Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 0:09
Ik huilde. ''Laat mij toch gaan'' Ric keek An aan. ''Meen je dat echt'' Paige keek boos. ''Ga maar ergens anders leugens vertellen. Diesel liet Nicky genieten
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 0:11
Nicky genoot heel erg. "Ik hou zoveel van je!" Robbe schudde zijn hoofd. "Want ik vertel geen leugens!" Ik keek naar de grond. "WAt?" vroeg ik zachtjes. Ik durfde hem niet aan te kijken en was bang dat hij boos was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 0:25
Ik kon niet meer'' Ric liet An hem aankijken. ''dat je niets met hem hebt'' Zei hij toen. ''Dat je meer van mij houdt'' Paige werd heel boos. ''Ga weg''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:03
Ik knikte. "Ja, dat meen ik echt!" zei ik met tranen in mijn ogen. "Ik hou veel meer van jou !" Robbe darkorbde weg en dacht na over ee nmanier. "Ik krijg haar wel !" Noah liep naar beneden. "Elisa?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:06
Ik zat huilend. Diesel ging tegen Nicky aanliggen. ''Dat was lekker'' Zei hij toen gelukkig. Ric kuste An liefdevol. ''Ik geloof je'' Zei hij toen serieus.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:13
Ik keek hem vrolijk aan en begon hem vol liefde te kussen. Robbe liet in Ric's hoofd mijn stem weerklinken die zogezegd tegen hem iets zei. Robbe, verdomme, ik had je toch gezegd dat we het geheim gingen houden ? WAarom deed je dit? ! Nicky knikte. "Ja, heerlijk !" Nicky nam haar eigen gedaante weer aan. Noah keek verbaasd om zich heen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:28
Nicky grijsnde. "HEy, Diesel!" Ze darkorbde naar huis en liet Elisa gaan. "Bedankt!" zei ze grijnzend en darkorbde haar toen weer naar Naoh toe. Naoh keek verbaasd en omhelsde haar meteen. "WAt is er gebeurd? Waar was je? Hoe komt het dat je hier via darkorbs weer verscheen?" Verbaasd keek ik Ric aan. "Wat?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:34
Ik was erg van streek. ''Nicky'' Zei ik toen. ''Ze had mij gevangen en uiteindelijk los gelaten'' Ric deed een stap naar achteren maar zei niets. Diesel was woedend en ging haar achterna. ''Nicky je gaat eraan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:38
Verbaasd keek ik Ric aan. "wat is er, Ric?" vroeg ik hem. "Wat is er? Waarom zeg je niets? "Ik raakte een beetje in paniek en begreep er neit veel van. Noah keek verbaasd. "WAarom deed ze dat? Gaat het met je?" Nicky draaide zich om. "Dat zou ik maar niet doen als ik jou was ... Wat als ik zwanger ben?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 14:58
Ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb geen idee'' Ik bleef hem vast houden. ''Ik ben moe'' Diesel ogen werden duister. ''Ik haat je'' Ric vertelde wat hij hoorde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 15:00
Mijn mond viel bijna open van verbazing ."Dat heb ik nooit gedacht of gezegd of ..." Robbe darkorbde binnen. "An, verdomme, waarom doe je nu alsof we nooit een relatie gehad hebben? Je zei altijd dat je het zou vertelle n!" Nicky keek hem gekwetst haan. "En ik hou van je!" Noah hield Elisa goed vast." Zal ik je naar boven brenge?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 15:02
Nicky glimlachte. "En dat heb jij nog nooit met iemand gedaan," vroeg ze toen nors. Verbaasd keek k naar Robbe en raakte in de war doordat hij ook nog eens in mijn hoofd praatte en me dingen liet zien dat wij gedaan zouden hebbn. "WAt?" Robbe bleef staan. Noah tilde haar open bracht haar nar haar bed. "Slaap lekker!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 15:04
Ik ging lekker liggen. ''dankje'' Zei ik toen zachtjes. ''Trusten'' Mompelde ik nog. Ric wist niet meer wat hij moest denken. Diesel liet een vuurbal verschijnen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 15:43
Ik raakte helemaal verward. "Maar ... maar ... dat kan toch niet? Ik kan ... ik kan RIc niet bedrogen hebben.."Ik begon met mijn hoofd te schudden. Robbe begon me plots te kussen. Ik duwde hem geschrokken eg, maar niet meteen. Noah ging bij Elisa liggen. "Slaap lekker!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:12
De tranen begonnen te stromen en ik rende achter Ric aan. "Ric, het is niet wat je denkt!" zei ik tegen hem en hield hem tegen. Met een betraand gezicht keek ik hem aan. Robbe grijnsde. "Eindeljk is het zover!" Noah knuffelde Elisa en zei zachtjes. "Ik blijf bij je!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:23
Ik begon te huilen. "Ric, het is niet waar, ik heb je nooit bedrogen !" Ik greep naar mijn hoofd toen ik weer stemmen hoorde. "NIET!" gilde ik. NOAh glimlachte. "Ik hou oko van jou !" Robbe wachtte geduldig. Nicky keek Diesel aan. "Heb je nu niets meer te zeggen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:25
Ik hield hem vast. ''Ik ben het zat telkens ontvoert te worden''' Zei ik toen. ''Ik ben het spuugzat'' Ik bleef hem vast houden. Ric lag huilend op bed. ''Wat nu?'' Diesel gooide plots de vuurbal
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:38
Noah knikte. "Ik weet het !" zei hij. "Echt, ik ben het ook beu!" Hij bleef haar goed vasthouden en knuffelde haar. DAarna gaf hij haar een kus. "Ik ben het ook beu!" Ik orbde naar Ric toe. "Ric?" Nicky darkorbde net op tijd weg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:56
Ik keek hem aan. ''Ik wil dit niet meer'' Zei ik toen. ''Ik wil niet telkens bang zijn dat jou of de kinderen iets overkomen'' Ik was erg bang. Ric bleef huilen. ''Wat?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 21 mei - 16:59
"We moeten praten, Ric !" zei ik en ging bij hem op het bed liggen. "We moeten echt praten!" Robbe volgde in gedachten het gesprek. Noah keek onzkeer. "Ik denk dat het niet anders gaat, Elisa", zei hij toen zachtjes. "Ik ben ook altijd bang, maar dat is nu eenmaal zo omdat we deze krachten hebben en tegen demons moeten vechten ..."