Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:25
Ik lag lekker tegen Noah aan. Paige begon bij te komen. ''An'' Zei ze zachtjes. ''Moet An tegen houden'' Ze wou gaan staan. ''Ja is goed'' Zei Lucas. Charisa begon hard te huilen en om haar moeder te roepen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:32
Ik pakte het contract weer van hem over. "Heb je iets om te schrijven?" vroeg ik hem. "Wel snel, want ik denk dat ze achter me gaan aankomen ..." Noah glimlachte naar Elisa. Leah hielp haar overeind. "Paige, gaat het wel?" Thomas wilde Charisa aan Paige geven.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:35
Ik kuste Noah. ''Truste'' Zei ik tegen hem want ik was erg moe. Lucas liet een pen verschijnen. ''Alsjeblieft.'' Paige schudde haar hoofd. ''Ik moet An tegen houden'' Zei ze nog een keer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:41
Ik zette snel mijn krabbel, bang om door iemand toch nog tegengehouden te worden. Daarna gaf ik hem de pen terug. "Alsjeblieft," zei ik en keek hem niet aan. "Kan je nu Hendrik vinden?" "Ja, slaap lekker, lieverd !" zei Noah en gaf haar nog een kus. Thomas gaf Charisa aan Leah. "Laten we er samen heen gaan !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:46
Ik sliep rustig. Hendrik was erg moe door het spelen en viel in slaap. Lucas borg de contract op en schemerde toen weg. Paige knikte. ''Ja en snel'' Ze liet niet merken hoe erg ze van streek is. ''Snel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:50
Toen hij weggeschemerd was, orbde ik naar Ric toe. Meteen liep ik naar zijn bed toe en keek hem aan. "Het spijt me !" zei ik meteen. Thomas nam Paige's hand vast en wilde naar me toeschemeren toen ik voelde dat ik in het ziekenhuis was. "Ze is in het ziekenhuis !" Jef liep naar gretha. "Zullen we naar huis gaan?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:52
Ik sliep nog. Ric keek An aan. ''An wat bedoel je?'' Vroeg hij toen. Paige keek thomas aan en orbte naar An. ''An'' Zei ze toen. Gretha knikte. ''Ja goed idee'' Zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 18:58
Ik draaide me geschrokken om. "Mama !" zei ik en draaide me toen naar Ric om. Ik begon hem toen amar alles te vertellen. Omdat ik bang was voor zijn reactie, keek ik hem niet aan. "Het spijt me, maar ik moet Hendrik wel terug vinden !" Jef nam haar hand vast en schemerde weg met haar en Hendrik. "Zo, wil jij hem in bed leggen?" Leah bleef onzeker achter.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 19:04
Ik werd na een tijdje wakker. '''Hey'' Ric keek An aan. ''Wat'' Hoe voelde zich gekwetst. Paige keek An aan. ''An doe het niet.'' Gretha legde Hendrik in bed. 'Lucas schemerde naar huis en wachte op An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 19:05
Ik had zelf tranen in mijn ogen, maar knipperde ze weg. "Sorry", zei ik tegen hem. "Ik hou van je", voegde ik er toen zachter aan toe en keek toen naar mijn moeder en schudde mijn hoofd. "Ik heb het contract al getekend..." Ik orbde terug naar Lucas toe. Jef ging op de bank zitten. Noah keek Elisa an. "Hey !" zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 19:12
Ik keek hem verbaasd aan. "Waarom heb je hem dan niet meegebracht?" vroeg ik hem. Jef keek haar aan. "Slaapt hij?" Thomas vloekte. "Wat nu?" Noah kuste Elisa terug. "Ik hou ook van jou è!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 6 maa - 22:29
Ik glimlachte naar Noah. ''Daar ben ik heel blij om'' Zei ik vrolijk tegen hem. Lucas keek haar aan. ''Hij is bij twee hoge demons en hij weet niets meer'' Zei hij toen. ''Hij denkt dat hij Charlie heet en zij zijn ouders zijn.'' Gretha knikte. ''Ja hij slaapt.'' Paige ging tegen de muur op de grond zitten. ''Ik weet het niet meer'' Ze gaf de hoop op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 11:44
Noah grijnsde. "Zullen we opstaan?" vroeg hij. "Of blijven we nog even lekker in bed liggen?" Vrolijk keek hij haar aan. Ik nam zijn hand vast. "Ik ga hem mee halen, we maken die spreuk wel ongedaan !" Jef glimlachte. "Eindelijk hebben we een zoon !" Thomas keek naar Paige. "Kunnen we haar niet terughalen met de verloren heks spreuk?" vroeg yhij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 11:47
Ik keek Noah aan. ''Blijven we nog even liggen?'' Vroeg ik toen. ''Vind je dat goed?'' Lucas knikte. ''Ok daar gaan we'' Hij schemerde erheen. Gretha kuste Jef. Paige haalde haar schouders op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 11:51
Noah knikte. "Natuurlijk vind ik dat goed !" Hij ging tegen haar aanliggen en sloot even zijn ogen. Hij onderdrukte een geeuw. An keek woedend om zich heen en zag Gretha en Jef. "Geef onmiddellijk mijn zoon terug !" gilde ze. Thomas liep naar Paige en trok haar overeinbd "Doe die spreuk !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 11:57
Ik zag het. ''Ga maar lekker slapen'' Zei ik tegen Noah. ''Lekker slapen'' Ik kuste hem. Paige zei de spreuk op. ''Jullie blijven van onze zoon af'' Zei Gretha.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:00
"Oh damn !" zei ik toen ik voelde dat ik opgeroepen werd. "Ik ben zo terug, ik word opgeroepen !" zei ik tegen Lucas en liet zijn hand los. Toen ik in het ziekenhuis stond, keek ik onzeker om me heen. Jef keek woedend Lucas aan. "Lucas, laat ons met rust !" Noah glimlachte. "Ok, trusten !" zei hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:05
Ik ging lekker tegen Noah liggen. ''Truste'' Zei ik toen en viel in slaap. Lucas schudde zijn hoofd. ''Kan ik niet'' Paige zag An. ''An'' Ze liep op haar af en onhelsde haar en wou niet meer los laten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:09
Noah viel ook in slaap. Ik begon te huilen en hield mijn moeder goed vast. "Het spijt me !" zei ik zachtjes. Jef liep woedend op hem af. "Hoe bedoel je, dat kan je niet? !" Thomas zuchtte opgelucht. "Gelukkig! "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:20
Ik knuffelde Noah in me slaap. ''Hou van je'' Mompelde ik in me slaap. Lucas keek hem aan. ''Ik heb het An beloofd'' Zei hij toen. ''En ik hou me bijna altijd aan me belofte'' Paige bleef haar vast houden. ''Ga niet weer weg''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:24
"Moet wel !" zei ik zachtjes. "Ik moet wel ..." Noah begon te glimlachen in zijn slaap. "Hou ook van jou !" Jef gromde. "Dan hou je je nu maar niet aan je belofte !" zei hij. "W ij hebben voor hem betaald !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:27
Ik werd na een tijdje wakker. ''Dat was lekker'' Zei ik en bleef naar Noah kijken. Paige bleef An vast houden. ''Ik wil je niet kwijt'' Huilde ze. Lucas keek hem aan. ''Dit keek hou ik me wel aan me belofte.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:36
Ik had mijn moeder ook nog altijd vast. "Ik jou ook niet, maar je raakt me toch niet helemaal kwijt?" vroeg ik haar onzeker. "Ik kom heus nog op bezoek en zo ..." Ik begon terug te huilen. "Ik wil jullie ook niet kwijt, maar ik moet Hendrik wel veilig terug thuis brengen !" Jef na zijn hand en schemerde met hem weg. Daarna schemerde hij alleen terug naar huis en begon beschermingsspreuken op te zeggen zodat niemand nog hun huis binnen kon shcemeren, buiten zijzelf. Noah sliep nog.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 7 maa - 12:38
Ik bleef naar Noah kijken. ''Wat ben je een schatje'' Ik stond op en liep naar beneden. ''Wie is daar'' Ik had het gevoel dat ik niet alleen was. Lucas vloekte en schemerde naar An. ''Ze hebbben hun huis beveiligt.''