Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 20:44
Ik schudde me hoofd. ''Jij bent de allergrootste schat die er is'' Zei ik tegen Noah. Gretha kuste haar man. ''Zullen we de spreuk doen?'' Vroeg ze toen aan hem. ''We kunnen het proberen'' Zei Paige tegen An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 20:53
Ik schudde me hoofd. ''Dat ben jij al'' Zei ik koppig tegen Noah. ''En niemand anders'' Gretha zei samen met haar man de spreuk op en Hendrik vergat alles. Hendrik begon wakker te worden en begon te huilen. Paige keek of Thomas verscheen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 20:58
Ik wilde net nog een keer roepen, toen ik Thomas zag verschijnen. "Gelukkig! " Jef keek zijn vrouw aan. "Zou het gewerkt hebben?" Noah schudde zijn hoofd. "Niet, dat ben jij !" zei hij en glimlachte. "Jij !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 21:10
Noah moest hard lachen. "Stop !" gilde hij tussen het lachen door. "Nu ... zeg ... ik ... dat ... dat gemeen ... van je ... is ..." Jef keek naar Hendrik. "Charlie, heb je lekker geslapen?" vroeg hij. Thomas keek verbaasd in het rond. "Wat is er aan de hand?" Ik kreeg het niet gezegd
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 21:24
Ik bleef Noah kietelen. ''Wat wou je ertegen doen he.''' Zei ik plagend. Paige legde het Thomas uit. ''Kun je helpen. Hendrik knikte. ''Ja lekkel slapen'' Zei hij toen. ''pakken'' Hij stak zijn armen uit naar Jef.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 21:42
Noah probeerde Elisa weg te duwen en rolde opzij, maar een beetje te ver waardoor hij van het bed viel. Thomas werd bleek. "Natuurlijk !" Jef begon te stralen en nam Hendrik op. "Hey, grote jongen !" An liet zich neervallen op een stoel.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 21:51
Ik keek naar Noah en werd rood. ''Sorry Noah'' Zei ik toen. ''Het spijt me'' Paige keek hem aan. ''Hoe gaan we het doen.'' Hendrik was erg vrolijk. ''Papa''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 22:08
Noah sprong weer met gemak overeind. "Geeft niet !" zei hij met een glimlach en ging terug naast haar liggen. Hij glimlachte vrolijk en gaf haar een kus. "Ik vergeef je het !" Thomas dacht na. "Ik kan eens gaan rondhoren in de onderwereld ... Als het hoge demosn zijn die hem hebben, waar ik bang voor ben, is er niet veel dat ik kan doen ... Zeker nu ze me zien als een verrader..." Ik dacht plots aan een hoge demon. Jef straalde en keek Gretha aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 22:11
Ik keek Noah onzeker aan. ''Heb je, je geen pijn gedaan'' Vroeg ik toen aan hem. Hendrik keek naar jef. ''Charlie met papa spelen?'' Vroeg hij toen. Gretha straalde. Paige knikte. ''Het is teminste iets''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 22:30
Noah schudde zijn hoofd. "Ik kan wel tegen een stootje !" zei hij met een grijns. Jef knikte. "Of gaan we met mama naar de speeltuin?" vroeg hij hem teon. Thomas knikte. "Ik ben zo terug !" Hijschemerde weg. An besloot te wahten en te zien of Thomas succes had voor ze haar plan zou uitproberen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:15
Ik stond op en begon te ijsberen. Na een tijdje stopte ik en keek mijn moeder onzeker aan. "Moet ik Charisa gaan halen en Ric vertellen wat er aan dehand is?" vroeg ik haar onzeker. Ik probeerde me sterk te houden. Noah glimlachte. "Het geeft niet !" zei hij. "Echt niet !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:20
Ik keek Noah aan. ''Je had ook verkeert terecht kunnen komen'' Zei ik toen. ''Dan zou ik het mezelf nooit vergeten'' Ik ging op me zij liggen. Paige knikte. ''Ja is goed''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:24
Noah gaf Elisa en por. "Hoe groot zou die kans geweest zijn?" Hij ging op zijn knieë, zitten en keek haar vrolijk aan. "Weet je hoe groot de kans is dat i kje nu ga kussen?" Ik orbde weg en tilde CHarisa meteen op. Daarna keek ik Ric aan. Ik had er geen idee van hoe ik eruit zag, maar dat hield me op dit moment niet bezig. Ik was lijkbleek, mijn haren compleet door de war en in mijn ogen was voortdurend paniek te zien. Leah keek bezorgd naar Paige. "Gaat het?" jef keek Gretha vrolijk aan. "Zullen we dan maar gaan?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:28
Ik keek Noah aan. ''Het heeft veel kans dat je verkeert terecht kan komen'' Zei ik toen. ''Door mij'' Ik ging met me rug naar Noah liggen. Charisa zag hoe haar moeder eruit zag en begon te huilen. Ric zag het ook. ''An wat is er aan de hand''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:31
"Gretha, zullen we gaan?" vroeg Jef en keek met een glimlach naar Hendrik, zijn eerst zoon. Noah keek verbaasd naar Elisa. "Elisa, kom op, jet was een ongelukje ... we waren aan het spelen en dan gebeurt er al eens iets ..." An keek onzeker en begon het toen uit te leggen. "Ik neem Charisa mee ... "I k gaf Ric een kus. "Ik zie je ... binnekort ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:34
Ik keek Noah niet aan. ''Ik had beter uit moeten kijken'' Zei ik toen. ''Ik had moeten stoppen'' Ric raakte een beetje in paniek. ''An wat is er toch'' Hij wou opstaan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:40
Ik schudde mijn hoofd. "Ik moet Hendrik eerst vinden !" zei ik en wilde wegorben. "Sorry, ik moet echt gaan ..." Ik knuffelde Charisa een klein beetje. Leah bleef Paige aankijken. "Paige?" Noah zuchtte. "Elisa, er is niets gebeurd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:43
Ik huilde maar wou dat niet laten merken. ''Maar het had wel kunnen gebeuren'' Zei ik toen. ''Ik had het gewoon niet moeten doen.'' Paige keek Leah aan. ''Huh wat'' Ric keek An aan. ''Hoezo hendrik vinden''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:47
Ik begon Ric uit te leggen wat er aan de hand was. "Dus, ik wil snel terug voor als Thomas terugkomt !" zei ik. Noah ging van het bed af en liep erom heen en ging op zijn knieën zitten zodat hij Elisa kon aankijken. "Elisa, lieverd, waarom vind je het nu zo erg?" Leah bleef Paige bezorgd aankijken. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 23:54
Ik keek Noah aan. ''Vroeger toen speelde ik in bed een keer met me pleegzusje.'' Begon ik te vertellen. ''we hadden een stappelbed en zij viel eruit en raakte gewond.'' Ik bleef huilen. ''Een dag later werd ze ziek waardoor ze uiteindelijk overleed'' Ik ging op me andere zij liggen. ''Het was mijn schuld'' Paige schudde haar hoofd. ''Laat me weten als er iets is'' Zei Ric.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 maa - 0:03
Leah omhelsde Paige. "Het komt goed !" Ik knikte. "Ja, natuurlijk !" IK orbde weg. Noah keek Elisa aan en luisterde naar wat ze zei. "Elisa, dat is vreselijk !" Hij liep weer om het bed heen en ging bij haar liggen. Hij omhelsde haar. "Dat is niet jouw schuld !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 5 maa - 0:04
Ik hield Noah goed vast. ''Wel waar'' Zei ik toen. ''Zelfs me pleegouders zeiden het toen'' Ik bleef huilen. Ric gign weer liggen. Paige bleef leah even vast houden. Gretha schemerde met Jef en Hendrik naar een speeltuin