RPG World
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

RPG World

IndexIndex  PortalPortal  Viavia'sViavia's  GalerijGalerij  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Vechten om te winnen

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Aantal berichten : 807
Leeftijd : 34

Character sheet
Lidnaam:
Status: Afwezig
RPG Status: Ervaren

Vechten om te winnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyvr 28 nov - 22:36

Vechten om te winnen - Pagina 2 Halliwellphoebejz8

Ze lachtte naar Elisa en beet in een appel die ze in haar handen had.
"Als je genoeg traint en echt doortraint lukt het wel hoor.", zei ze,"Je moet gewoon blijven oefenen en blijven proberen en dan lukt het wel. Wat ook helpt is doorzettingskracht en er echt voor willen gaan."
Ze hoorde de deur boven opengaan en stond recht. Ze liep naar de trap en ging naar boven.
"Elisa kom dan haal ik wat om het bloedden te stelpen.", zei ze,"Dat doekje helpt niet goed. "
Terug naar boven Ga naar beneden
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Aantal berichten : 16766
Leeftijd : 36

Character sheet
Lidnaam:
Status:
RPG Status: Gevorderde

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyvr 28 nov - 22:47

Vechten om te winnen - Pagina 2 Devrieselisabeth4kv6
''Ok, dankje''
Ik liep achter me tante aan naar boven toe.
''Gaan we straks weer verder trainen, tante Phoebe''
Ik ging in de keuken op een stoel zitten tot me tante met iets kwam om het bloeden van me neus te stelpen.
Ik wil er eigenlijk weer tegen aan, weer trainen.
''bent u eigenlijk alleen thuis''
Vroeg ik me tante
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Aantal berichten : 19668
Leeftijd : 32

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyvr 28 nov - 22:57

Vechten om te winnen - Pagina 2 Halliwellpipervy6

Ze kwam net de keuken binnengelopen met Melinda op haar arm en zei met een glimlach.
"Nee, Phoebe is niet alleen thuis !" Ze liep de keuken verder in en zag toen pas dat Elisabeth een bloedneus had. Verbaasd en bezorgd bleef ze stilstaan.
"Elisa, lieverd, wat is er gebeurd?" vroeg ze en de bezorgdheid in haar stem was duidelijk te horen.
"Heeft iemand je aangevallen? Een demon of iemand anders?" Ze bleef stilstaan en vergat even dat ze naar de keuken gekomen was om Melinda een koekje te geven. Wyatt en Chris waren bij vriendjes gaan spelen en waren dus niet thuis.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyvr 28 nov - 23:03

''O hoi, tante Piper, ik wist niet dat u ook thuis was.''
Ik glimlachte naar haar.
''Tante phoebe, heeft me aangevallen met appels''
Lachend begon ik alles te vertellen aan Piper.
''Dus zodoende heb ik nu een bloedneus en zit ik hier nu te wachten tot tante Phoebe terug komt en het bloed wat kan stelpen wnat dit doekje helpt niet echt.''
Ik keek naar me tante en melinda
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 17:09

"Wat? PHOEBE? !" riep ze uit en luisterde daarna naar Elisa's verhaal en knikte met een glimlach.
"Ah zo..." Ze keek naar de deur van de keuken.
"Dan zal ze zo wel komen !" Ze liep naar de kast en nam er een koekje uit dat ze aan Melinda gaf.
"En is voor de rest alles in orde? OoK met Noah, Esther en Nicolaas?" vroeg ze terwijl ze zich weer omdraaide naar Elisabeth. Ze liep naar de tafel en ging op een stoel naast Elisa zitten en zette Melinda op haar schoot. Met een vragende blik keek ze Elisa aan en wachtte geduldig op antwoord. Ze keek nog een keer naar de keukendeur om te zien of Phoebe al weer terug was.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 18:17

''Ja denk ook wel dat ze zo weer komt.''
Ik keek vrolijk naar melinda die haar koekje op aan het eten was.
''Ja met Noah, Esther, Nico en de baby is allemaal goed''
Ik glimlach vrolijk naar me tante en legde snel een andere doek weer tegen me neus aan, omdat het nog steeds bloedde.
''Dat een neus zo erg kan bloeden zeg.''
Ik bleef me neus goed dichthouden en hoopte dat het bloeden snel zou stoppen.
''Ze blijft wel lang weg''
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 20:46

Ze had eindelijk een paar speciale doekjes gevonden om Elisa's neus te verzorgen en liep naar de keuken.
"Elisa ik denk dat deze doekjes wel zullen helpen.", zei ze en opeens kreeg ze Piper in het oog,"Oh hoi Piper! Ik ben Elisa wat aan het trainen...maar ik denk dat ik iets te hard was voor haar want er is uiteindelijk een appel tegen haar neus gevlogen en...nou het resultaat kan je nu wel zien. En ja Elisa als je wil trainen we straks verder. Ohja, de zolder is al deels opgeruimd hoor Piper."
Ze at haar appel verder op en ging even op een stoel zitten.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 20:55

Ik gebruikte de doekjes om het bloeden van me neus te stelpen.
''Tante Phoebe u was niet te hard voor me, ik ben gewoon niet goed genoeg.''
Ik verzorgte mijn neus en uiteindelijk bloede me neus niet meer.
''Hehe gelukkig bloed mme neus niet meer.''
Ik keek naar Phoebe.
''Tante Phoebe, gaan we nu weer verder trainen, ik wil echt heel goed kunnen vechten.''
Ik stond op en liep al weer richting de kelder.
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 21:22

Ze keek Elisa even aan maar zat te dromen. Na een tijdje drong de vraag van Elisa door en knikte ze.
"Als jij voelt dat je klaar bent om verder te trainen dan zullen we verder trainen.", zei ze,"Piper, Als je wil mag je helpen met haar te trainen hoor. Ik ben nu Elisa's reflexen aan het testen en ik wil haar vandaag al iets of wat leren ontwijken."
Ze keek Piper aan en liep al stilletjes richting kelder.
"Als je wil helpen mag je wel wat meer appels meebrengen.", zei ze,"Maar als je liever hier blijft zitten met Melinda mag dat ook hoor."
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 21:34

Ze keek toe hoe Phoebe Elisa's neus verzorgde en toen Elisa meteeen weer wilde gaan trainen, keek ze bedenkelijk.
"ELisa, weeet je wel zeker dat dat een goed idee is?"
Ze zuchtte omdat ze wist dat ze Elisa toch niet kon overtuigen oml niet te gaan trainen.
"Ik ga wel als is het alleen maar om ervoor te zorgen dat Elisa niet nog een keer gewond wordt ! Ik zal de appel op tijd bevriezen !" zegt ze met een glimlach tegen Elisa.
"En je bent niet slecht in vechten, Elisabeth, dat geloof ik echt niet !" Ze stond op en had Melinda nog steeds vast.

Laatst aangepast door CharmieAngeltje op zo 30 nov - 18:35; in totaal 1 keer bewerkt
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 21:39

Ik keek tante Piper aan.
''Tante piper als ik niet slecht was, dan was ik niet gewond geraakt door een appel.''
Ik keek even naar de grond en lipe toen weer richting de kelder. Ik moest lachen om tante Piper haar idee.
''Ik denk dat we straks dan allemaal bevroren appels in de lucht hebben hangen.''
Zeg ik vrolijk tegen me tante en glimlachte ik naar haar.
''Laten we dan maar beginnen.''
Ik liep de kelder in.
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 21:48

Ze lachtte naar Piper en liep verder naar de kelder. Eens in de kelder zette ze zich nog even neer.
"Elisa, je bent echt niet slecht hoor.", zei ze,"Als ik door zoveel appels bekogeld zou worden denk ik dat ik ook een bloedneus zou hebben hoor. Ik zal wel wat zachter doen met die appels ander zal je nog veel wonden hebben."
Ze keek even dromend naar de appels en besloot op te staan en wat appels te nemen om verder te gaan met de training.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 21:56

''Nee tante Phoebe, ik wil niet dat u zacht gaat doen, anders leer ik het nooit, ik wil dat u net zo hard doet als u zostraks ook deed, ik wil het heel erg goed leren, anders win ik die wedstrijd nooit.''
Ik ging klaar staan om te beginnen om de appels te verweren.
''Kom maar op met die appels.''
Ik keek me tante heel serieus.
Ik moet en zal die wedstrijd winnen, ik wil op vakantie met me gezin en dan hopen dat de demons ons dan met rust laten en niet ons opsporen.
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 22:16

Ze begon meteen terug te springen en Elisa terug te bekogelen met appels.
"Je moet op alles voorbereid zijn en je goed kunnen verweren.", zei ze,"Er kan veel gebeuren in een gevecht en er kunnen allerlei wapens bij aan bod komen. Daarom heb ik ook een paar wapens meegebracht maar die gaan we pas later gebruiken. Je zal ook leren hoe je vuurballen moet ontwijken maar dat zal pas later zijn tenzij er opeens een demon zou binnenkomen en jou zou bekogelen met vuurballen."
Ze stopte even en op een onverwacht moment gooide ze nog een groot aantal appels naar Elisa.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyza 29 nov - 22:47

''Echte wapens, cool ja''
Zei ik heel erg vrolijk en glimlachte.
Ik begon me weer tegen de appels te verweren en concentreerde me heel erg en deed heel erg me best. Ik bleef me tante goed in de gaten houden met al mijn zintuigen.
''Kom op het kan wel harder, ik kan het wel aan.''
Ik wou niet stoppen en wou door blijven gaan. Ik had ineens heel erg veel energie
''Kunnen we nu niet al met die wapens bezig''
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 18:39

Ze was gevolgd met Melinda, maar toen ze Phoebe over echt wapens hoorde praten, besloot ze dat het niet zo'n goed idee was dat Melinda dit ook zou zien. Daarom liep ze weer naar boven en legde Melinda in haar box en beveiligde haar met kristallen. Dan liep ze weer terug naar de kelder.
"Ik vind die echte wapens toch veel te gevaarlijk !" zei ze streng en bevroor op datzelfde moment alle appels in de kelder. MEt een boze blik keek ze naar Phoebe.
"Wat als ze gewond raakt erdoor? Wat als er straks een demon aanvalt, maar ze kan zich niet verdedigen omdat ze veel tte hard heeft moet trainen !"
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 18:44

Ik keek me tante verbaast aan.
''Maar tante piper ik wil zelf heel hard trainen, ik wil die vechtwedstrijd echt winnen, mogen we nu weer verder gaan.''
Ik bleef me tante aankijken en hoopte dat ik weer verder mocht trainen met me tante phoebe.
''Ik zal echt heel erg goed oppassen tijdens het trainen, ik beloof het tante Piper.''
Ik keek haar heel lief aan en hoopte dat ze daarom zou toegeven, zodat we snel door konden gaan en geen tijd zouden verliezen.
''Kunnen we nu door gaan''
Ik keek van me ene tante naar me andere tante.
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:10

Ze zuchtte diep om wat Elisa zei en omdat ze haar eigenlijk wel gelijk gaf. Ze wilde alleen niet dat haar iets ergs zou overkomen.
"Ok, goed, doe maar verder, maar als er iets ergs gebeurd, kom dan niet bij mij klagen !" Terwijl ze dat zei, glimlachte ze en bewonderde Elisa voor haar doorzettingsvermogen.
"Ik wed dat je die wedstrijd zo wint, Elisa !" zei ze tegen haar nichtje en keek dan even naar Phoebe.
"Wat is trouwens de prijs die je krijgt als je wint?"
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:15

Ik keek me tante Piper vrolijk aan.
''Nee tante Piper, dan kom ik niet bij u klagen.''
Ik glimlachte vrolijk naar me tante.
''Als je die vechtwedstrijd wint, win je twee weken vakantie op een mooi eiland voor 5 personen. Ik kan dus met Noah en de kinderen dan even lekker op vakantie zonder, hopelijk teveel zorgen.''
Ik ging weer klaar staan om verder te trainen.
''Kom maar op''
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:23

Ze was even gestopt en keek Piper aan, maar toen Elisa vertelde dat ze hard wou trainen zweeg ze even. Ze keek van Piper naar Elisa en stond na een minuutje weer te dromen. Na een tijdje zag ze dat Elisa al terug klaar stond om verder te trainen en begon ze allerlei spullen naar Elisa te gooien in plaats van appels.
"Je ben goed bezig Elisa!", zei ze,"Je kan de objecten al beter ontwijken. Binnen een halfuurtje stoppen we wel want dan ga ik nog wat verder opruimen op zolder. Dat is iets dat ook af moet."
Opeens verscheen er weeral eens een demon en ze keek hem aan. Ze zuchtte en ging zitten.
"Elisa probeer jij hem maar eens te verslaan.", zei ze.
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:33

Ik begon zo goed mogelijk de objecten te ontwijken en ik was heel erg geconcentreerd.
''Tante Phoebe, moet ik u straks helpen met het verder opruimen van de zolder.''
Vroeg ik terwijl ik de objecten nog aan het ontwijken was. Toen zag ik ook de demon binnen schemeren en me tante die zegt dat ik hem mag proberen te verslaan.
''Ok is goed''
Ik begon met de demon zo goed mogelijk te vechten en vergat verder alles om me heen en was heel er in opgegaan in het gevecht met die demon.
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:42

Ze keek observerend naar Elisa en na een tijdje droomde ze weer weg.
"Je bent goed aan het vechten Elisa.", zei ze toen ze weer 'wakker' werd,"Pas op! hij is iets slechts van plan!"
Ze stond recht en duwde Elisa opzij toen de demon een vuurbal op haar af stuurde. Ze werd geraakt door de vuurbal en viel neer. Ze stond recht en voelde de stekende pijn van de wonde die ze nu had. Ze viel de demon aan en die verdween.
"Leuk!", zei ze en ze ging snel zitten,"Nu had ik die demon onderschat!"
CharmieAngeltje
Griffoendor
Griffoendor
CharmieAngeltje

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:48

Toen Elisa met de demon aan het vechten was, kneep ze dikwijls haar ogen toe om zich ervan te weerhouden de demon op te blazen. Pas toen Phoebe gewond werd door de demon sprong ze woedend naar voren. Net voor de demon verdween, probeerde ze hem nog op te blazen. Daarna rende ze naar Elisabeth en Phoebe toe.
"Elisa, ben jij in orde?" vroeg ze en wierp een bezorgde blik op haar nichtje. Daarna keek ze naar haar zusje.
"Phoebe, zal ik Leah roepen om je te helen?"
speedy3322
Griffoendor
Griffoendor
speedy3322

Character sheet
Lidnaam:
Status:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 22:56

Ik zag dat me tante geraakt werd door de vuurbal en gewond is geraakt.
''Tante Phoebe, gaat het met u
Ik glimlachte even een beetje moe naar Piper.
''Ja ik ben helemaal in orde alleen een beetje moe, die demon kon erg goed vechten.''
Ik keek weer bezorgt naar Phoebe.
''Ja laten we Leah roepen zodat je geheeld kan worden, sorry nog dat u gewond geraakt bent.''
Ik keek zwijgend Phoebe aan.

Laatst aangepast door speedy3322 op ma 1 dec - 10:17; in totaal 2 keer bewerkt
Nethlindorniel
Ravenklauw
Ravenklauw
Nethlindorniel

Character sheet
Lidnaam:

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Emptyzo 30 nov - 23:00

"Oh dat geeft niets hoor Elisa.",zei ze,"Ik had de demon onderschat en had zelf met hem moeten vechten. Ik ben blij dat jij in orde bent. We zullen wel stoppen voor vandaag met de training. Morgen doen we verder waar we gestopt zijn. Ik wil zometeen eerst de zolder opruimen."
Ze stond recht en op haar gezicht was zo te lezen dat ze enorm veel pijn had. Toch liep ze richting de trap.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Vechten om te winnen   Vechten om te winnen - Pagina 2 Empty

Vechten om te winnen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
RPG World :: RPG :: Charmed-
Ga naar: