Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:29
NIcky keek woedend. "Je houdt van mij !" zei ze toen. "Nu misschien niet, maar dan moet je me leren kennen ! Dan weet ik zeker dat je van me zal houde n!" Ik ging op de grond zitten met het boek op mijn schoot. Noah gaf haar een kus. "Ok"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:31
Ik kuste hem terug. ''Je moet mij geloven'' zei ik toen. ''Ik weet het'' Diesel keek Nicky aan. ''Ik wil je niet leren kennen, je hebt Elisa vermoord.'' Hij begon heel boos te worden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:36
Nicky keek nors. "Je houdt niet van haar!" zei ze." Dat doe je niet !" Ze werd boos. "Ik hou van jou en jij houdt van mij !" Noah glimlachte. "OK, ikg eloof je!" Ik vond niets.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:38
Ik kuste hem. ''Moooi'' Zei ik toen. Ik was erg moe maar wou het niet toegeven. ''Ik hou van je''' Diesel gaf Nicky een klap. ''Ik hou van Elisa'' Zei hij toen. ''Niet van jou''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:50
nicky schrok hard van de klap en legde geschrokken haar hand tegen de brandende plek aan. Tranen van woede, vernedering, pijn en verdriet sprongen in haar ogen en plots vlamden haar ogen. "Daar krijg je spijt van, jij kwal !" Ze darkorbde naar haar broer toe en vertelde hem wat er gebeurd was. Noah zag het. Gaat het? Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 10:54
NIcky en haar broer maakten zich klaar om weerstand te bieden aan Diesel. "Wat was dat weer een domme zet van je!" hoorde Nicky haar broer haar verwijten. "Verdomme !" vloekte ik. "Wat nu?" Noah bleef Elisa een tijdlang vol passie kussen, maar was toen een beetje bang dat Nicky terug zou komen enk eek Elisa onzeker aan. "We moeten kalar zijn als ze nog een keer komen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 10:56
Ik keek hem aan. ''Ze zal wel denken dat ik dood ben'' Zei ik tegen Noah. ''Ik wil niet aan haar denken nu'' Zei ik toen zachtjes. ''Ik wil nu alleen aan jou denken'' Ik begon hem weer vol passie te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 11:41
Nicky dacht in paniek na en keek toen naar haar broer, Robbe. "Weet je wat, Nicky, los het maar in je eentje op !" zei hij toen nors en darkorbde naar mij toe. Ik zat nog in het BoS te bladeren. "Misschien gewoon een beschermspreuk", zei ik zachtjes tegen mezelf. Noah glimlachte. "Ok !" Hij bleef haar kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 18:02
((Elisa Robbe even *kijkt erg lief* PLEASE?????)) Ik knikte. "Goed idee", zie ik tegen mezelf en kwam weer overeind. Nog steeds had ik niet door dat er nog iemand aanwezig was in de kamer. Ik was zo bezig met een manier te vinden om Elisa te helpen. In het BOS had ik een beschermingsspreuk gevonden. "WAt heb ik nodig?" vroeg ik mezelf. Noah glimlachte en bleef Elisa vol liefde en passie kussen, maar hield de omgeving wel in de gaten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 19:49
Ik keek geschrokken op en liet het BoS uit mijn handen vallen zodat het op mijn voet terechtkwam "Au !" gilde ik en tilde het snel weer op. Toen deed ik met het BoS vastgeklemd in mijna rmen een s tap naar achteren en keek bang naar Robbe. "Wat wil je?" vroeg ik. Noah werd rood. "Sorry !" zei hij tegen haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 19:54
Ik keek hem aan. ''Het geeft niet'' Zei ik toen. ''Ik hou van je'' Ik begon hem liefdevol te kussen. Robbe liep dichter naar An. ''Ik wil jou''' Hij darkorbte het BoS naar een andere plek van de zolden en hij liep toen op An af en kuste haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 19:57
Ik schrok erg. "Nee", zei ik zachtjes toen hij het BoS wegorbde en ik probeerde hem weg te duwen toen hij me bego nte kussen. Ik zette mijn handen tegen zijn borst en probeerde hem van me af te duwen. Noah glimalchte. "Ik hou ook van jou !" zei hij en gaf haar een kus. "Dat is ook waarom ik zo onrustig ben ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 20:03
Mijn hart klopte van angst in mijn keel en toen hij me aankeek, deed ik snelle enkele stappen naar achteren, maar lette niet goed op en struikelde over een kast en kwam op mijn rug op de grond terecht. "Au", mompelde ik en probeerde meteen weerovereind te krabbelen. "Ik ben niet verliefd op jou !" noah glimlachte. "Weet ik, maar ik kan er niets aan doen!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 20:33
Ik kuste Noah. ''We kunnen ook wel iets anders doen'' Zei ik toen. Robbe keek An aan. ''Sorry'' Hij hielp haar overreind. ''Ik had hier niet moeten komen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 20:38
Ik keek hem onzeker aan. "Nee", zei ik zachtjes en bleef hem toen in zijn ogen aankeek en had het gevoel me niet meer te kunnen bewegen. "Misschien ... moet ... je maar ... gaan ..." Noah glimlachte. "Oh ja?" vroeg hij." WAt dan?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 20:43
Ik bleef hem een tijdje kussen, maar besefte toen waar ik mee bezig was en probeerde hem weg te duwen. "Nee", zei ik zachtjes. "Niet doen" Noah knikte. "Wat wil jij het liefste doen?" vroeg hij en ksute haar even. "Jij ma gkiezen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 20:48
Ik probeerde van Robbe weg te lopen. "Waarom blijf je het dan doen?" vroeg ik nors. "Ga weg !" zei ik nog een keer. Ik voelde me enorm raar en wilde dat hij wegging, maar langs de andere kant dat hij bleef. Noah glimlachte. "k !" zei hij en stond op. "Welke film?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 17 mei - 21:12
"Ik weet het niet !" zei ik verward. "Je maakt me in de war !" Ik kek hem nors aan. "Je weet toch dat ik een vriendje heb !" Ik sloeg mijn armen over elkaar en keek hem nors aan. Noah glimlachte. "Goed idee !" zei hij en tilde haar op. H ij bracht haar naar beneden." BEn ik ook niet romantisch?"