Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:21
Henry was zenuwachtig. "Ah ja ..." Hij knielde, legde zijn handen op haar knieën en keek haar toen aan. "Ik ben ontslagen ..." Hij was bang voor haar reactie en sloeg daarom zijn ogen neer zodra hij het gezegd had. Nicolaas bleef zich verstoppen. Esther moest lachen. noah keek Elisa aan. "Nu werkt het niet ..." Ik knikte enstond op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:25
Ik zuchte. ''Dan gaan we weg zonder Nico.'' Zei ik toen. ''Laten we gaan'' Ric tilde Hendrik en Charsa op. Hendrik keek An aan. ''Gaan?'' Vroeg hij toen. Paige schrok. ''Wat''' Ze omhelsde Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:31
Henry hield Paige goed vast en begon te huilen. "Ik durfde het niet zeggen ... omdat ... omdat ik me schaamde ... ik hoor voor jullie te zorgen ..." Ik knikte. "Ja we gaan !" zei ik en orbde ons vieren toen naar Magicschool teo. Onzeker keek ik om me heen. "Laten we naar de opvcang gaan !" Nico hoorde het en schrok. "Mama?" vroeg hij bang. naoh keek veraasd. "Echt?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:48
Ik knikte. ''Ja echt'' Ik knioogte naar Noah. ''Laten we gaan'' Paige bleef Noah vast houden. ''Ik blijf vandaag thuis'' Zei ze toen. ''Wij gaan samen wat doen'' Ric knikte. ''ja is goed''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:54
Noah grijnsde. Esther keek verbaasd. "Maar Nico?" vroeg ze zachtjes aan haar moeder. Charlotte was met een knuffel aan het spelen en had niet doro wat er aan de hand was. Nico kwam vanuit zijn schuilplaats en rende naar zijn moeder toe. Henry keek haar aan. "Dat moet je niet doen !" Ik liep naar de kinderopvang.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 22:24
Nico knikte. "Ja! " Henry begon Paige te kussen. "Ben je niet boos?" vroeg hij teon verbaasd. Ik liep naar binnen en draaide me toen om. Ik nam mijn kinderen over en gaf hen een kusje. "Tot straks!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 22:29
Hendrik kuste An terug. ''Tot stlaks mama'' Charisa glimlachte. ''Mama'' Ik tranpotreerde me noah en de kinderen naar magicschool. ''We zijn er'' Ik keek effe een beetje bang rond. paige schudde haar hoofd. ''Ik ben niet boos.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 22:41
Ik glimlachte en zette hem neer. Ik knuffelde Charisa nog even en zette haar toen op een stoeltje. "Fijn spelen he !" Noah zag het. "Wat is er?" vroeg hij bezorgd. Esther ging meteen naar Charisa toe en Nico naar Hendrik. Henry knuffelde Paige. "Gelukkig !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 22:51
"Ok !" Henry duwde Paige achterover op het bed en bleef haar vol liefde en passie kussen. Noah keek elisa na en liep toen naar Ric "Hey !" Ik keek Elisa vroljk aan. "Hey, Elisa !" Ik knuffelde haar. "Hoe is hte?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 23:03
Henry glimlahcte. "Mij ook !" Hij ging met zijn hand onder haar shirt en bgeon haar liefdevol te strelen over haar buik. Ik knikte. "Gaat wel", zei ik eerlijk. "Zullen we naar de les?" Noah was vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 23:07
Henry bleef doorgaan en deed uiteindelijk haar shirt uit. "Ik hou van je!" Ik knikte. "Ja, want de leraars zijn de laatste tijd zo slechtgehumeurd !" Ik zuchtte diep en keek even om. "Komen jullie ook?" Noah knikte en volgde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:27
Ik gin zitten. "Hmmm, ik heb geen zin in les !" Noah volgde ook. "INderdaad, we zijn er !" Henry straalde en bleef haar vol liefde kussen. Toen keek hij haar onzeker aan en roeg. "Wil je dit?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:30
Ik ging naast Noah zitten. ''Ik hou van je'' Ik bleef zijn hand vast houden. Ric ging naast An zitten. ''We hebben gelukkig maar 3 lessen'' Zei hij toen tegen An. Paige knikte. ''Ja ik wil dit''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:47
Ik knikte en legde mijn hoofd even tegen zijn schouder aan. "Ja, gelukkig !" Ik geeuwde even. Toen ik de lerares binnen zag komen, hief ik snel mijn hoofd op en ging recht zitten. Noah gaf een kneepje in Elisa's hand. "Ik hou ook ontzettend veel van jou !!!" Henry knikte en begon Paige weer vol liefde te kussen. Hij streelde haar over haar buik en gleed toen naar de knop van haar b roek en begon die los te maken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:51
Ik liet Noah zijn hand niet los. ''Ik ook van jou'' Fluisterde ik zachtjes. Paige begon Henry zijn broek los te maken. ''Ik hou zielsveel van je'' Ric keek An aan. ''Dan kunnen we misschien met z'n tweeën iets gaan doen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:54
Ik knikte. "De kinderen kunnen nog wel even op de opvang blijve n!" Ik glimlachte en wilde Ric een kus geven, maar zag de lerares weer naar ons kijken. "Wat zullen we gaan doen?" vroeg ik zachtjes en negeerde haar. Noah keek blij. Henry straalde. "Ik hou zielsveel van jou !" Hij deed haar broek uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 19:55
Ik glimlachte naar Noah. ''Jammer dat we les hebben'' Zei ik heel zachtjes tegen hem. Ric keek naar An. ''Jij mag kiezen'' Zei hij zachtjes. Paige kuste Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:19
Noah knikte. "Echt wel !" zei hij en concentreerde zich toen op de les. Zijn duim streelde de bovenkant van Elisa's hand. Ik keek hem nadenkdn aan. "Ik weet niets ..." Henry deed de rest van hun kleren uit en streelde Paige liefdevol terwijl hij haar bleef kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:21
Het kietelt. ''dat kietelt'' Ik begon hard te lachen. Ric nam An haar hand vast. ''Wat dacht je van paardrijden?'' Vroeg hij toen. Paige trok Henry naar zich toe. ''Kom hier''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:34
Henry liet zich naar Paige toetrekken en begon haar vol liefde te kussen nadat hij even naar adem gehapt had. Noah schrok. "Elisa !" zei hij, maar begon zelf ook te lachen. Ik gaf een kneepje in Rics hand. "Ja !" TOen keek ik verbaasd naar Elisa en Noah en hoewel ik niet wist waar het o ver ging, begon ik toch te lachen.