Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 21:43
Ik dronk me drinken op. ''Ik zal maar terug gaan'' Ik liep weer naar me tante's kamer. ''Ik ben er weer'' Zei ik toen. Paige keek Piper aan
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 21:47
Ze keek Piper aan en slikte even. "Ik was ook bij Elisa thuis maar Chris heeft me hier naartoe gebracht.", begon ze, "Chris is terug gegaan naar Noah om hem te helpen maar maak je geen zorgen. Rust maar wat." Ze keek naar Paige en deed teken naar haar om te zeggen dat ze mee buiten de kamer moest gaan staan zodat ze kon uitleggen wat er was. Ze keek daarna even naar Elisa.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 21:51
Chris rende naar Noah toe en probeerde hem te helen. Piper had de blikken opgevangen, maar negeerde ze omdat ze zich meer zorgen maakte om Elisabeth. "Elisa, kom eens even dichter naar mijn bed toe !" vroeg ze en wierp Phoebe woedend een blik toe. Toen zei ze tegen Phoebe. "Jullie hoeven de kamer niet uit, het is beter als Paige van hieruit naar Chris en Noah toe orbt !" Daarna keek ze Elisa weer aan.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 21:54
Ik keek Piper aan. ''wat is er'' Ik liep naar het bed. Ik keek me tante niet aan. Paige orbte naar Chris en Noah. ''Gaat het'' Vroeg ze bezorgt
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 21:56
Ze keek Piper bedroefd aan. "Sorry", zei ze, "Ik wou je niet boos maken. Ik ga wat te drinken halen zodat je met Elisa kan praten. Je hoeft je trouwens geen zorgen maken om Chris. Hij zal wel zorgen dat alles goedkomt." Ze liep diep nadenkend en met haar hoofd naar de grond gericht de kamer uit op weg naar de cafetaria.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 22:16
Chris keek zijn tante aan. "Noah wil niet bijkomen !" zei hij, een beetje in paniek. Hij keek om zich heen. "De demon is weg, maar voor hoelang?" Piper keek haar zusje na. "Phoebe !" riep ze en zuchtte. Ze slaakte en gefrustreerde zucht. "Nu is het genoeg !" Ze sloeg het deken weg en kwam uit bed. "Ik ben het beu om hier te liggen !" Streng keek ze Elisa aan. "Het is niet jouw schuld ! Jij hebt me niet gebeld en jij hebt me niet dat ongeluk laten krijgen en blijkbaar was het iemands bedoeling dat ik een ongeluk zou krijgen dus als ik jou niet naar huis had moeten brengen, was het ook gebeurd !" Ze wachtte om naar Phoebe te gaan totdat ze zeker wist dat Elisa zich niet meer schuldig voelde.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen vr 9 jan - 22:18
Ik keek me tante aan. ''Ok het is niet mijn schuld'' Zei ik en probeerde eerlijk te klinken. Paige begon Noah te helen. ''Noah wakker worden'' Zei paige
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 20:54
Ze keek stilletjes rond en liep verder. Toen ze bij het cafetaria aankwam nam ze snel wat te drinken en ging aan een tafel zitten.Wat moet Cole nu weer hebben? Kan hij me nooit met rust laten! Ze dronk rustig haar drinken op en liep door de gang. Opeens zag ze de demon die nog niet zo lang geleden voor haar en Chris had gestaan. Ze bleef op een afstandje van hem staan en keek hem woedend aan. "Wat moet je?", vroeg ze terwijl ze probeerde kalm te blijven.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 21:07
"Ik heb hem al geheeld !" zei Chris. Noah knipperde met zijn ogen en begon bij te komen. Chris zuchtte opgelucht. "Kan je het nog een keer zeggen, maar dan veel overtuigender?" vroeg Piper haar met een grijns. Daarna dacht ze weer aan Phoebe en werd ze serieus. "Ga je mee Phoebe zoeken?" vroeg ze. "Ik heb het gevoel dat er iets gaat gebeuren !"
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 21:09
Ik knikte. ''Ok laten we haar gaan zoeken'' Zei ik tegen Piper en hoopte dat ze dan niet zou merken hoe ik me nog voelde. ''Waar moeten we als eerst gaan kijken''' Vroeg ik aan me tante. ''Doet u wel rustig'' Zei ik bezorgt.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 21:19
Ze liep snel achteruit toen de demon dichter naar haar toe wandelde. "Ga weg!", zei ze en ze draaide zich om, "Je hebt hier niets te zoeken!" Ze liep voorbij de kamer waar Piper en Elisa waren. Wat doe ik toch verkeerd? Het blijkt toch altijd weer dat ik de problemen aantrek!Ik hoop dat Chris en Noah in orde zijn.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 21:29
Noah ging zitten. "De kinderen zijn toch in orde hé?" vroeg hij in paniek en keek naar het husi en hoopte dat de demon niet binnen was geweest. Piper keek even onzeker naar Elisa en vroeg zich af of ze zich nog schuldig voelde. Ze dacht van niet, maar was niet zeker. "Ik doe rustig aan hoor !" zei ze vriendelijk. "Al is dat niet nodig, want i kvoel me hgoed !" loog ze. "Eerst de kantine, daar zou Phoebe heen gegaan zijn dacht ik..." ZE liep nar de deur toe.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 21:53
De demon die haar achtervolgde zag Piper en Elisa in de kamer en bleef voor de deur staan. Phoebe stopte met lopen en keek de demon aan. "Waag het niet!", zei ze vluchtig en ze liep hem tegemoet, "Laat hen met rust...Ik ga wel mee." Ze keek Piper en Elisa even aan maar keek dan verslagen naar de demon. "Neem me maar mee.", zei ze, "Piper maak je geen zorgen. Het komt wel goed."
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 22:38
Chris knikte. "Ja, ze zijn in orde !" Piper begon te freaken. "Hoezo in orde? ! Je gaat met een demon mee, dan kan het toch niet in orde komen? !" Ze probeerde de demon op te blazen, mar was veel te overstuur en nog te zwak. "Paige !" gilde ze en keek dan weer Phoebe aan. "Waag het niet mee te gaan !"
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 22:41
Ik gooide de demon hard tegen de muur aan. ''Waag het niet om met hem mee te gaan'' Zei ik tegen me tante. Paige kwam eraan. ''Wat is er aan de hand.'' Ik trok Phoebe de kamer in. ''Blijf hier'' Ik liep naar de gang toe.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:01
Ze keek haar zus en nichtje aan. "Dit zal niet de enige demon zijn die me zal zoeken.", zei ze, "Trouwens jullie weten even goed dat Cole zoveel demonen zal sturen totdat hij me heeft." Ze keek geschrokken naar Piper en Elisa. Ze was vergeten dat zij nog niet wisten dat Cole erachter zat. "Chris en Paige zullen wel komen.", zei ze maar ze was niet zeker of alles in orde was met Chris, "Hoe kon die demon nu ontkomen! Ze waren met 3 tegen hem!"
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:16
Hij orbde zijn moeders ziekenhuiskamer binnen en zag zijn tante. "Ben je in orde?" vroeg hij." Sorry, Noah raakte buiten westen en toen ontsnapte de demon !" Piper probeerde de hele tijd de demon op te blazen, maar toen die naar Paige liep, werd Paige deels geraakt door een ontploffing. "PAIGE !" gilde ze. "Sorrysorry !" huilde ze.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:20
Ik gooide de demon weer tegen de muur aan. ''Laat me tante met rust'' Zei ik woedend. Me ogen begonnen duister te worden. Paige kwam hard tegen de muur aan. Ze bleef bewusteloos liggen met een erge hoofdwond. ''Chris heel Paige'' Zei ik tegen hem.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:28
Ze ging naar Chris toe en keek hem aan. "Wat? Was Noah buiten westen?", vroeg ze, "Ik zei toch dat het een slecht idee was! Nu raken jullie allemaal gewond door mij!" Ze liep naar Paige en hield haar even vast. "Waar blijft Prue eigenlijk?", vroeg ze. De demon viel aan en liep naar haar. Ze gaf hem een stamp en de demon werd woest. "Cole wil en zal je bij hem hebben!", zei hij, "Als het mij niet lukt zullen de anderen er wel in slagen!" Hij viel weer aan en Phoebe keek de demon geschrokken aan.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:39
Chris rende de kamer uit, de gang op en naar Paige toe. "Tante Paige !" zei hij geschrokken en knielde bij haar neer en begon ahar te helen. "Het was geen slecht plan ! We laten jou niet zomaar ontvoerd worden !" reip hij uit. Piper kwam huilend bij haar zusjes zitten. "Het spijt me, Paige !" huilde ze. Toen stond ze woedend op en keek de demon aan. "Maak dat je wegkomt en laat mijn familie alleen of ik dood je !" Ze hief haar handen op om een enorme ontploffing te veroorzaken.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen za 10 jan - 23:46
De demon viel aan en lachtte naar Piper. "Denk je echt dat jij Phoebe lang gaat kunnen beschermen?", vroeg hij, "Je bent nog zwak van dat auto ongeluk dat je hebt gehad. Trouwens als ik niet slaag zal er een groepje vrienden van me worden ingeschakeld om Phoebe te komen halen." Phoebe keek Piper en de demon aan. "Kijk uit Piper!!", riep ze toen de demon aanviel. Ze stond onmiddelijk recht en schopte de demon neer.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen zo 11 jan - 13:00
Chris had uiteindelijk Paige geheeld. Piper sprong net op tijd opzij en keek woedend naar de demon omdat ze wist dat hij gelijk had. "Dat wil nog niet zeggen dat ik mijn zusje zomaar laat ontvoeren !" siste ze woedend. "Tante Paige?" vroeg Chris bezorgd en keek even naar zijn tante en moeder. "Voorzichtig !" Daarna keek hij even nar Elisa. "Gaat het?" vroeg hij bezorgd aan ahar. Piper keek even om naar Paige.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen zo 11 jan - 16:20
Ik knikte. ''Waarom zou het niet gaan met me'' Vroeg ik aan Chris. Paige kwam langzaam aan bij. ''Au me hoofd.'' Ze wreef even over haar hoofd. 'Wat is er gebeurt.'' Vroeg ze toen.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen zo 11 jan - 20:25
Ze viel de demon nogmaals aan en keek hem woedend aan. "Je laat iedereen met rust ok?", zei ze, "Anders beloof ik je dat je een pijnlijke dood tegemoet gaat!" Ze keek rondom haar en zag dat er onschuldige burgers haar ongelovig aan het aanstaren waren. De demon schudde zen hoofd. "Ik krijg je nog wel!", zei hij en hij verdween.
Onderwerp: Re: Vechten om te winnen ma 12 jan - 22:46
"Weet ik niet !" zei hij. Hij keek naar zijn tante. "Mam had je per ongeluk geraakt met een ontploffing !" vertelde hij en liep bezorgd naar haar toe om haar overeind te helpen. "Gaat het?" Piper bevroor de burgers en deed alsof ze niet gehoord had wat CHris zei. Ze draaide zich om naar Phoebe. "Wat nu?"