Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:38
Ik zag de lerares boos naar mij kijken. ''Oeps'' Ik zag dat ze heel kwaad was. ''Dat word straf'' Zei ik zachtjes. ''ok'' zei Ric. Ric moest toen ook lachen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:48
Noah schrok. De lerares liep naar hen toe en sloeg met haar boek op de bank van Elisabeth. Ze trilde van woede en zag ook helemaal rood. "Elisabeth Halliwell ! VInd je het zo grappig als een demon je aanvalt en je niet weet wat je moet doen?" Ik keek verbaasd naar de lerares. "We worden toch niet aangevallen?" ik wilde nite dat ze zo kwaad was op mijn beste BSV.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 20:52
Ik keek haar bang aan. ''Euhhh'' Ik wist niet wat te zeggen. ''Ik euhhhhh'' ik keek naar de grond. Ric schudde zijn hoofd. ''U hoeft niet zo boos te doen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 21:08
De lerares keek boos naar Ric. "Zou jij het leuk vinden als je les voortdurend gestoord wordt door enkele leerlingen die denken dat ze beter zijn gewoon omdat ze toevallig de dochters zijn van the Charmed-Ones! " Ik rolde met mijn ogen "Weer een jaloers type !" Ik zuchtte. "Ik snap niet wat er zo leuk is aan constant bestookt te worden door demons!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 21:13
Ik keek de lerares aan. ''Als u mij straf wil geven dan doet u dat maar'' Zei ik toen. ''Maar het is niet hun schuld'' Zei ik toen boos. ''En ik ben het met An eens'' Ik bleef haar boos aankijken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 21:37
Ik keek de lerares boos aan. "Als zij straf krijgt, dan verdien ik ook straf !" zei ik nors tegen haar . De lerares keek boos. "DIt was jullie laatste waarschuwing, als jullie de les nog een keer storen dan hebben jullie straf !" Noah keek ook boos naar de lerares. Henry genoot erg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 21:44
Henry liet Paige merken hoeveel hij van haar hield. Ik keek geschrokken ELisa na. "Ik moet haar achterna!" Ik sprong op voor Noah kon opspringen en rende haar achterna. "Elisa! " Noah keek onzeker naar Ric. "Moeten we ook gaan?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 22:01
Noah s tond op. "Kom op !" De lerares ontplofte bijna van woede. "Durf niet te gaan !" Ik knuffelde ELisa. "Dan krijgen we samen maar problemen !" zei ik tegne haar en keek haar bezorgd aan. "Ik laat mijn beste vriendin echt niet achter als ze het moeilijk heeft omdat er dan een leraresje kwaad kan worden !" Ik gaf haar ngo een knuffel. "Is er wat?" vroeg ik teon bezorgd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 22:15
Ik liep mee met Elisa. "Ik geloof je niet",zei ik toen. "Je weet toch dat ik je erg goed ken en dus ook weet wanneer je liegt!" Ik bleef naar haar kijken terwijl ik doorliep. "Tegen mij heof je tohc niet te liegen?" Naoh volgde. "PAIGE !" gilde de lerares.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 22:24
Ik keek haar aan. ''Ik wil het er niet over hebben'' Zei ik toen. ''Niet nu''' Paige zuchte. ''Nee he'' Zei ze toen. Ik ben nu vrij Zei ze via gedachte tegen de lerares.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 22:27
DE lerares was boos. Je dochter en haar nichtje en hun vriendjes hebben de les WEERAL een keer verstoord ! Henry keek PAige verbaasd aan. "Wat is er?" vroeg hij ongerust. "Doe ik iets niet goed?" Hij was meteen bang dat hij iets verkeerd gedaan had. Ik knikte. "Ok, wanneer dan wel?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 5 mei - 23:18
Ik keek haar aan. ''Nooit'' Zei ik toen. ''Ik wil het er nooit over hebben''' Paige schudde haar hoofd. ''Je doet niet verkeert.'' Ik zal ze morgen aanpakken Zei ze via gedachte terug. Ik ben vandaag vrij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:17
Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. "Elisa, door er niet over te praten wordt het niet opgelost ! ALs je er niet met mij wil over praten, praat er dan op zijn minst met Noah over of je moederof vader, of weet ik veel wie, maar praat er in ieder geval over ! Het doodzwijgen haalt helemaal niets uit. Henry keek onzker. "WAt is er dan," Is goed ! zei de lerares in gedachten terug en keek blij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:20
Ik keek An aan. ''Het pesten is erger geworden'' Zei ik toen tegen haar. ''Ik word er helemaal gek van.'' Ik begon haast te huilen. ''En de meeste leraren doen gewoon mee.'' Paige legde het Henry uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:24
Ik schrok heel erg van wat ik hoorde en deed meteen een stap naar Elisa toe en ohmelsde haar. "Goed dat je me dit verteld heb !" zei ik tegen haar en knuffelde haar een tijdlang. "Ik zal ervoro zorgen dat dit ophoudt, ik weet nog niet hoe, maar ik ga het echt laten ophouden ! Dat beloof ik je!" Henry keek bezorgd. "Dat is niet goed !" zei hij toen. "We zullen toch een ke er met An moeten praten! "Hij zweeg even." En als ze zo blijft doen, oet ze msischien maar weer thuis komen wonen!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:29
Ik schudde me hoofd. ''Nee bemoei je er niet mee'' Zei ik toen. ''Anders gaan ze jou ook nog pesten.'' Paige keek Henry aan. '"Ze mag gewoon bij Ric blijven wonen'" Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:32
Ik stak mijn kin koppig in de lucht. "Dan doen ze dat maar !" zei ik nors. "Ik ga mijn beste vriendin echt niet zomaar in de steek laten!" Ik knuffelde haar. "Jij bent als een zus voro mij en wie aan jou komt, komt ook aan mij !" Ik keke haar vastbesloten aan. "Ik ga dit niet gewoon laten gebeuren, dat mag je me niet vragen !" Henry keek Paige een beetje boos aan. "WAarom? Ben je haar liever kwijt dan rijk?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:46
Ik begon te huilen. ''Dankje wel'' Ik hield haar goed vast. ''dat betekend zoveel voor mij'' Paige keek hem aan. ''hoe durf je dat te denken'' Ze stond op. Ric liep naar An en Elisa.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 20:57
Henry schrok. "Sorry, Paige, dat meende ik niet !" zei hij. Onzekerkeek hij naar de grond. "Ik wil haar gewoon terug ..." Ik bleef Elisa vasthouden, zelfs toen Ric en Noah eraan kwamen gelopen. "Graag gedaan", zei ik zachtjes. Noah keek bezorgd. "Elisa, wat is er gebeurd?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 21:00
Ik schudde me hoofd. ''Ik kan het niet vertellen'' Zei ik toen zachtjes. ik kon het niet nog een keer zeggen. ''Sorry'' Paige keek hem aan. ''Je kan dat niet op die manier doen'' Ze voelde zich erg gekwetst.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 6 mei - 21:04
Henry keek haar met tranen in zijn ogen naar Paige. "Het spijt me, PAige, echt, het spijt me, ik had het niet mogen zeggen en ik meende het ook niet !" Maria orbde voor de deur van haar moeders slaapkamer en probeerde aan de deurklink te geraken. Ik keek even naar Noah en Ric. "Ze zal het later wel vertellen ..."