Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 12 mei - 23:03
Ik vloekte." Au !" Ik begon haar terug te meppen. Leah orbde snel weg, begon hen te helen en keek naar Meredith naar wie ze georbd was." Kan jij hen gaan helpen," vroeg ze in paniek. "Alsjeblieft?" Achmed liet een vuurbal verschijnen. "zeg maar dag!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 9:19
Ik keek bang naar hem. ''Laat ons toch gaan'' Zei ik toen. ''Geef mijn krachten terug.'' Ik was erg bang. Plots gaf ik over zo over Achmet heen. Meredith knikte. ''Ja is goed''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:08
Achmed schrok en liet de vuurbal verdwijnen. "BAh !" zei hij toen boos. Leah was nog steeds bezig met Ric en Paige te helen en probeerde hen bij te brengen. "KAn je hen voelen?" Ik bleef MArtha meppen en keek toen naar ELisa. "Gaat het?" Ik verloor Martha even uit beeld.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:13
Ik knikte. ''Ja het gaat wel'' Loog ik toen. Martha orbte een mes naar zich toe en stak An neer. ''AN NEEEEEEEEEEE"" Riep ik toen. Meredith knikte. ''Ik voel ze.'' Ze schemerde erheen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:20
Ik schrok heel erg toen ik plots het mes in mijn buik voelde en met een verbaasde blik in mijn ogen keek ik op en MArtha aan. Toen zakte ik door mijn knieën en probeerde rustig adem te blijven halen. Het lukte niet goed en uiteindelijk ging ik liggen. Achmed grijnsde." Goed gedaan, lieverd!" Hij transporteerde een mes naar zich toe en wilde Elisa neersteken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:22
Ik zag het niet. ''An'' Ik probeerde het bloeden te stelpen. ''An, Elisa.'' Meredith rende naar hun toe. Ric en Paige begonnen bij te komen. ''An'' Zei Ric zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:26
Leah zuchtte opgelucht. "Rustig, Meredith is naar ze toe !" zei ze en keek toen bezorgd naar Paige en hielp hen beiden overeind. Ik keek op en was erg bang. "Elisa ..." Achmed zag plots Meredith. "Je krijgt hen niet !" Hij rende naar Elisa en stak haar snel in haar rechtershcouder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:28
Ik voelde het. ''Auuuuuuuu'' Het deed erg pijn. Meredith gooide Achmet tegen de muur. Martha schrok. ''Achmet nee'' Ze gooide Meredith een aantal keer hard tegen de muur tot ze bewusteloos bleef liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:32
"Elisa !" zei ik geschrokken en wilde haar helen, maar kwam toen tot de conclusie dat ik mijn krachten niet meerhad. "Verdomme !" Ik begon echt in paniek te raken. Achmet kwam weer overeind." Au !" zei hij woedend. "JAde !" gilde ik. Jade schemerde binnen en rende meteen naar meredith toe en probeerde haar wakker te maken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:35
Ik was woedend en liep op achmet aan. ''Hoe durf je mij neer te steken.'' Ik gaf hem een harde klap. Meredith begon bij te komen. ''Au'' Marsha keek naar Achmet. ''Gaat het?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:39
"Elisa !" zei ik en probeerde haar achterna te gaan, maar geraakte niet meer overeind. Achmet stak Elisa nog een keer in haar schouder met het mes. Jade zag het ,Liet een vuurbal vershcijnen en gooide die naar Achmet zodat dietege n de muur aanvloog en bewusteloos bleef liggen. "Dat is al beter!" Ze schemerde Meredith naar huis , rende naar Elisa en sdchemerde haar ook naar Leah toe
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:43
Ik had veel pijn en voelde me beroerd. ''An'' Zei ik toen zachtjes. Marsha rende naar Achmet. ''Word wakker'' Ze schudde hem door elkaar. ''Word wakker.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:46
Leah begon Elisa meteen te helen." Rustig maar, het komt goed!" zei ze vastbesloten. Jade rende naar mij en schemerde toen met mij naar de anderen toe. "Is iedereen in orde?" Ik verloor het bewustzijn Achmet werd weer wakker. "Martha?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:47
Ik zag An en liep naar haar toe ook al was ik nog niet helemaal geheeld. ''An word wakker'' Ik raakte in paniek. ''An word wakker.'' Ik schudde haar door elkaar. Martha keek Achmet aan. ''gaat het?'' Vroeg ze bezorgt.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:50
"Meredith, ben je in orde?" vroeg Leah en rende snel naar mij toe. Ze was wat moe aan het raken door al het geheel. Toch begon ze mij met één hand te helen en heelde ze met de andere hand Elisa verder. Jade keek bezorgd naar haar oudste zus. Ik begon een beeetje bij te komen. "De baby ..." Kelly begon te helen en wilde haar moeder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:51
Ik deed een stap naar achteren. ''heel An maar'' Zei ik toen. ''Met mij gaat het wel'' Meredith knikte. ''Ja het gaat wel'' Masja keek Achmet bezorgt aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:55
Achmet keek Martha aan. "Kan je me misschien proberen te helen?" vroeg hij toen onzeker en bleef liggen omdat zijn hoofd teveel pijn deed. Leah keek bezorgd, heelde mij eerst en begon toen Elisa terug te helen, met "één hand nam ze Elisa's arm beet zodat ze neit kon gaan lopen. Ik kwam weer bij en keek om me heen. "Is iedereen in orde?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:58
Ik keek Leah aan. ''Ik ben in orde'' Zei ik toen. ''Ik hoef niet geheeld te worden.'' Ik keek naar An. ''Gelukkig ben je in orde.'' Zei ik toen opgelucht.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 14:59
Leah keek streng. "Die wonde ziet er anders wel uit alsof ze verzorgd moet worden !" zei ze en bleef Elisa helen. "Zo !" zei ze uiteindelijk toen ze Elisa had kunnen helen. Jade keek naar MEredth. "Zal ik naar Kelly gaan of ga jij?" Ik stond op en knuffelde Elisa. "Nee, gelukkig ben jij in orde!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:01
ik bleef An vast houden. ''Ik ben ziek'' Zei ik zachtjes. ''Ik heb griep.'' Ik keek An aan. Marsha probeerde Acmet te helen. Meredith stond op. ''Ik ga'' Ze ging naar kelly.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:06
"Oh, lieverd !" zei ik tegen Elisa en knuffeled haar. "Dan moet je maar gaan zitten !" Ik leidde Elisa naar de bank toe en hoorde toen plots haar mobiel gaan. Ik keek naar RIc en mijn moeder envroeg me af waarom ze zo stil waren. "Lukt het?" vroeg Achmed Leah keek bezorgd om zich heen en zakte toen plots in eklaar Kelly stopte met huilen zodra ze haar moeder zag.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:35
Ik zag het. ''Leah'' Ik stond op en rende naar haar. ''Word wakker'' Meredith voelde zich erg zwak. ''Hey lieverd'' Ze tilde Kelly op. Marsha knikte. Paige keek rond. ''we moeten onze krachten terug.'' Ric had hoofdpijn''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:42
Leah kwam nie bij. "Leah !" zei Jade geschrokken en knielde bij haar zus neer. Ik knikte. "MAar hoe doen we dat?" Bezorg dliep ik naar Ric." Gaat het?" Kelly keek blij. "MAma !" Achmet stond op." Hoe pakken we het nu aan? We moeten zorgen dat die lichtgids hen niet kan helen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:45
Ik ging zitten. ''Ik weet het niet'' Zei ik toen zachtjes. Marsha keek Achmet aan. ''Ik wil zoizo die hoer pakken.'' Zei ze toen. Meredith voelde zich belabert Ric knikte. ''Ja het gaat wel'' Loog hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 13 mei - 15:49
Achmed grijnsde. "Volgens mij waren er twee hoeren bij !" Hij knuffelde Martha. "We zullen haar zeker doen !" zei hij oten tege nhaar. Kelly merkte het. "Mama is?" Leah kwam weer bij. Ik gaf Ric een kus. "Mama, ben jij ook in orde?"