Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 1:33
Ik kuste daarna Noah een lange tijd. ''Één en een half'' Zei ik toen plagend. Paige begon te stralen. ''Dat betekend heel veel voor me'' Zei ze toen. ''Echt waar''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 18:21
Ik glimlachte. "Mooi !" zei ik opgewekt. Ik keek weer naar Hendrik en knuffelde hem. Ik was best moe, maar wilde niet gaan slapen. Andy sliep nog steeds. Noah keekh aar grijnzend aan. "Ok" ! zei hij en begon haar terug te kussen. "Twee !" zei hij utieindelijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 22:40
Noah bleef Elisa ook een lange tijd kussen hapte uiteindelijk naar adem en bleef even hijgen. "Sorry !" zei hij teon hij weer op adem was gekomen. Ik knikte. "Ja, ben misschien wel moe, maar wel dolgelukkig !" Ik zweeg even en bleef mijn moeder aankijken. "Hendrik is terug, ik moet niet meer bij Lucas blijven, ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 22:42
Ik keek Noah aan. ''het geeft niet'' Zei ik toen. ''Je moet wel kunnen ademen.'' Ik glimlachte naar hem. Paige was ook heel vrolijk. ''Daar ben ik ook heel blij om.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 23:27
Noah knikte. "Anders komen de andere kussen er niet meer !" zei hij opgewekt en keek haar met ondeugende oogjes aan. "De volgende?" Ik knikte. "Eindelijk !" Ik geeuwde en bleef Hendrik goed vast houden. "WAar is Charisa?" vroeg ik toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 maa - 23:31
Ik glimlachte naar Noah. ''Ja volgende'' Zei ik toen vrolijk. ''Kom maar op'' Paige keek An aan. ''Ze is bij je vader'' Zei ze toen. ''Alles is goed'' ''Chalisa'' Zei Hendrik zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 19:21
Noah grijnsde. "Daar komt ie !" zei hij terwijl hij zijn hoofd naar haar toeboog tot zijn lippen de hare raakten en begon haar dan passioneel te kussen. Ik knikte. "Gelukkig !" zei ik opgelucht. Ik had Hendrik gehoord en keek naar hem. Hij had zijn zusje vast ook gemist, dat hoopte ik altans. Opnieuw keek ik mijn moeder aan en glimlachte vrolijk naar haar. Het was lang geleden dat ik me nog zo gelukkig had gevoeld ! TOen dacht ik plots aan Lucas en voelde me, raar maar waar, een beetje schuldig en had medelijden met hem.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 19:24
Ik trok Noah bij me op bed. ''Kom erbij liggen'" Zei ik toen. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem weer. Hendrik was weer stil. ''Zal ik haar anders halen?'' Vroeg Paige aan An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 19:30
Ik keek mijn moeder even nadenkend aan en knikte toen. "Ja, als je dat zou willen doen ..." Het was lang geleden dat ik mijn beide kinderne nog bij me had gehad. Noah knikte. "Goed, ik kom er bij liggen! " zei hij en ging lekker bij haar liggen. Uit zijn ogen straalden liefde. "Ik hou ook van jou !" zei hij en legde zijn hand tegen haar wang aan waarna hij zijn hoofd naar haar toeboog en haar vol liefde begon te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 19:36
Ik keek Noah na een tijdje weer aan. ''Ik wil je nooit kwijt'' Zei ik toen. ''Ik hou met heel me hart van je'' Paige knikte. ''Ben zo terug'' Ze orbte naar Henry en Charisa.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 20:08
Henry zag Paige binnen orben. "Hey, lieverd !" zei hij vrolijk en keek haar aan. Ik wachtte geduldig tot mijn moeder terug zou komen met mijn dochtertje. Noah keek haar opgewekt aan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt !" zei hij en knuffelde haar waarna hij haar weer aankeek met een vrolijke twinkeling in zijn ogen. "JIj bent mijn leven !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 20:46
Henry sprong op en knikte. "Natuurlijk !" antwoordde hij. "Ik zal even alle kindereng aan halen !" Hij rende weg en kwam een tijd later terug met Maria, CIco en Charisa. "Zo, we zijne r !" Noah straalde. "Dat betekent veel voor me !" Ik wachtte tot mijn moeder terug kwam.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 20:49
Ik keek hem vrolijk aan. ''Ik weet het''' Zei ik toen. ''Jij betekend alles voor me.'' Paige orbte met hun terug. ''We zijn er.'' Zei ze toen tegen An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:00
Ik stond op en nam Charisa van haar over. "Dankje, mama !" zei ik vrolijk en keek toen mijn dochtertje aan. "Hey, lieverd, hoe is het met je?" Henry keek Paige even vrolijk aan. Maria stak haar armen naar haar moeder uit. "Mama, pakken !" Noah straalde. "En jij alles voor mij !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:08
Ik straalde helemaal. ''Dat betekend heel veel voor me'' Zei ik toen. Charisa begon te glimlachen. ''Mama'' Hendrik keek naar Charisa. ''Charisa'' Zei hij toen weer zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:24
Noah keek blij. "Mooi zo !" zei hij opgewekt. Hij kuste haar weer. Ik knuffelde mijn dochtertje en keek toen Hendrik aan." Ja, dat is Charisa !" zei ik met een glimlach. "Het is lang geleden dat je haar gezien hebt hé?" Maria begon te huilen. "Mam !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:28
Ik kuste Noah terug. ''Ik wil je'' Zei ik toen. '''Ik ben helemaal van jou'' Ik begon hem passievol te kussen. Hendrik bleef naar Charisa kijken tegen haar durfde hij wel te praten, haar vertrouwde hij. ''Zusje''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:38
Ik liep terug naar een stoel en ging zitten terwijl ik ze allebei op mijn schoot zette. Onzeker keek ik naar hen beiden. Maria begon nog harder te hulen. "Mam Malia pakken !" Henry keek bezorgd naar Paige. Noah bleef Elisa kussen en ging met zij nhand onder haar shirt en streelde haar liefdevol op haar buik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:41
Ik genoot van de streling. ''Hmm lekker zeg'' Zei ik toen. ''Echt lekker'' Ik begon Noah weer te kussen. Hendrik bleef naar Charis kijken. ''Zusje'' Zei hij en moest zichzelf ervan overtuigen dat het echt zijn zusje is.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:50
Noah glimlachte. "Het hoort ook lekker te zijn !" zei hij met een glimlach en keek har even zwijgend aan waarna hij haar terug begon te kussen. Charisa keek Hendrik vrolijk aan. "Henlik !" zei ze. Henry vond het vreemd dat Paige niet reageerde op Maria. "Paige?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 21:59
Ik keek hem aan. ''Ik weet het'' Ik begon zijn shirt uit te trekken en begon zijn lichaam te kussen. Paige schrok uit haar gedachten. ''Huh wat?'' Vroeg ze toen. ''Wat is er?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 22:28
Noah genoot. "Hmmm !" mompelde hij en besefte toen dat er nog anderen in de kamezr waren. "Elisa, we zijn niet alleen !" Maria huilde. "Pakken !" Charisa bleef naar haar broertje krijgen. "Henlik?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 maa - 22:31
Ik keek hem aan. Ik transporteerde met hem naar huis. ''Nu zijn we wel alleen'' Zei ik tegen hem. ''En ik ben helemaal de jouwe.'' Paige tilde Maria op. ''Hey lieverd'' Hendrik keek naar Charisa. ''Chalisa lief''