Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 22:46
Maria begon al minder hard te huilen. "Mam !" Ze sloeg haar armen om haar moeders nek en drukte haar wang tegen haar moeders wang aan. "Waalom jij niets zeggen?" Noah straalde. "Goed! " zei hij en begon haar terug te kussen en haar shirt uit te trekken. Ik glimalchte "Ja, maar jij bent ook lief !" Charisa straalde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 22:49
Ik kuste Noah met veel liefde. ''Ik wil je nooit kwijt'' Zei ik toen. Hendrik reageerde niet op zijn moeder en bleef naar Charisa kijken. Paige keek Maria aan. ''Mama was even in gedachte.'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 22:54
Maria keek haar moeder verbaasd aan. "WAal zijn?" vroeg ze. "In dachten?" Ik zuchtte een beetje verdrietig en keek met tranen in mijn ogen naar Ric en hoopte dat hij snel wakker zou worden. Noah kuste Elisa. "Ik jou ook niet !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 23:35
"Oh !" zei ze toen. "Waalom?" vroeg ze toen. "Malia niet leuk vindne mama diep denken !" zei ze. "Dan mama Malia niet holen en Malia hald moeten wenen !" Noah bstraalde. "Mooi zo !" zei hij vrolijk. Hij begon haar broek los te maken en keek haar toen vragend aan omdat hij op toestemming wchtte.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 23:45
Ik keek naar Hendrik en Charisa. "Ik hou van jullie !" zei ik tegen hen en knuffelde hen. Maria keek blij. "NU Malia blij zijn !" vertelde ze ogpewekt. "Nu mama Malia knuffelen ! Dan Malia altijd blij zijn !" Ze gaf haar moeder een kusje en keek haar weer blij aan. Noah deed haar broek los en deed haar broek uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 15:38
Ik keek verdrietig toen Hendrik niets zei en glimlachte vriendelijk naar mijn dochtertje. Ik gaf haar een kusje. Noah bleef Elisa vol liefde kussen. "k hou ook van jou !" zei hij en deed de rest van hun kleren uit. Hij kuste Elisabeth over heel haar lichaam. Maria straalde. "Mama lief !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 15:52
Ik genoot en begon Noah te strelen. ''OOO wat lekker'' Kreunde ik toen. Paige was weer in gedachte verzonken en voelde zich niet zo goed ''Nee'' Zei ze maar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 16:00
Maria staarde haar moeder aan en haar gelukkige gezicht veranderde in een heel erg verdrietigte blik en ze begon te huilen. "Mam wel lief !" Ik keek naar Hendrik en was erg moe. Henry maakte zich zorgen om Paige. "Paige,, lieverd, wat is er met je?" Noah bleef verder doen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 16:08
"Mam zeggen mam niet lief zijn !" huilde Maria luid. "Waalom mam zeggen?" Henry ging voor Paige staan. "Paige, wat is er aan de hand?" Noah trok Elisa naar zich toe. "Ik hou van je !" Ik geeuwde .
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 16:12
Ik kuste Noah. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Zei ik tegen hem. ''met heel me hart'' Paige keek Henry aan. ''Er is niets'' Ze voelde zich niet zo goed
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 16:17
Maria bleef hard huilen en ging express voor haar moeders oor hangen zodat haar moeder haar zeker zou horen en haar niet zou kunnen negeren. HEnry keek Paige streng aan. "Waarom geloof ik je niet?" vroeg hij. Noah keek haar blij aan. "Daar ben ik blij om !" zei hij. "Echt waar !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 maa - 16:20
Ik glimlachte naar Noah. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik toen. ''Dat jij blij bent'' Paige keek Maria aan. ''Mama is wel lief'' Daarna keek ze Henry aan. ''Geen idee''