Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 18:06
Noah knikte en gaf haar een kus. "Ik ga het halen ! BEn zo terug !" Hij stond op van het bed en wandelde, niet al te traag, maar ook niet heel snel, naar beneden en vulde een glas met water. DAarna liep hij weer naar boven en gaf het aan Elisa." Alsjeblieft!" Piper knikte. "Ja!" Ze liep al naar beneden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 18:13
Piper stapte in. "Echt wel ! Lekker met mijn zusje naar een spa !" zei ze opgewekt en startte de wagen. "Dat zouden we vaker moeten oden !" Ik orbde terug naar Ric. Noah glimlachte. "Graag gedaan! Wil je nog een beetje?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 18:24
Piper reed erheen en parkeerde de wagen. "Zo, we zijn er !" Ik knuffelde Ric. "Ik hou van je!" Noah glimlachte. "OK, tot zo !" Hij liep weer naar beneden toe met het lege glas van Elisa om het nog een keer te vullen. "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 18:27
Ik hoorde opeens iets in mijn kamer. ''Wie is daar?'' Vroeg ik toen bang. '''Is daar iemand?'' Ric knuffelde An terug. ''Ik hou ook van jou'' Paige stapte uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 19:08
Nicky was onzichtbaar binnen gedarkorbd. Ze had per ongeluk tegen een stoel gestoten en dat had lawaai gemaakt. In gedachten foeterde ze op zichzelf terwijl ze voorzichtig naar de deur toeliep en die toen dichtdeed. Noah was wat in gedachten verzonken en vergat daarom even om met het glas teryug naar boven te gaan. Piper glimlachte. "Laten we naar binnen gaan !" Ik glimlachte.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 19:27
Nicky draaide zich om. "Met alle plezier !" zei ze en werd zichtbaar. Een gemene grijns krulde om haar lippen toen ze op Elisa afliep en haar boog liet verschijnen." Weet je wat ik nu heb gehoord? Dat je een beetje lichtgidsbloed in je hebt waardoor je dus gevoelig bent voor mijn pijlen! " Piper was erg vrolijk. Ik legde mijn hoofd tegen RIc's borst aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 19:29
Ik schrok heel erg. ''Nee dat is niet waar'' Ik stond op en liep naar beneden. ''wat wil je van mij?'' Vroeg ik onzeker. Paige keek Piper aan. ''Zullen we ons laten masseren?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 19:38
Nicky grijnsde. TOen werd haar blik hard. "Ik wil van jou af !" zei ze toen. "Ik wil Diesel voor mezelf, maar zolang jij hier rondloopt, zal hij nooit oog voor mij hebben !" Ze richtte en schoot toen de pijl af. Noah kwam weer naar boven. Piper knikte. "Goed idee!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 20:27
Piper deed hetzelfde als haar jongste zusje. "Heerlijk !" Ze sloot haar ogen. "Even nergens aan denken !" Noah kwam de kamer binnen en liet het glas zo uit zijn handen vallen. "Elisa !" Hij rende naar haar tpe. Nicky darkorbde naar Diesel toe." DieseL?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 20:54
Noah raakte in paniek. "An !" riep hij. Ik orbde er meteen met Ric heen." Wat is er gebeurd?" vroeg ik in paniek. noah had de pijl al weggehaald. "Snel, heel haar!" Ik rende naar haar toe en bego nhaar te helen." Wie heeft dit gedan?" vroeg ik en mijn ogen flikkerden boos. Ze moestne van mijn BSV afblijven !
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 21:39
Nicky liep dichter naar haar toe. "Ik heb je vloek gedood !" zei ze tegen hem en streelde met haar vinger over de zijkant van zijn gezicht. "Verdien ik dan geen beloning?" Ik schrok. "NEe, zeg niet dat Nicky terug is !" Bezorgd keke ik naar haar. "Diesel?" vroeg ik toen verbaasd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 22:29
Nicky glimlachte. "De vloek is Elisa !" zei ze. "Je hebt alleen oog voor haar terwijl er nog zoveel andere dingen zijn ... nog zoveel andere meisjes ..." Ik knuffelde Elisa. "Ik zorg ervoor dat ze je met rust gaat laten !" Ik orbde weg. Noah tilde Elisa op en legde haar terug opbed. "Het spijtm e!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 22:39
Ze knikte. "Jap, ik heb je verliefdheids vloek gedood zodat je nu rustig verder kan met je leven !" zei ze. "Goed he!" Ze begon hem vol liefde te kussen. Noah kuste Elisa. "Ik hou ook van jou en ik had het moeten merken !" Ik begon in het BoS te balderen. "Spreukje...spreukje ... spreukje"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:22
Nicky keek verbaasd. "Wat?" vroeg ze verbaasd. "Ik hou van je!" "Verdomme, er moet toch iets instaan," vloekte ik boos. "Ik moet haar helpen ! Ik moet Elisa helpen !" Noah keek Elisa niet aan. "Is wel mijn schuld ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 16 mei - 23:27
Ik liet Noah mijn aankijken. ''Ophouden'' Zei ik toen streng. ''het is niet jouw schuld'' Zei ik toen streng. Diesel keek Nicky aan. ''Ik hou van Elisa''