Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 21:25
Ik knkte. "Hij zal wel op haar letten !" zei ik en hoopte niet dat zij ook door iemand ontvoerd zou worden. "Ja, laten we die proberen !" Jef keek zijn vrouw aan. "Zullen we dan gaan?" Noah grijnsde. "OK !" Hij begon haar in haar hals te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 21:32
Jef nam haar hand vast en schemerde met haar naar het huis van de dokter. Die sprong op zodra hij hen zag. "Ik zal hem gaan halen !" zei hij en liep naar boven. In de kamer aangekomen, nam hij Hendrik uit zijn bedje. Daarna liep hij met hem terug naar beneden. Ik nam mijn moeders hand vast en zei mee de spreuk op. Hoopvol keek ik naar de cirkel met kaarsen in de hoop mijn zoontje te zien verschijnen. Noah bleef haar in haar hals kussen en ging met zijn hand onderhaar shirt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 21:36
Ik genoot nog heel erg. ''Hmmm heerlijk'' Ik was heel erg vrolijk. Paige keek ook en wou vloeken toen het niet werkte. hendrik was erg bang. ''Mama'' Zei hij zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 22:02
Ik raakte in paniek. "Het werkt niet !" merkte ik overbodig op. "Wat moeten we nu doen?" Ik begon te hyperventileren. "Straks is hij dood .. "Ik keek mijn moeder aan met tranen in mijn ogen. "Hij is toch niet dood hé? Zeg dat hj niet dood is !" Noah trok Elisa's shirt uit. De dokter kwam terug beneden. "Hier is hij !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 22:24
Ik kuste Noah met veel liefde. ''Ik hou van je'' Zei ik tegen hem. Paige schudde haar hoofd. ''Dan hadden we dat wel gevoeld'' Zei ze toen. ''We vinden hem terug.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 22:31
"Hoe? !" riep ik uit. "De spreuk werkt niet ! Hoe vinden we hem in hemelsnaam terug dan? !" Ik begon nog harder te hyperventileren. Noah kuste ELisa ook met veel liefde. "Ik hou ook van jou !" De dokter gaf hem aan Gretha. "Alsjeblieft !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 22:46
Ik keek Noah aan. ''Ik wil je nooit meer kwijt'' Zei ik toen. Paige dacht na. ''Wat dacht je van de omgekeerde'' Zei ze toen. ''Die kunnen we proberen.'' Gretha keek naar Hendrik. ''Wat een schatje'' Hendrik begon te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:04
Noah knuffelde Elisa. "En ik wil jou ook nooit meer kwijt !" Ik knikte en werd weer wat kalmer. "Ja, kunnen we proberen !" Jef keek naar Hendrik. "Ja, hij is erg schattig !" Een tijdje zweeg hij. "Nemen we hem?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:19
Noah keek haar aan. "Ik ben blij dat ik jou heb !" Toen het ook niet werkte, raakte ik helemaal in paniek. Heel erg in paniek begon ik te hyperventileren. Jef keek de dokter aan. "Ok, we nemen hem !" Hij ging met de dokternaar de keuken toe om de financiële zaken te regelen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:22
Ik glimlachte en kuste Noah. ''Hmmm lekker'' Zei ik toen. paige begon ook heel erg in paniek te raken. ''LEAH'' Riep ze toen uiteindelijk. Gretha probeerde Hendrik te sussen en uiteindelijk viel hij huilend in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:30
Ik wist gewoon niet meer wat te doen en bleef maar in paniek huperventileren. Ik had het gevoel dat het niet goed zou komen. Leah orbde binnen." Wat is er?" Noah begon Elisa's broek lso te maken. Jef kwam weer binnen. "Ik ben kalar, we kunnen gaan !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:45
Ik voelde me draaierig worden en hoorde zelfs niet wat mijn moeder vertelde aan Leah en wat die antworodde. Leah keek onzeker. "Ik heb geen idee hoe we hem kunnen vinden ... Misshien pendelen?" stelde ze onzeker voor en haatte het dat ze niet meer kon doen. Jef schemerde weg met hen. "Eindelijk ons gezin !" Noah schudde zijn hoofd. "Ja, nu wel !" riep hij toen hij haar broek losgekregen had.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:48
Ik glimlachte naar Noah. ''Nu heb ik het meeste uit, maar jij hebt alles nog aan.'' Zei ik gespeeld verdrietig. Gretha legde Hendrik in het bedje dat hun hadden. ''Ja eindelijk hebben we een kind'' Ze gaf Jef een kus. Paige probeerde het.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:54
Ik was helemaal naar achteren gelopen. Toen ik tegen de muur aanstond, zakte ik naar beneden. "Mijn schuld !" mompelde ik. "Niet recht om te leven !" Ik orbde een mes naar me toe. JEf bleef haar lange tijd kussen en keek haar toen vrolijk aan. "Ik hou van je !" Noah keek haar vroljk aan. "Dan moet je daar verandering in brengen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 3 maa - 23:56
Ik knikte. ''Ja goed idee'' Ik begon Noah zijn shirt uit te trekken en toen zijn broek. ''Dat is beter'' Ik begon hem liefdevol te kussen. ''Ik hou ook van jou'' Zei Gretha. paige zag het. ''An niet doen'' Ze orbte de mes weg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 0:01
Ik schrok en keek op. "We vinden hem niet terug !" riep ik uit en sprong overeind. Meteen orbde ik weg ,naar een plek in de onderwereld. Daar zakte ik neer en begon hard te huilen. Noah keek Elisa opgewekt aan. "Ja, dat vind ik ook !" Jef glimlachte. "Ik ben zo gelukkig !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 0:11
Ik keek hem aan. ''Mooi'' Ik kuste hem met veel passie en trok Noah naar me toe. ''Ik hou van je'' Paige raakte heel erg van streek. ''Wat nu'' Huilend zakte ze op de grond neer. Gretha knikte. ''Ja ik ben ook gelukkig'' Ze bleef toen naar Hendrik kijken. ''Onze zoon''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 15:36
"Ik hou ook van jou !" zei hij en liet zich naast haar toetrekken. Vol liefde begon hij Elisa te kussen. Leah ging meteen naast ahar zitten en omhelsde haar. "Het komt wel goed! " zei ze bemoedigend. "We zijn al door veel dingen heengekomen, het lukt ons wel hem te vinden !" Jef knikte. "Geven we hem zelf een naam of blijven we hem Hendrik noemen?" vroeg hij aan zijn vrouw. Ik bleef snikkend zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 19:01
Ik kuste Noah vol liefde terug. ''ik hou ook van jou'' Zei ik tegen hem. '''Zielsveel'' Paige bleef van streek. '''Hoe dan'' Gretha keek Jef aan. ''Wat wil jij''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 19:05
Onzeker stond ik op en orbde terug naar mijn moeder. "Ik weet misschien iets !" zei iktegen haar. "Om Hendrik terug te krijgen !" Leah keekop. "Zie je , Paige !" Noah straalde. Jef haalde zijn schouders op. "We gaan toch een spreuk doen om hem alles te laten vergeten, dan denk ik dat het beter is als we hem een nieuwe naam geven, anders kan hij zich misschien dingen herinneren als we die naam blijven gebruiken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 19:12
Ik kuste hem. ''Je bent een schat'' Zei ik tegen hem. Paige keek op. ''Wat dan?'' Vroeg ze aan An. ''Ja goed idee.'' Ze dacht na. ''Wat dacht je van Charlie?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 4 maa - 20:42
"Er moet iets magisch aan de hand zijn omdat we hem niet kunnen vinden en waarschijnlijk ook een demon ... " Ik zweeg even. "Zou Thomas ons dan niet kunnen helpen?" Noah glimlachte. "Misschien wel ja, maar jij bent een nog grotere schat !" Jef knikte. "Ja, dat vind ik wel een goede naam !" antwoordde hij en keek zijn vrouw met een vrolijke glimlach weer aan.