Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 17:01
Noah schudde zijn hoofd. "We kunnen hen beter eerst gaa nhalen denk ik !" Esther keek vrolijk in het rond en voelde zich al wat beter. "Nico en Charlotte !" An knikte dankbaar en rende weg. Ze haalde nog net op tijd het toilet. Toen ze zich beter voelde stond ze op e n liep terug. "Sorry "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 17:03
Ik keek Noah aan. ''Gaan we met z'n allen?'' Vroeg ik toe. ''Ik wil niet dat ze ziek worden'' Ric keek An aan. ''Geeft niet, lieverd'' Hendrik bleef huilen. ''Hendlik niet lekkel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 17:09
Noah schudde zijn oofd. "Best niet !" Hij keek haar aan. "Ga jij? Dan blijf ik thuis met Esther !" Esther keek teleurgesteld. "Esther mee willen !" An nam Hendrik over van Ric. "Wil je nog wat gaan slapen," vroeg ze hem onzeker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 17:46
Noah schrok, sprong op en ondersteunde Elisa. "Gaat he?" vroeg hij bezorgd. "Anders moeten we iemand anders vragen hen naar je ouders te brengen", stelde hij haar voor. An knikte. "Ok, wil je dan graag wat tv kijken?" Ze ging terug zitten omdat ze zich zelf ook weer slechter begon te voelen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 17:59
Ik keek Noah aan. ''Ben duizelig'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik voel me echt slecht.'' Hendrik schudde zijn hoofd. ''Niet tv kijken'' Hij voelde zich heel slecht, warm en wou niets.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 18:18
Noah tilde Elisa op. "Ik breng je naar bed !" zei hij en liep met haar naar boven en legde haar op haar bed. "Heb je nog iets nodig ?" vroeg ij bezorgd. Esther bleef bang beneden zitten. "OK !" zei ik onzeker. "Zullen we wat op de bank gaan iztten?" vroeg ik hem toen maar en keek Ric eve nonzeker aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 18:55
Ik hield Noah goed vast. ''Ik hoef niets'' Zei ik toen. ''Ben zo moe'' Ik begon in slaap te vallen. Hendrik bleef huilen. '''mama'' Plots moest hij weer overgeven.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 19:09
Ik hing helemaal onder en voelde me zelf ook weer heel misselijk worden. "het geeft niet, schat, het geeft niet !" zei ik wat in paniek. Noah knikte. "SLaap maar lekker dan !" zei hij. "Trusten !" Hij liep terug naar beneden. Hij nam zijn mobiel en belde naar Paige in de hoo pdat ze nog op Magicschool was en dat ze dan Charlotte en Nicolaas kon afhalen van de opvang.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 19:13
Ik knikte. ''Ja slapen'' Ik viel in slaap. Hendrik begon nog harder te huilen. ''Hendlik mama vies gemaakt'' Huilde hij hard. ''Hendlik beloeld.'' Paige nam haar mobiel op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 20:08
Noah zuchtte opgelucht. "Het is met Noah, bent u nog op Magicschool?" vroeg hij. "Het geeft niet, mijn schat !" zei ik tege n Hendrik. "Mama gaat zo wel even douchen en andere kleren aantrekken en dan is mama weer proper !" Ik probeerde naar hem te glimlachen. "Het is niet zo erg !" Ik keek bang Ric aan. "Wat moeten we doen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 feb - 20:11
Ik draaide me om. ''Hmmmm'' Mompelde ik me in me slaap. Paige hoorde Noah. ''Sorry nee ik ben daar niet ik ben bij Piper films aan het kijken'' Zei ze toen tegen Noah. Meredith dacht na. ''Kunnen we geen spreuk doen.'' Ric keek haar aan. ''Misschien toch naar bed brengen zodat hij kan rusten.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 12:59
"Oh ", zei Noah teleurgesteld. "Ik moet iemand vinden die Charlotte en Nico zou willen afghalen op Magicschool en ze naar Andy en Prue wil brengen ... Elisa, Esther en ik zijn alledrie ziek en we willen Nico en Charlotte niet ook ziek maken ..." Ik knikte. "Dankje, Ric", zei ik zachtjes en keekt oen weer naar hendrik. "Ik ga je in je bedje leggen, Hendrik, dan kan je lekker wat slapen, ok?" Ik liep de keuken al uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 17:40
Ik werd wakker en liep naar beneden. ''Noah waar ben je'' Ik keek rond. Paige dacht na. ''' Kan Leah niet helpen?'' Vroeg ze toen aan Noah Hendrik begon harder te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 17:47
Ik kon er niet goed tegen dat Hendrik zo hard aan het huilen was, maar liep toch naar zijn kamer en legde hem in zijn bed. "Rustig maar !" zei ik tegen hem en dekte hem toe. Noah hoorde Elisa. "Ja, ik zie wel, toch bedankt, Paige " HIj hing op en liep naar Elisa toe. "Ik ben hier, lieverd !" Hij keek haar bezorgd aan. "Alles in orde?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:06
Ik sloot mijn ogen en probeerde het te negeren. Een tijdje bleef ik staan en liep toen maar de kamer uit. Ik sloot de deur achter me, maar bleef wel vlak bij de deur staan. Hopelijk valt hij snel in slaap ! Noah glimlachte. "Mooi zo !" zei hij en zuchtte. "Paige is niet meer op Magicschool dus ze kan de kinderne niet gaan halen ... Leah dan maar vragen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:10
Ik knikte. ''Ja laten we dat maar doen'' Zei ik toen tegen Noah. ''k hou van je'' Ik kuste hem. Hendrik bleef huilen ''Mama'' Hij viel uiteindelijk in slaap en huilde wel door.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:18
Ik kon er even niet meer tegen omdat ik hem zo hoorde huilen en ik me beroerd en uitgeput en vuil voelde. Langzaam zakte ik langs de deur naar beneden en bleef daar zitten. NA een tijdje sloot ik mijn ogen en viel in slaap. Noah glimlachte. "Ik hou ook van jou !" zei hij en kust haar . "LEAH !" rie phij toen. Ze orbde binnen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:22
Ik glimlachte naar Leah. ''Hey Leah'' Zei ik toen en rende plots naar de wc. Ric liep naar boven omdat An zo lang weg bleef. ''An'' Hij zag haar tegen de deur slapen en tilde haar op en bracht haar naar bed. ''Slaap lekker''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:29
Leah wilde net antwoorden toen Elisa wegrende. Noah keek haar bezorgd aan en vertelde toen wat er aan de hand was. Leah zei dat ze het wilde doen en orbde weg. Noah rende naar Elisa. "Nu gaat het niet meer denk ik, of wel," vroeg hij bezorgd. Ik werd niet wakker. "Hmmm", mompelde ik alleen maar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 18:38
Ik keek hem aan. ''Nee het gaat niet'' Zei ik toen. ''Ik moest overgeven'' Ric gaf An een kusje op haar voorhoofd. ''Hou van je'' Hij ging naar beneden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 21:10
Na een tijdje werd ik wakker en stond op. eerst nam ik een douche en trok toen propere kleren aan. Daarna liep ik naar beneden. "Ric?" vroeg ik. Noah knikte. "Lieverd toch !" zei hij en drukte een kusje op haar voorhoofd. "Leah is de kinderen halen en brengt ze naar je ouders !" Hij gin naast haar zitten en keek haar bezorgd aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 21:13
Ik glimlachte een beetje. ''Mooi'' Zei ik toen. ''Dan worden hun niet ziek'' Ik moest hoesten. hendrik was nog in zijn slaap aan het huilen. Ric hoorde An. ''Wat is er lieverd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 23 feb - 21:23
Noah knikte. "Inderdaad !" Hij keek ahar bezorgd aan. "Misschien moet je maar terug in bed of op de bank gaan liggen ... en ook nog wat drinken !" "Hoe is het met je?" vroeg ik en keek omm heen. "En met Charisa?" IK wreef overmijn voorhoofd en voelde me steeds zieker en zieker. "Gaat he met haar?"