Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 20:46
Nicky huilde nog. "Het spijt me ..." Na een tijdje keek ik onzeker. "Sorry, dat was belachelijk !" Ik probeerde op te staan en wilde graag weg. Ik kwas knalrood. NOah genoot". Hmm"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 21:14
Nicky huilde nog steesd. "Robbe, het spijt me echt!" Ze liep naar het bed toe en schudde hem aan zijn schouder. IK keek onzeker. "Nee?" vroeg ik zachjtes. "Maar ... er ... er is nog iets", zei ik heel erg zachtjes en keek mijn moeder niet aan. Noah ging uiteindelijk naast Elisa liggen en begon in slaap te vallen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 21:50
Ik keek naar Noah. ''Slaap lekker lieverd'' Ik gaf hem zachtjes een kus. Paige keek An aan. ''Wat is er dan nog?'' Vroeg ze toen. Robbe keek Nicky aan maar zei nog niets.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 21:57
Nicky's gezicht was nat van de tranen. "Robbe ..." Ik keke onzeker. "Ik ben .... denk ... ik wel een .... heel klein beetje ... verliefd ... beetje verliefd op Robbe, maar ik hou wel van Ric!" Ik was knalrood geworden en was bang voor mijn moeders reactie. "Ik ben in de war. Noah sliep lekker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 21:59
Ik werd na een tijdje wakker. Paige glimlachte naar An. ''Dat kan gebeuren'' Zei ze toen. ''Echt waar'' Robbe stond op en omhelsde Nicky. ''Ik had niet zo boos moeten reageren.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:05
"Maar wat moet ik nu doen?" vroeg ik bang. "Wat als hij blijft langskomen? Ik wil hem niet kwetsen, maar het is waar dat ik wat verliefd op hem ben, maar ik hou veel meer van Ric..." Ik kreeg tranen in mijn ogen. "Wat moet ik nu doen?" Naoh sliep nog lekker. Nicky hield haar broer goed vast. "Get spijt me ook ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:08
Ik bleef naar Noah kijken. ''Mijn schat'' Ik stond toen op. ''Even wat drinken'' Ik liep naar de keuken toe. Robbe bleef Nicky vast houden. Paige keek An aan. ''Je kunt er het beste met Ric over hebben.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:21
Geschrokken keek ik mijn moeder aan en langzaam trok de kleur uit mijn gezicht. Toen schudde ik mijn hoofd. "Ik wil hem niet boos maken!" riep ik in paniek uit en drukte me tegen mijn moeder aan. "Ik wil niet dat hij me verlaat!" Robbe had het bijgelegd met NIcky en darkorbde nu naar Elisa toe. Samen met Nicky had hij een plan bedacht die hen beiden zou geven wat ze wilden. "Hallo Elisabeth!" Noah sliep nog.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:30
"Nee?" vroeg ik onzeker. Nicky keek Robbe even aan en toen darkorbde hij naar Ric toe. "Ricardo? Ik kom An's spullen ophalen ..." Nicky grijnsde naar Elisa en greep haar bij haar arm. "Ook hey !" zei ze en darkorbde weg met haar weg en sloot haar op in het kamertje waar An eerst opgesloten zat. Daarna nam ze Elisa's gedaante aan en darkorbde terug naar Elisa's keuken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:37
Robbe knikte. "Ik ben het beu dat An en ik onze relatie moeten geheim houden, dus ik zeg het je maar !" Ik stond op. "OK, dat ga ik dan maar doen ..." NIcky was erg vroljk. "Diesel?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 22:41
Nicky glimlachte. "Ik wil bij jou zijn, Diesel!" Noah sliep nog. Robbe knikte. "Ik vond het niet eerlijk dat we het zo stiekem deden ..." Onzeker bleef ik zitten. "Ik durf niet goed ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:33
Ik viel tegen mij wil in slaap. ''Neee'' Mompelde ik in mijn slaap. Diesel keek verbaast. ''Echt waar?'' Ric was verward. Paige keek An aan. ''Moet ik mee gaan?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:35
Robbe keek onzeker. "Sorry, ik had An dit moeten laten doen", zei hij en darkorbde snel weer weg. Hij grijnsde vrolik. Nick knikte. "Ja, plots besefte ik dat Noah me nooit zou kunnen geven wat jij mij wel kan geven!" Ik schudde mijn hoofd. "Ik bel je nog !" Ik orbde naar huis "Ric?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:40
"Ik moet je iets vertellen", zei ik en liep naar hem toe. Een beetje onzeker liep ik naar hem toe. "Ik moet je iets vertellen"", zei ik toen noge e nkeer. Een voorzichtige glimlach verscheen op mijn gezicht en ik ging op mijn tippen staan om hem een kusje te geven. Nicky bleef Diesel even kussen. Haar hart klopte in haar keel en na een tijdje liet ze hem los. "Laten we hier weggaan!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:45
Ik schrok. "Wat?" vroeg ik verbaasd en schudde in paniek mij nhoofd "Neenee ... waarom ... waarom denk je dat? Ik wilde wel iets over Robbe zeggen, maar nee, ik heb geen relatie met hem !" Robbe darkorbde naar Paige. Nicky straalde. "OK !" NOah stond op uit bed.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:49
Ik ging verdrietig in een hoekje zitten. ''Laat me gaan'' Zei ik zachtjes. Diesel schemerde met haar naar zijn huis. 'Éindelijk heb ik je'' Hij begon haar met veel passie te kussen. ''Maar Robbe hij zie'' Ric was erg verward.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 20 mei - 23:51
"Wat? Robbe, is hij hier geweest?" vroeg ik verbaasd . "Maar ... wat ... wat kwam hj ier dan doen?" vroeg ik onzeker "Wat kwam hij doen? !" Robbe keek Paige aan. "An heeft het je verteld? van onze relatie?" Nicky bleef hem kussen. "Ja!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 0:03
Ik stond op en klopte weer op de deur diesel trok Nicky naar zijn bed toe. ''Ik laat je nooit meer gaan'' Zei hij toen. Ric knikte. ''Ja hij is hier geweest'' Hij vertelde wat Robbe had gezegt. Paige keek Robbe aan. ''Ga weg''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 0:04
Robbe schudde zijn hoofd. "k wil dat An eindelijk uitkomt voor haar ware gevoelens voor mij !" zei hij toen tegen Paige. "Ik ben het beu om stiekem te doen !" Ik kreeg tranen in mijn ogen." Dat is niet waar ! Ik zweer het !" Ik begon hem te vertellen dat hij me ontvoerd had en toen zei ik ook dat ik misschien ook wel een beetje op hem verliefd was, maar dat ik van Ric hield.