Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:10
Ik keek naar Nico. ''En hoe vragen we dat normaal?'' vroeg ik toen aan hem. Ik keek Noah aan. ''Ik heb het gevoel dat ik die test verprutst heb'' Ik zuchte. Hendrik begon zijn broodje op te eten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:20
Nico keek boos. "Nico mogen andere boterham, blieft? " Esther had haar eten op en keek naar haar moeder. "Mama, Esther melk krijgen?" Noah keek onzeker Elisa aan. "Het zal wel meevallen !" zei hij om haar gerust te stellen en hoopte dat het waar was. Ik begon Charisa eten te geven.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:22
Ik knikte. ''Ik hoop het'' Zei ik tegen Noah. ''Ja je mag een andere wat wil je erop.'' Vroeg ik toen aan Nico. Charisa was lekker aan het eten. ''Lekkel Choco'' Zei hendrik vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:33
"Ik weet het zeker ! Je hebt er hard voro gewerkt, ELisa !" Nico dacht na. "Vlees !" zei hij toen. Esther bleef naar haar moeder kijken. "Mama, Esther melk mogen?" vroeg ze nog een keer. Ik glimlachte naar Hendrik. "Ja, lekker he !" zei ik opgewekt tegen hem.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:39
Ik maakte voor Nico een botherham met vlees. ''Kijk eens lieverd'' Ik knikte naar Esther. ''Ja mama zal wat melk voor je inschrenken'' Ik schronk het in en gaf het aan Esther. Hendrik zijn mond zat helemaal onder de choco.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:46
Noah keek naar Esther. "Wil je nog wat eten?" vroeg hij. Ze nam de beker van haar moeder aan en schudde haar hoofd. Meteen zette ze de beker aan haar lippen en dronk hem in éé nkeer uit. Nicolaas keek heel blij. "Dankje, mama !" Hij nam de boterhham aan en begon te eten. Na een tijdje had hij genoeg en haalde het vleesje ertussen uit en at dat nog op. "Gedaan !" zei hij en wilde van zijn stoel gaan. "Nico met auto's spelen !" Ik keek weer een keer om naar Hendrik en moest lachen. "Lieverd, je zit helemaal onder de choco !" zei ik en stond op. Ik mnam een washandje, maakte dat nat en ging toen zijn mond proper maken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:48
Ik keek Nico aan. ''Je kan niet spelen we gaan zo weg'' Zei ik toen tegen hem. Hendrik keek zijn moeder aan. ''Maal Hendlik Choco lekkel vinden'' Zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 16:54
Nico keek verdrietig en bleef zitten. "Nico niet willen gaan !" zei hij toen. "Nico thuis willen blijven !" Ik glimlachte en gaf hem een kus. "Dat weet ik, lieverd !" Ik ging het washandje wegleggen en keek op mijn horloge op de terugweg. "We moeten vertrekken !" Meteen liep ik naar Charisa en tilde haar op. "Jullie kunnen lekker gaan spelen op Magicschool !" zei ik en probeerde opgewekt te klinken en niet te zenuwachtig.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:27
Ik keek Nico aan. ''Dat kan niet lieverd'' Zei ik toen tegen hem. ''Mama en Noah moeten naar school'' Ik keek naar de klok. ''We moeten gaan.'' Ric tilde hendrik op. "'Lekkel spelen'' Zei Hendrik zijn moeder na.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:33
Nico zuchtte. "Nico naar oma mogen?" vroeg hij toen. Esther zette haar beker neer en ging van haar stoel af. Ze rende weg en kwam even later terug met haar jas. Noah knikte. "Ja, we moeten gaan !" Hijs t ond op en begon snel de tafel af te ruimen. Ik glimlachte en ruimde snel een beejte af. Dan liep ik naar Ric toe en keek hem aan. "Hebben we alles?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:36
Ik schudde me hoofd. ''Jullie gaan naar magicschool'' Zei ik toen. ''Daar kunnen jullie lekker spelen'' Ik deed Charlotte haar jas aan. Ric knikte. ''Ja we hebben alles.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:43
Nico werd weer boos. "Nooit naar oma mogen !" Charlotte was erg vrolijk. Esther probeerde haar jas aan te krijgen, maar het lukte niet. Noah liep naar haar toe en deed haar jas aan. "Nico, ga jij je jas ook eens halen !" zei hij. Nico schudde zijn hoofd. Ik orbde naar de crèche van Magicschool.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:45
Ik pakte Nico zijn jas en deed hem aan. ''We kunnen gaan'' Ik transporteerde iedereen naar magicschool naar de creche. ''Zo we zijn er'' hendrik zag Nico en esther. ''Mama daal Nico en Eshtel'' Zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:51
Nicolaas zag zijn broertje ook al. "Hendlik !" riep hij uit en rende naar hem toe. Esther voelde zich niet zo goed en bleef stilletjes bij haar meoder staan. Ik knikte naar Hendrik. "Ja, daar zijn ze, nu kunnen jullie lekker samen spelen !" Ik gaf hem nog een kus en knuffelde Charisa. "Veel plezier !" Ik zette haar neer. Charlotte wees naar een meisje dat ongeveer zo oud was als zij en waar ze bevriend mee was geworden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 17:53
Ik zette Charlotte neer bij het meisje. ''Ga maar lekker spelen.'' Ik keek naar Esther. ''wat is er lieverd'' vroeg ik aan haar. Ric zette Hendrik neer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 31 jan - 18:02
Nicolaas vond het plots niet meer erg om hier te zijn in plaats van bij zijn grootouders. "KOm, Hendlik, spelen !" Charlotte begon met het meisje te spelen. Ze was erg vrolijk. Esther keek haar moeder aan. "Niets", zei ze. Ik gaf Ric een kus en wachtte op Noah en Elisa om naar de les te gaan. "Oh, ik ben zenuwachtig !"