Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 16:16
Ik ging tegen hem aanzitten. ''Ik hou zielsveel van je'' Ik begon hem te kussen. ''En ik wil je nooit meer kwijt'' Ik bleef hem kussen. Paige opende haar ogen weer en vocht tegen de slaap. Ric glimlachte en bleef door gaan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 16:19
Henry keek naar PAige. "Je mag best slapen, schat", zei hij tegen haar. "Er kan je niets gebeuren want ik blijf de hele tijd bij je en als ik toch weg zou moeten, dan zal ik je wakker maken, goed?" Ik genoot heel eg. "Hmmm" Noah keek Elisa crolijk aan. "Ik hou ook zielsveel van jou en wil jou ook nooit meer kwijt !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 17:48
Noah knikte. "Ja, laten we dat maar doen !" Hij zette de film op en keek naar het scherm terwijl hij Elisa omhelsde. Henry zuchtte. "Goed dan", zei hij. "Ik kan je toch niet overtuigen want jij bent veel te koppig !" Hij drukte een kusje op haar vorohoofd. Ik genoot heel eg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 17:55
Henry lachte. "Neenee", zei hij toen. Ik keek Ric aan. "Ik ben moe", mompelde ik tegen hem. Noah glimlachte. "Trusten", zei hij zachtjes en was blij dat hij gelijk gekregen had en dat Elisa in slaap gevallen was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 17:57
Ik sliep nu rustig. ''Hmmmm'' mompelde ik toen. Ric keek An aan. ''Ga maar lekker slapen, ik blijf bij je'' Zei hij toen tegen An. Paige schudde haar hoofd. ''Neeeeeeeee''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 18:02
"Maar ik wil helemaal niet slapen", zei ik toen tege nRIc en gaf hem een klein kusje. "Ik wil het niet ..." Noah bleef rustig zitten en keek even naar Elisa. Hij streelde haar over haar haren en keke toen weer naar de tv. Henry keek nar Paige. "Rustig maar,l ieverd, het is al goed! " zei hij tegen haar en knuffelde haar. "Wil je graag iets gaan doen? Wel iets rustig..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 18:03
Ik bleef slapen'' Hou van je'' Mompelde ik toen. ''Noah'' Paige schudde haar hoofd. ''Wil hier bij jou zitten'' Ric streelde An over haar haren. ''Het hoefd niet''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 18:13
Henry knikte. "OK, Paige, dan blijven we hier gewoon lekker zitten !" Hij knuffelde Paige en glimlachte naar haar. Ik ging lekker tegen RIc aanliggen. "Ik wil hier voor altijd bij jou blijven!" Vrolijk keek ik hem aan en onderdrukte toen een geeuw. Noah glimlachte. "Elisabeth, ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 19:11
Ik glimlachte. "Het is hier lekker stil", zei ik toen. "En we zijn hier lekker met ons tweetjes en natuurlijk Hendrik, maar die is lekker aan het slapen ..." Henry glimlachte. "Ik hou ook van jou !" Noah glimlachte. "WAt ben jij t och lief !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 19:14
Ik glimlachte. ''Nee hoor'' Zei ik toen. ''Jij bent heel erg lief'' Ik gaf hem een kus. Paige viel uiteindelijk toch in slaap. Hendrik werd net wakker en begon te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 19:17
Ik moestlachen. "Dat had ik niet moeten zeggen !"
Het was een week later en Noah zat samen met Elisabeth aan de ontbijttafel. Hij zuchtte diep. "Nico,w at had ik je gezegd?! Je boterham braaf opeten en er niet mee zitten spelen !" Nico luisterde niet. Ik zat ook met mijn kinderen te ontbijten. Henry lie pnaar Paige. "Lieverd, ben je wakker?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:03
Ik keek streng naar Nico. ''Nicolaas luisteren'' Zei ik toen streng. ''Gewoon je boterham opeten'' Paige werd net wakker. ''Hey'' Ric at een lekkere boterham en hendrik en charisa waren ook lekker aan het eten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:05
Ik had niet zoveel honger. In gedachten verzonken staarde ik naar mijn lege bord en merkte niet wat er om me heen gebeurde. Nico keek zijn moeder aan. "Ok mama !" zei hij en begon braafjes te eten. Naoh zuchtte. "WAarom luistert hij nooit naar mij?" Henry glimlachte. "ZOu je vandaag wel gaan werken?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:10
Ik knuffelde Noah. '''Je moet veel strenger zijn'' Zei ik toen tegen hem. ''En zijn hele naam gebruiken'' Ik gaf hem een kusje. Paige knikte. ''Ja'' Ze ging zich aankleden. Ric keek naar An. '''An is er iets?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:28
Noah lachte. "Dat werkt goed? Zijn hele naam gebruiken?" Nicolaas at rustig verder. Ik keek op en schudde snel mijn hoofd. "Nee hoor", loog ik. Henry keek onzeker. "Kan je geen dag verlof nemen?" HIj had haar nog altijd niet verteld at hij ontslagen was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:33
Ik zuchtte. "Ik wil niet naar Magicschool", zei ik zachtjes zonder hem aan te kijken en keek daarom naar mijn twee kinderen. Noah knikte. "Dan zal ik dat proberen !" Henry haalde zijns chouders op. "Omdat je nog moet rusten!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 3 mei - 22:35
Ik kuste hem. ''Zal wel lukken'' Zei ik toen. Ric keek An aan. ''Je zal toch ooit weer heen moeten'' Zei hij toen. Paige schudde haar hoofd. ''ik voel me prima.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 20:58
Ik knikte. "Ja vast wel ..." Ik streek even met mijn hand over mijn buik. "Maar ik ga weer een tijdje niet kunnen gaan ..." Henry knikte. "Ok dan ... "Hij beet op zijn lip "k moet je iets vertellen... Ik had het al veel vroeger moeten doen, maar durfde het niet ..." Noah keek haar vrolijk aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:02
Ik keek Noah aan. ''We moeten gaan'' Zei ik toen. ''Anders komen we te laat'' Ik keek er wel tegen op. Ric keek An aan. ''Maar nu kan je nog wel'' Paige keek Henry aan. ''wat dan?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:06
Ik knikte. "Jammer genoeg wel", zei ik zachtjes. Henry zuchtte. "Misschien moet je even gaan zitten ..." Noah knikte. "Ja !" Hij stond op. Nico keke op. "Waal gaan?" "Magicschool", zei Esther. nico werd bleek en schudde zijn hoofd. Hij ging van zijn s toel af en rende snel weg en ging zich verstoppen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 4 mei - 21:12
Ik keek naar Nico. ''Nicolaas kom direct terug'' Zei ik toen streng. ''Ja we gaan naar magicschool'' RIc stond op. ''Laten we maar gaan'' Paige keek Henry aan. ''Ik zit al''