendrik wat op het strand zitten...", zei ik en draaide me om en liep naar onze spullen toe en legde een handdoek op het zand en ging erop zitten met Hendrik nog st eeds in mijn armen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 1 dec - 19:21
Ik ging met Esther verder het water in tot we net zo ver waren als Noah. ''We gaan niet verder omdat het telkens dieper word.'' Ik keek erg trots naar Esther dat ze zelf ook al stil bleef staan, toen ze even ver als Noah stond. Ik keek Hendrik aan. Ik knikte naar An toen ze zei dat ze met Hendrik naar het stand ging ''Ja Hendrik is erg moe en is in slaap gevallen.'' Hendrik blijft lekker verder slapen en houd zijn moeder erg stevig vast en laat haar niet los. Na een tijdje heeft hij een nachtmerrie en begin onrustig te worden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 15:04
Esther keek een beetje bang naar het water. "Dieper?" vroeg ze en keek haar moeder aan. Nicolaas begon eerst wat te spetteren, maar toen hij dat beu was, liep hij naar zijn moeder toe en ging aan haar hand hangen. HIj begon wat moe te worden, maar wilde nog niet gaan slapen. Noah kwam ook tot bij hen en keek naar NIcolaas. Toen zei Nicolaas plots: "Papa ook komen?" An keek bezorgd naar Hendrik en vroeg zich af waarover hij aan het dromen was. Toen hij erg onrustig werd, probeerde ze hem wat te kalmeren. "Rustig maar, lieverd...", zei ze en hoopte dat Hendrik het toch op één of andere manier zou horen ook al sliep hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 18:47
''Ja het word dieper vanaf hier, maar je hoefd niet bang te zijn, we blijven lekker hier en gaan niet verder en mama blijft bij je.'' Ik knuffelde Esther even. ''Nee Nico, papa komt niet, volgens mij ben jij een beetje moe of niet Nicolaas.'' Ik knuffelde Nico en Esther even en knuffelde Noah dan even. ''Ik hou van jullie'' Hendrik werd iets rustiger maar was nog wel onrustig, hij droomde dat hij zijn moeder kwijt raakte aan een demon die zijn moeder verslaagde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 22:36
Esther knikte vrolijk en knuffelde haar moeder terug. Nicolaas schudde zijn hoofd. "Niet moe !" HIj geeuwde en schudde opnieuw zijn hoofd. "NIco niet moe !" Hij knuffelde zijn moeder terug en ging dan weer aan haar hand hangen. "Esther moe !" zei hij en keek naar zijn zusje. Ik bleef bezorgd naar mijn zoontje kijken en wiegde hem een beetje heen en weer in mijn armen. "Het is allemaal in orde...", zei ik zachtjes en wierp even een blik op de anderen. Vrolijk keek ik weer naar mijn zoontje.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 22:39
''Nico het is niet erg als je moe bent. Esther is niet moe.'' Ik tilde Nico op zodat hij op me armen kon zitten. ''Je mag wel even lekker gaan slapen hoor, zoals Hendrik.'' Ik knuffelde hem even en knuffelde Esther ook even. ''Zullen we terug naar het strand gaan uit het koude water'' Hendrik werd opeens huilend wakker en hield zijn moeder stevig vast. ''Mama niet weg.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 22:46
NOah antwoordde: "Ja, ik denk dat dat wel een goed idee is !" HIj stak zijn hand uit naar Esther en die nam zijn hand vast en ze begonnen al richting An te wandelen. Nicolaas geeuwde en wilde nog een keer zeggen dat hij niet moe was, maar zijn oogjes vielen al dicht en hij legde zijn hoofdje tegen zijn moeders schouder aan. An keek bezorgd naar Hendrik en knuffelde hem. "Mama gaat niet weg, lieverd, mama blijft bij Hendrik !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 2 dec - 22:51
Ik liep met de slapende Nico ook richting An, achter Noah en Esther aan. ''Slaap lekker, lieverd.'' Zei ik zachtjes tegen Nico. ''An gaat het.'' Vroeg ik toen ik zag dat Hendrik aan het huilen was. ''Mama ij Hendlik blijven.'' Zei hij een beetje bang
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 22:34
Nicolaas knikte en viel in slaap. Esther was ook moe en ging naast An zitten. Ik keek op naar Elisabeth, mijn nichtje en ook allerbeste vriendin, en schudde onzeker mijn hoofd. Daarna keek ik weer naar Hendrik en probeerde te blijven glimlachten. "Mama blijft altijd bij Hendrik, ik beloof het !" Ik schrok even van mijn ogen woorden omdat ik eigenlijk hem niet kon beloven dat ik er altijd zou zijn. Er sprongen tranen in mijn ogen als ik eraan dacht dat we eigenlijk elk moment dood konden gaan doordat we elke dag door demons aangevallen werden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 22:44
Ik zag dat An het even moeilijk had, dus ik ging aan de andere kant van haar zitten en legde me arm om haar schouder heen. ''Zullen we zo terug gaan naar het hotel, ik denk dat iedereen wel wat moe is.'' Ik keek An en Noah aan. Hendrik werd weer wat rustigen en knuffelde zijn moeder en begon daarna met een haarpluk van haar te spelen en moest soms een beetje giechelen en ook wat gapen. Ik stond weer op. ''Laten we maar terug gaan, zodat iedereen wat kan rusten.'' Ik pakt mijn spullen en tilde Esther ook op. ''Zo kun je ook even lekker slapen, lieverd'' Zei ik tegen Esther.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 22:56
Ik keek Elisabeth dankbaar aan en glimlachte naar haar. Ik knikte en stond op. Ik deed snel een beetje meer kleren aan en ook Hendrik kleedde ik wat meer aan zodat hij het niet te koud kreeg. Esther was zo moe dat ze haar hoofdje niet meer recht kon houden en daarom legde ze zich tegen haar moeders schouder aan. Noah kleedde zich ook wat aan en begon alles bij elkaar te rapen. Daarna liepen ze met z'n allen weer naar het hotel toe. Voor onze kamers bleef ik stilstaan en keek naar Elisabeth en noah. "Wanneer gaan we eten?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 23:01
Ik keek lief naar Esther en was erg trots op me kinderen, toen liepen we naar het hotel. ''Zullen we rond 6 uur gaan eten, ik denk dat iedereen dan wel weer goed uitgerust is.'' Na dat An geandwoord had liep ik mijn kamer binnen en begon Esther en Nico in te stoppen zodat ze lekker zouden kunnen slapen. Ik gaf ze een kusje op hun voorhoofd. ''Slaap lekker, lieverds, mama houd van jullie.'' Ik kleede me om en ging ook op bed liggen. ''Hmm dit ligt echt lekker''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 23:13
Ik knikte en maakte dan de deur van mijn kamer los. Ik liep naar binnen, sloot de deur achter me en legde mijn zoontje in bed. Ik gaf hem een kusje en stopte hem in. Dan ging ik op mijn eigen bed liggen en keek naar het plafond. Ik zuchtte diep en draaide me op mijn zij. Ik geeuwde en viel daarna in slaap. Noah ging bij Elisa liggen en glimlachte. Hij gaf haar een zoen en ging met zijn hand onder haar t-shirt en begon haar op haar buik te strelen terwijl hij haar bleef zoenen. "Ik hou van je !" zei hij even later.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 23:16
''Ik hou ook van jou'' Ik glimlachte naar Noah. ''Noah we kunnen nu niet hier, je weet wel doen, de kinderen liggen hier.'' Maar daarna zoende ik hem wel en ik bleef hem een tijdje zoen daarna keek ik hem aan. ''Zullen we ook maar wat gaan slapen, dan gaan we straks om 6 uur even lekker wat eten.'' Ik draaide me op me rug en sloot me ogen. ''Slaap lekker.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 23:27
Hij knikte teleurgesteld, maar begreep het wel goed. Hij geeuwde en sloot zijn ogen. Niet veel later viel hij ook in slaap en had een erg leuke droom. Esther droomde over deze dag en voelde zich heel erg gelukkig. Nicolaas sliep ook lekker, maar na een paar uurtjes werd hij wakker en begon te huilen. "MAMA !" huilde hij en wanneer zij niet meteen kwam, riep hij: "PAPA !" en transporteerde op die manier zijn vader ook naar zich toe. Thomas keek erg verbaasd om zich heen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 3 dec - 23:30
Ik merkte niet wat Nico gedaan had. Ik draaide me om en sliep dan lekker verder. ''Hmmmmmm'' Mompelde ik in me slaap en legde automatisch me arm over Noah zijn middel. Hendrik viel na een tijdje, nadat hij was ingestopt door zijn moeder in slaap. Hij praate in zijn slaap terwijl hij droomde over zijn moeder. ''Ikke lieve mama hebben, hou van mijn mama'' Hij sliep lekker door.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 4 dec - 15:05
Ik had even naar Hendrik liggen luisteren voor ik in slaap viel. Thomas liep snel naar Nicolaas toe en tilde hem uit zijn bedje. "Hey, grote jongen, wat is er?" vroeg hij terwijl hij zijn zoontje verbaasd aankeek. Esther was nu ook wakker geworden en ging recht in haar bed zitten. "MAMA !" riep ze en begon te huilen toen ze Thomas zag. Nicolaas keek vrolijk naar zijn vader en zei. "Ikke bang !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 4 dec - 19:11
Ik werd langzaam aan wakker door het geroep van Esther. ''Esther wat is er aan hand.'' Ik keek naar me kinderen en schrok erg. ''Thomas'' Zei ik geschrokken. Ik liep snel naar esther en Nico en pakte hun op. ''Ga weg nu meteen, Thomas.'' Waarom kunnen ze ons gewoon niet met rust laten.