Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 22:34
Diesel schemerde weg. "Ik krijg je later wel !" brulde hij nog. Noah keek bezorgd naar Elisa. "Gaat het?" Ik stond op en kwam even later terug met zo'n drankje. Ik gaf het aan hem. "Alsjeblieft " Thomas glimlachte.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 22:36
Ik keek Noah aan. ''Ja het gaat'' Zei ik toen en kuste hem vrolijk. ''Ik ben niet meer bang'' Ik kuste hem weer. Lucas nam het drankje in. ''Dankje'' Hij zweeg even. ''We moeten opschieten anders komen we telaat voor onze huwelijk.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 22:46
Noah bleef Elisa een tijd kussen en kon het toen uiteindelijk toch niet laten om haar de volgende vraag te stellen. "Weet je zeker dat je nu niet wat gevaarlijk bezig bent?" Ik glimlachte en wilde net zeggen dat het graag gedaan was, toen ik hoorde wat hij zei. Ik werd bleek. "Huwelijk?" herhaalde ik schor. "Al zo snel? We hebben Hendrik nog niet terug ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 22:53
Ik keek Noah vrolijk aan. ''JOu kussen is niet zo gevaarlijk.'' Zei ik toen tegen hem. ''Maar wel heel lekker'' Ik begon hem weer te kussen. ''Heerlijk'' Zei ik vrolijk. Lucas knikte. ''Daarna gaan we weer achter Hendrik aan.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 22:57
Noah moest lachen. "Nee, dat is niet gevaarlijk !" Hij begon haar terug te kussen. "Laat maar !" zei hij tijdens het kussen door. Ik keek naar de grond. "Goed", zei ik zachtjes. "Dan gaan we maar ..." Ik zweeg even. "Waar is het?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:07
Ik bleef Noah kussen. ´´neem me´´ Zei ik zachtjes tegen hem. ´´Ik ben de jouwe´´ Zei ik daarna. Lucas pakte haar hand vast en schemerde met haar naar een darkpriester.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:09
Ik keek bang naar de priester en wilde het niet. "Moet het echt?" vroeg ik zachtjes aan Lucas. Thomas zuchtte. "Ik moet hen vinden !" Noah bleef Elisa kussen. "Goed !"zei hij en tilde haar op. Hij liep met haar naar hun slaapkamer en legde haar op het bed.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:12
Ik hield Noah goed vast. ´´Ik ben helemaal de jouwe.´´ Zei ik toen. ´´Helemaal´´ paige huilde in haar slaap. ´´An.´´ Mompelde ze. ´´Ja het moet´´ Zei Lucas toen en de priester begon de seremonie. ´´Neemt gij Lucas tot u wettige echtgenoot, wat is daarop u antwoord?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:17
Ik haalde diep adem en het kostte me veel moeite om te antwoorden. "Ja, ik neem hem tot mijn wettige echtgenoot ..." de tranen sprongen in mijn ogen en wenste dat ik hier niet was. Thomas zuchtte en keek even naar Charisa en dan naar Ric. Noah ging op bed liggen naast Elisa. "Helemaal? Dat is leuk om te horen !" zei hij vrolijk. "Ik hou van je !" Hij begon haar te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:21
Ik knikte. ''Ja helemaal'' Zei ik toen. ''Ik hou ook zielsveel van jou'' Ik kuste hem weer met veel passie. Lucas moest ook antwoorden. ''Ja, ik neem haar tot mijn wettige echtgenoot'' ''Dan verklaar ik jullie nu als man en vrouw'' Zei de priester toen. ''U mag de bruid kussen.'' Lucas kuste An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:24
Ik hield me net in om Lucas niet weg te duwen. Met gesloten ogen bleef ik staan en hoopte dat we snel weggingen. Ik wilde graag teruggaan naar mijn moeder en Ric en wilde dat alles weer was hoe het was. Thomas bleef naar RIc kijken. "Gaat het?" vroeg hij naa een tijdje. Noah bleef Elisa kussen. "Dat hoor ik graag! " Hij ging met zijn hand onder haar shirt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:28
Ik keek Noah aan. ''Mooi dan zal ik het vaker zeggen'' Zei ik toen. ''Veel vaker.'' Ric keek Thomas aan. ''Hoe kan het goed gaan met mij, mijn vriendin trouwd met een demon.'' Hij zuchte erg verdrietig, Lucas keek An an. ''Ik hou van je''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:32
Noah knikte. "Ja, doe dat maar !" zei hij. "Zeg het maar heel vaak !" Hij begon haar te strelen en bleef haar vol liefde en passie kussen. Thomas zuchtte. "Sorry !" zei hij. Ik keek Lucas aan en wist niet wat te doen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:38
Ik knikte. "Ja",zei ik toonloos. Voor mij voelde het niet echt aan als thuis, maar dat wilde ik niet zeggen. "Is goed !" Ik nam zijn hand vast. Noah keek Elisa even aan en begon toen haar shirt uit te trekken. "Je bent zo mooi !" zei hij en kuste haar. "Zo mooi !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:40
Ik vond dat leuk om te horen. ''Ben blij dat te horen'' Zei ik toen. ''Heel blij'' Ik genoot heel erg. Lucas schemerde met An naar hun huis. ''Ik hou van je'' Hij tilde haar naar zijn bed en ging bij haar liggen en kuste haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:42
Noah keek haar vrol ijk aan. "Ik ben blij dat je er blij van wordt !" zei hij opgewekt. "Echt waar !" Hij begon haar in haar hals te kussen. Ik schrok en schoof bang een beetje opzij. "Ik dacht dat we gingen proberen Hendrik terug te vinden !" zei ik tegen hem en kek hem bang aan. Thomas zuchtte diep. Jef rende naar Gretha. "Zijn jullie in orde?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:45
Ik genoot heel erg. ''Ooo wat lekker'' Zei ik toen. ''heerlijk'' Lucas keek haar aan. ''Dat gaan we straks ook doen.'' Zei hij tegen An. ''Maar eerst wil ik me vrouw verwennen.'' Hij begon haar in haar nek te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:54
Ik wist niet goed wat ik moest doen. Er sprongen weer tranen in mijn ogen, maar ik durfde hem niet wegduwen. Daarom bleef ik maar zo stil mogelijk liggen. Ik sloot mijn ogen en bleef me eraan herinneren waarvoor ik he deed. Jef keek bezorgd naar Gretha. "Gretha, lieverd, gaat het?" Noah bleef haar in haar nek kussen." Hou ... zoveel ... van ...je ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 8 maa - 23:57
Ik genoot heeel heeeeel heeeeeeeel erg. ''Ik hou ook van jou'' Zei ik toen. ''Zielsveel'' Lucas begon An uit te kleden en deed zijn kleren ook uit. ''Wat ben je mooi'' Hij ging op haar liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 9 maa - 0:01
Ik trilde wat van angst en herinneringen van de vorige verkrachtingen verschenen weer voor mijn netvlies. Toch duwde ik hem nie weg, maar bleef angstig liggen met gesloten ogen. Noah deed al hun kleren uit en liet Elisa voelen hoeveel ze voor hem betekende. Hij kuste haar over heel haar lichaam. "Hou van je! " zei hij. "Echt waar !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 9 maa - 0:04
Ik liet me helemaal gaan. ''Ik ook van jou'' Ik kuste hem met veel passie. ''Echt waar'' Lucas genoot heel erg en toen hij klaar was ging hij naast An liggen. ''Ik hou van je'' Zei hij nog een keer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 9 maa - 0:07
Ik zei er niets op en begon zachtjes te huilen. Ik trok het laken van het bed over me heen en draaide op mijn zij zodat ik hem niet moest zien. Nu hoopte ik dat we Hendrik echt trerug kregen. Jef raakte in paniek. "Gretha, zeg iets !" Noah geznoot erg. "Hmmm heerlijk !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 9 maa - 0:10
Ik ging tegen Noah aanliggen. ''Dat was heerlijk''' Zei ik toen. ''Echt waar'' Lucas ging tegen An aanliggen en viel in slaap. ''Mijn vrouw'' Mompelde hij in zijn slaap. Gretha keek Jeff aan. ''Ben zo moe'' Het was lang geleden dat ze zo intensief haar kracht had gebruikt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 9 maa - 20:04
Noah keek Elisa heel erg vrolijk aan. "Ja, dat vind ik ook !" TOen hij sliep, kwam ik uit bed en nam mijn mobiel. Snel kleedde ik me aan en toetste het nummer van Elisa in, mijn ogen nog steeds op Lucas gericht. Jef knikte. "Ja, ik zie het !" zei hij en nam Hendrik over. "Ga maar wat rusten !"