Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:00
Ik keek Ric met ogen gevuld van pijn en verbaasdheid aan. "Au", mompelde ik. Nicky was nog lang niet klaar. "Door jou is mijn broer misschien dood !" Ze schoot nog een pijl af die net naast de tweede terechtkwam. "Au", riep ik een tweede keer uit en voelde het gif zich al door mijn lichaam verspreiden. Noah schudde zijn hoofd. "Nee, maar Tinkerbell is toch pas bereden?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:17
Noah zuchtte. "Sorry, Elisa, ik kan er niets aan doen ... Ik ben gewoon boos op haar ... misschien was het haar schuld niet ... maar misschine wel ... ik weet het niet ..." Hij durfde Elisa niet aan te kijken. Leah orbde binnen. "Wat is e-..." Nickyschoot haar ook neer. "Diesel, jij doet dat joch!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:18
Ik zuchte. ''Het is echt haar schuld niet'' Zei ik toen. ''echt waar niet'' Diesel knikte en schemerde met Diesel weg. ''Je gaat eraan'' Hij duwde zijn hoofd in water
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:22
"Ric", mompelde ik in paniek en probeerde recht te komen, maar kreeg nog een pijl in mijn schouder. "Mama", zei ik toen zachtjes voor ik het bewustzijn verloor. Nicky darkorbde achter Diesel aan. "Haha, goed idee!" zei zei vrolijk. Leah zakte in elkaar. Noah knikte. "OK ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:23
Ik dacht na. ''Waarom ga jij haar niet rijden'' Zei ik toen. ''Jou kent ze al goed'' Paige orbte naar AN. ''AN leah nee'' Ze begon de pijlen weg te halen en hun te helen. Diesel bleef bezig. Ric kon niet wegkomen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:25
Meteen orbde ik weg. "Laat hem gaan !" gilde ik en stormde in paniek op Diesel af en probeerde hem te krijgen bij RIc. Ik begon hem te slaan, te meppen, te krabben, alles in de hoop dat hij mijn geliefde zou loslaten. "Stop!" LEah kwam overeind. "Wow ..." Noah shcudde zijn hoofd0. "Nee !" zei hij toen
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 14:30
Noah keek onzeker. "Omdat ... " Hij zweeg. "Ik zal het doen!" zei hij toen en glimlachte. Ik raakte in paniek en beet uiteindelijk in Diesels arm. Nicky zuchtte. "Het is toch hopeloos!" Ze schoot weer een pijl. "Waar is iedereen heen?" vroeg Leah.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 17:54
Ik trok Ric's hoofd uit het water. "Het komt goed!" ezi ik zachtjes tegen hem en orbde de pijl uit mijn schouder. "Het komt allemaal goed!" Eerst orbde ik met hem naar mijn moeder en Leah toe en probeerde hem toen te helen. "Word wakker!" LEah rende naar ons toe." Wat is er gebeurd?" HUilend begon ik het te vertellen. Noah glimlachte. "Graag gedaan !" Nicky keek bezorgd. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:01
Ik kuste hem. ''Je bent mij schat'' Zei ik toen. ''Mijn grote schat.'' Ric kwam niet bij. Paige stond op. ''Hij moet naar het ziekenhuis.'' Diesel knikte. ''Jawel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:02
Ik knikte en kwam half overeind. "Ja, snel !" Leah orbde met ons naar een verlaten plek en tilde toen Noah op en bracht hem naar binnen. Ik rende mee. Noah straalde. "Jij de mijne ! Jij betekent alles voor mij !" Nicky zuchtte opgelucht.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:11
Ik begon nog meer te blozen. ''Je bent een echte schat'' Ik gaf hem een kus. ''Jij betekend ook alles voor mij.'' Ric werd gelijk over genomen door een dokter. ''U moet wachten in de wachtkamer.'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:14
Noah glimlachte. "Maar ik ben geen schat", zei hij toen. Hij was namelijk niet van plan op Tinkerbell te gaan rijden. Ik knikte en snelde naar een stoel toe om me erop te laten vallen en mijn ogen te sluiten. Leah keek Paige even aan. Nicky keek Diesel aan. "Gaan we naar Robbe?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:16
Ik knikte. ''Dat ben je wel'' Zei ik toen. ''Je bent de grootste schat die er is.'' Paige keek naar An. ''An gaat het een beetje'' Diesel knikte. ''Ja laten we gaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:28
Ik ademde zwaar en schudde mijn hoofd. Met moeite kwam ik weer recht en liep naar mijn moeder toe. Net toen ik bij haar was, verloor ik het bewustzijn en viel naar voren waardoor ze de wonde op mijn rug kon zien. "Ric ", mompelde ik nog. Noah glimlachte. "Jij bent een schat!" zei hi jtoen en gaf haar een zoen. "Niet ik"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:32
Ik keek Noah aan. ''waarom wil je geen schat zijn?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Is er iets?'' Ik keek hem bezorgt aan. Paige zag dat er niemand was en heelde An snel. ''Voel je, je al wat beter.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:34
Ik kwam bij. "JA", zei ik toonloos. "Bedankt", mompelde ik er nog achter. Met een zucht keerde ik weer terug naar mijnst oel. "Komth et wel goed?" vroeg ik toen zachtjes. "Met ric?" Noah schudde zijn hoofd. "Omdat ik jou ee ngrotere schat vindt ..".
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:36
Ik zag dat Noah loog. ''En nu de waarheid'" zei ik toen. ''Wat verberg je voor mij?'' Ik keek hem streng aan. Paige keek An aan. ''Hij is sterk'' De dokter liep naar hun toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:48
Ik keek onzeker. "Maar Diesel ..." Ik begon te huilen en merkte de dokter eerst nog niet op. Pas wanneer hij begon te spreken, merkte ik hem en keek op. "Hij heeft het net gered! Jullie kunnen naar hem toe!" Ik haalde opgelucht adem en nadat hij gezegd had inw elke kamer Ric lag, snelde ik erheen. Noah zuchtte. "Ik durf echt niet meer op haar te rijden ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 18:53
Noah keek naar de grond. "Misschien niet expres ..." Ik ging bij het bed straan. "Ik zal Diesel wel terugpakken!" zei ik woedend. Leah liep ook mee. Nicky keek DIesel aan. "Gan we?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:12
Ik keek Noah aan. ''"Wat zou jij doen als een hond je aanviel?'' Vroeg ik toen. ''dan zou jij ook gaan rennen'" Ric bleef slapen Diesel schemerde met Nicky naar Robbe. ''We zijn er.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:16
Noah knikte. "Ja, misschien wel..." zei hij onzeker "Maar ik wil zelf niet vallen ... ik vind het vreselijk dat jij bent gevallen en ik weetniet of ik nog wel graag heb dat jij ooit nog op een paard rijd", zei hij toen erg zachtjes. Ik keek even mijn moeder aan. "Robbe is bijna dood door mijns chuld", zei ik toen zachtejs en tranen vulden mijn ogen ."En daardoor Ric ook bijna ..." Nicky keek naar haar broer. Ze zuchtte verdrietig.