Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:57
Zankou werd nog bozer en schemerde haar achterna. "CASSIE !" Noah keek ELisa vrolijk aan. "Ik ook !" Hij begon haar terug te kussen. Ik merkte het en keek geschrokken naar Ric." Wat is er?" vroeg ik bang. "Sorry !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 22:59
Ik bleef Noah kussen. ''Dit was heel leuk'' Zei ik toen. ''Echt waar'' Ik zag lenka binnen komen. Ric keek An aan. ''Me hechting'' Hij greep naar zijn zij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:14
"Oh verdomme !" vloekte ik. "het spijt me dat is allemaal mijn schuld !" Mijn ogen vulden zich met tranen en ik orbde ons weer naar de kamer . Meteen kwam ik uit bed. "Ik ga een dokter halen !" Ik rende meteen de kamer uit. Noah glimlachte en zag toen Lenka. "Hé, wie we daar hebben !" zei hij met een glimlach. "Lenka !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:19
Lenka sprong bij ons op bed. ''Hey meid'' Zei ik vrolijk. ''Heb je lekker geslapen'' Ik begon haar te aaien. ''Wat ben jij al gegroeid.'' Ric keek naar zijn hand en zag bloed.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:29
Lenka blafte vrolijk. Noah glimlachte. "ja he, vind ik ook !" Esther werd wakker en begon te huilen. "MAMA !" Ze moest erg dringend naar het toilet. Ik kwam terug binnen met een dokter. "Er is iet s .. met zijn hechting denk ik ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:47
Ik hoorde Esther. ''Esther roept me'' Ik deed wat An en liep naar haar. ''Wat is er lieverd'' Ik tilde haar op. Ric had heel veel pijn. ''Het doet z'n zeer''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:51
Noah bleef bij Lenka. "Esther naar toilet !" huilde ze. "Snel !" Ik keek vanop een afstandje toe. "Verdomme, ik verpest ieders leven !" zei ik zachtjes tegen mezelf en keek toe hoe de dokter Ric meenam. "Ik moet hier weg !" zei ik tegen mezelf en rende de kamer uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 23:54
Ik ging met haar naar beneden en zette haar op de wc. ''Zo gehaald'' Ik keek me dochtertje aan. ''Kun je zo weer lekker slapen'' Zei ik tegen haar. Hendrik was wakker geworden en orbte huilend voor zijn moeder. ''mama Hendlik in bloek daan'' Huilde hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 0:04
esther keek blij en knikte. "Ja, dan terug slapen !" Ze geeuwde. "Klaar !" zei ze na een tijdje. Ik schrok en struikelde naar achteren. Meteen viel ik om en stond toen weer op en wreef over mijn rug. "Wat?" vroeg k. "Oh , lieverd !" Ik tilde hem op. "Dan gaan we thuis een schone broek aandoen !" Ik keek om me heen en zag niemand. Dan orbde ik weg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 0:06
Ik deed haar alles weer aan. ''mama brengt je weer naar bed'' Ik liep naar haar slaapkamer en stopte haar in. ''Slaap lekker'' Ik gaf haar nog een kusje en ging toen terug naar Noah. ''Ik ben er weer'' Hendrik bleef huilen. ''Hendlik niet glote jongen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:21
Esther was moe en knikte. "Slaap lekker !" mompelde ze en viel meteen in slaap. Noah glimlachte. "Is alles in orde met Esther?" vroeg hij. Ik knuffelde Hendrik. "Jawel, je bent wel een grote jongen !" zei ik tegen hem en deed zijn natte kleren uit. Ik deed hem propere kleren aan en tilde hem op. "Mama gaat de dokter bellen !" zei ik en liep naar beneden, naar de telefoon en belde naar een dokter.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:23
Ik knikte naar Noah. ´´Ja ze moest naar de wc toe´´ Zei ik tegen hem. Ik ging bij Noah liggen. ´´Zullen we gaan slapen´´ Hendrik begon te huilen. ´´geen doktel´´ Huilde hij. ´´Doktel hendlik au doen´´
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:33
"Ok !" zei Noah en gaf Elisa een kus. HIj knikte. "Ja, we zullen wat slapen !" Esther sliep rustig verder. "Mama", mompelde ze in haar slaap. Ik keek hem aan. "Lieverd, je hebt ook au als de dokter er niet is !" zei ik tegen hem. "En de dokter kan er voor zorgen dat au weggaat !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:43
Ik had de dokter al gebeld en knikte naar Hendrik. Met hem liep ik naar de bank en ging zitten. "Natuurlijk blijft mama bij Hendrik !" zei ik hem op een kalmerende toon. "Echt waar !" Noah ging lekker tegen Elisa aanliggen. "Trusten !" zei hij en viel in slaap. "Slapp lekker !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:45
Ik knuffelde Noah in me slaap. ´´Hoe van je´´ Zei ik toen in me slaap. Hendrik hield zijn moeder goed vast. ´´Hendlik bang´´ Hij hoorde toen de deurbel. ´´Ding dong doen´´
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 18:51
"Ja, ding dong doen !" Ik stond op. "Dat zal de dokter zijn !" Nadat ik dat gezegd had, liep ik naar de voordeur en opende die. "Hallo !" Noah hoorde het op één of andere manier. "Hou ook van jou !" mompelde hij en trok Elisa dichter naar zich toe. Hij knuffelde haar in zijn slaap Esther sliep wat rustig.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 19:10
Noah glimlachte ook in zijn slaap. Esther sliep lekker verder. "Spelletje spelen !" Ik liet de dokter binnen en ging naar de woonkamer toe. Ik vertelde dat Hendrik pijn had telkens hij moest plassen en dat hij ook heel vaak moest plassen. Bezorgd keek ik even naar mijn zoontje. De dokter onderzocht Hendrik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 19:14
Na een tijd werd ik wakker. ''Hmmmm lekker'' Zei ik toen. ''Ik hou van je'' Fluisterde ik in Noah zijn oor. hendrik begon te huilen. ''Au doen'' Huilde hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 21:31
Er verscheeen een glimlach op Noah's gezicht toen hij hoorde wat Elisa in zijn oor fluisterde. Hij knuffelde haar nog een keer. "Hou ook van jou !" Ik nam Hendrik's hand vast. "Knijp maar !" zei ik tegen hem. "De dokter is zo klaar !" De dokter bleef Hendrik onderzoeken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 21:41
Ik glimlachte. ''Schatje'' Ik gaf hem een kus op zijn wang. ''Wil je nooit meer kwijt'' Hendrik kneep in zijn moeder zijn hand. ''Au doen'' Huilde hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 21:48
Noah werd wakker en keek Elisa vrolijk aan. "Ik wil jou ook nooit meer kwijt !" zei hij en kuste Elisa. "Ik hou zoveel van je !" Ik hoopte maar dat de dokter snel klaar zou zijn met onderzoeken. Uiteindelijk was hij klaar. "Hij heeft een blaasontsteking !" zei hij enkel. "Eh ok ... " Ik keek hem een tijdje zwijgend aan. "En nu?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 21:52
Ik glimlachte vrolijk. ''Heb ik je wakker gemaakt?'' Vroeg ik toen aan Noah. ''Sorry'' Ik kuste hem met liefde. Hendrik keek zijn moeder aan. ''Wat blaasontekening''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 2 maa - 22:31
Toen de dokter zich omdraaide en in zijn tas begon te rommelen, keek ik naar Hendrik en begon het hem uit te leggen. Vanuit mijn ooghoeken zag ik de dokter terug komen en ik keek op. Verbaasd zag ik dat hij een spuit vasthad. "Waarom moet hij een spuit?" vroeg ik en wilde Hendrik een beetje wegtrekken van de dokter toen die plots naar voor schoot en tot mijn grote verbazing niet Hendrik een prik gaf, maar de naald in mijn arm duwde en de vloeistof leegspoot in mijn arm. Een paar tellen keek ik hem met de grootste verbazing aan en verloor toen het bewustzijn. Noah keek Elisa vrolijk aan. "Jijmag mij altijd wakker maken !" Hij begon haar vol liefde weer te kussen.