Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 19:52
Ik keek hem aan en transorteerde voor het bed. ''Fout gedacht'' Zei ik tegen hem en gooide een kussen naar hem. ''Vangen'' Christiaan keek naar de vreemde man en begon hard te huilen. ''Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa'' Huilde hij hard.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:02
Noah was erg verbaasd en viel op het bed toen Elisa plotsklaps van onder hem verdween. Hij keekn aar Elisa en zijn mond viel een beetje open van verbazing. "Huh?" reageerde hij en was te laat om het kussen te vangen dus kreeg hij het tegen zijn gezicht aan. Toen nam hij het grijnzend o pen gooide het terug naar Elisa. "Dat was gemeen !" Simone stond nors op en pakte haar zoontje uit de armen van Zankou. "Je hebt je kans gehad !" zei ze nors. Zankou gaf haar een harde klap in haar gezicht. "JIj hebt het recht niet me te bevelen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:05
Ik vong de kussen op. ''haha mis'' Zei ik toen. ''Ik zei toch dat ik weg kon komen'' Ik gooide de kussen weer naar hem. Christiaan werd direct rustiger toen hij bij zijn moeder was. Elize duwde een vuurbal in Zankou zijn rug. ''Blijf van haar af''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:18
Noah grijnsde en liet met telekinese het kussen terugvliegen naar Elisa net voordat het hem geraakt zou hebbne. Daarna sprong hij lenig uit bed en sloeg zijna rmen om Elisa heen en hield haar goed vast. "Kan je nu nog weg?" Ik viel terug ins laap. Simones wang brandde van de klap, maar ze liet niet merken dat het haar pijn had gedaan. "Ga !" zei ze nog een keer. Zankou keek Elize nog een keer woedend aan, maar besloot later wraak te nemen. Hij schemerde terug naar Cassie. Simone barstte in tranen uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:20
Ik keek Noah aan. ''Wat dacht je'' Ik schemerde uit zijn omhelsing. ''Pak me dan als je kan'' Ik steekte me tong naar hem uit. Elize liep snel naar Simone en omhelsde haar. ''Ik had hem direct weg moeten sturen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:42
Ik draaide op mijn linkerzij en legde mijn rechterarm op Ricardo's buik terwijl ik mijn hoofd op zijn schopuder legde. Noah keek Elisa vrolijk aan. "Ik krijg je wel te pakken hoor !" zei hij tegen haar en rende naar haar toe. Simone bleef een tijdje huilen. "Het is niet jouw schuld !" zei ze uiteindelijk. Zankou keek Cassie aan. "Hey, ik ben er weer !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:46
ik moest lachen. ''Dat denk je maar'' Ik schemerde weer naar een ander plek. ''Wat ben je sloom'' Ik moest lachen. Elize keek haar aan. ''Gaat het weer'' Ric werd wakker en keek An aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:53
Ik duwde mijn hoofd tegen zijn hoofd aan in mijn slaap en sliep lekker verder. "Ric !" Noah draaide zich om en rende naar haar toe. "Dat is niet eerlijk !" Simone veegde haar ogne af en knikte. "Ikg a Christiaan eten geven !" zei ze en ging zitten en gaf hem te eten. Zankou gaf Cassie een kus.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 20:56
Ik keek hem aan. ''Ok ik zal me krachten niet meer gebruiken'' Ik rende weg van hem. ''Maar ik ben toch nog te snel'' Plaagde ik hem. Ric bleef lekker zo liggen. Elize knikte. Christiaan dronk lekker zijn eten op. Cassie was in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:03
Noah keek blij. "Mooi zo !" zei hij en rende achter Elisa aan. "Ik krijg je wel !" Na een tijdje werd ik weer wakker. I kgeeuwde luid. Simone voelde even aan haar wang. Zankou nam Celine. "Hey, schatje "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:05
Na een tijdje liet ik me expres vangen. ''Je hebt me'' Zei ik tegen hem. ''Gefeliciteerd'' Ik kuste hem met veel liefde. Christiaan begon vrolijk tegen zijn moeder te brabbelen. ''Mama'' Zei hij toen weer. Ric gezicht vertrok ineens van de pijn zijn hechting was weer open gegaan.
Laatst aangepast door speedy3322 op zo 1 maa - 22:50; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:28
Noah hijgde erg hard. "Eindelijk !" zei hij en keek haar opgewekt aan. "Krijg ik nu mijn prijs?" Simone glimlachte." Wat ben je toch een lieverd !" Celine wilde terug naar haar moeder en begon hard te huilen. Ik keek Ric aan en gaf hem een kus.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:30
Ik knikte. ''Ik ben je prijs'' Zei ik toen. ''Je mag doen met me wat je wilt'' Ik kuste hem met veel lust en passie. ''Ik hou zielsveel van je'' Cassie werd er bijna wakker door. Christiaan begon te lachen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:42
Noah bleef Elisa vasthouden. "Hmmm, ik zou lieverhebben dat jij me verwent !" zei hij. Zankou wilde nietn dat Cassie wakker werd, maar kreeg zijn dochter niet goed stil. Hij schudde haar toen maar een beetje door elkaar. "Stil !" Simone glimlachte. Ik ging half op Ric liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 21:46
Ik keek hem aan. ''Dat kan geregeld worden'' Ik duwde hem op bed. ''Hier kom ik.'' Ik ging voorzichtig op hem zitten. Ric kuste An met veel passie Cassie werd wakker. ''Wat doe je''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:02
Zankou schrok en werd rood. Celine huilde nu nog harder. "Ik wilde niet dat je wakker zou worden en ze zweeg niet !" Ik bleef Ric vol liefde kussen en mijn handen legde ik aan weerszijden van zijn hoofd. "Hmmm !" Noah keek haar vrolijk aan en hapte naar adem. "Heerlijk !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:17
Ik begon zachtjes te bewegen. ''Hmmm lekker zeg'' Zei ik. ''heerlijk'' kreunde ik. Cassie nam Celine over. ''Dan moet je haar zachtjes wiegen.'' Ze deed het voor. Ric ging met zijn hand onder An haar t-shirt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:21
Noah sloeg zijn armen om haar nek en trok haar dichternaar zic htoe. "Lekker !" mompelde hij. Celine werd meteen rustiger en keek bangn aar haar vader. Zankou zuchtte. Ik hoopte dat Hendrik, Charisa of mijn moeder niet wakker zouden worden en bleef Ric kussen. "ik hou van je !" mompelde ik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:23
Ik begon wat sneller te bewegen. ''O wat voelt dit lekker'' zei ik toen. ''Ik hou van je'' Ik kuste Noah liefdevol. ''Ik hou ook van jou'' Zei Ric tegen An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:32
"Kunnen we niet naar een andere kamer toe?" fluisterde ik zachtjes in zijn oor en keek hem toen aan. Noah deed zijn hoofd wat naar achteren. "ooo", mompelde hij. "Geweldig !" Celine greep haar moeders vinger vast en bracht die naar haar mond toe. Ze begon er op te zuigen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:36
Uiteindlijk ging ik tegen Noah aanliggen. ''Dat was echt heerlijk'' Zei ik toen tegen hem. ''Gewoon echt heerlijk'' Cassie keek Zankou aan. ´´Snap je het?'' Vroeg ze toen aan hem. Ric knikte. ''Wat een goed idee''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:40
Ik glimlachte en ging op zijn buik zitten. Daarna orbde ik met hem naar een lege kamer en begon hem terug te kussen. Noah kniktte en knuffelde Elisa. "Ja, inderdaad !" Zankou knikte nors. "Maar dan duurt het te lang !" Celine geeuwde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:43
Ik knuffelde Noah terug. ''Ik wil je nooit meer kwijt'' Zei ik tegen hem. ''Echt nooit meer'' Ric begon An haar shirt uit te trekken. ''Wat ben je toch mooi'.'' Cassie keek hem aan. ''Je moet geduld hebben'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:45
Zankou was erg slechtgezind en keek Cassie nors aan. "Bedoel je sosm dat ik ongeduldig ben ?! Ze moet gewoon meteen lusiteren ! Dan hoef ik geen geduld te hebben !" Celine begon te huilen. "Niet nog eens ! Laat haar ophouden ! Man, wat kan ze krijsen !" Hij deed zijn handen tegen zijn oren. Noah kuste Elisa. "Ik jou ook net !" Ik rolde om zodat hij nu op mij kwam te liggen en grijnsde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:49
Ik keek hem vrolijk aan. ''Daar ben ik heel vrolijk om'' Ik kuste hem. ''Echt waar. Cassie keek haar aan. ''Zo wil ik je niet bij Celine hebben'' Ze schemerde met haar weg naar haar oude huis. Ric zijn gezicht vertrok ineens van de pijn zijn hechting was weer open gegaan.