Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:25
Ik ging tegen mijn moeder aanleunen en keek haar niet aan waarna ik weer begon te praten. "Robbe heeft zelfmoord proberen te plegen omdat ik niet bij hem wilde blijven en daardoor werd Nicky boos en heeft Diesel Ricardo bijna gedood ..." TOen ik dat gezegd had, begon ik te huiken. "Dit is allemaal mijn schuld!" Noah zuchtte. "Dat kan ik niet verbieden nee ..." Hij keek naar de grond. "Dat was ik ook niet van plan, ik zei gewoon hoe ik me voelde ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:26
Ik keek hem aan. ''Ik weet het'' Zei ik toen. ''Maar ik zou nooit stoppen met rijden'' Zei ik toen. ''Sorry'' Paige hield An vast. ''Dat is niet waar''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:27
Ik bleef huilen. "Wel", zei ik zachtjes." Ik zou in dat bed moeten liggen en niet RIc", zei ik toen en keek plots op. "Dat is het ! Ik gebruik een spreuk om ervoor te zorgen dat het niet Ric, maar ik ben die in dat bed lig!" Noah keek haar aan. "Dat begrijp ik wel ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 19:30
Noah glimlachte. "Gelukkig!" Hij knuffelde haar. "Ik wil je gewoon niet kwijt!" zei hij toen. "Ik hou zoveel van jou en ik zou het niet aankunnen als ik jou zou moeten verliezen !" Ik keek mijn moeder zwijgend aan en draaide me toen om naar Ric. Ik liep naar hem toe en nam zijn hand vast. "Ric, je bent wakker!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 20:10
Ik keek hem aan. ''Zo voel ik mij ook'' Zei ik toen. ''Ik zou liever willen sterven, dan dat ik jou kwijt raak'' Zei ik toen serieus. Ric knikte zachtjes. ''Ja''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 20:34
Noah glimlachte. "Dus je begrijpt dat ik bang ben als je weer gaat paardrijden?" vroeg hij zachtjes." Niet dat ik daarmee bedoel dat je ermee moet ophouden ofzo hoor! absoluut niet... Ik wil gewoon weten of je het begrijpt!" Ik gaf hem een kusje. "Het spijt me zo!" Nicky keek Diesel aan. "Zouden ze dood zijn?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 20:40
Ik knikte. ''Ja dat begrijp ik'' Zei ik tegen Noah. ''Ik hou van je'' Ik wou hem kussen. Diesel haalde zijn schouders op. Ric keek An aan. ''Niet jou......schuld''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 23 mei - 20:44
Ik streelde zijn wang. "Jawel, maar het is lief dat je me probeert van dat schuldgevoel af te helpen, maar dat zal niet lukken ..." Nicky knuffelde Disel. "Anders moeten we nog een keer terug!" Noah glimlachte. "Gelukkig!" Hij zag het en begon haar te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 0:25
Ik kuste Noah terug. ''Ik beloof als ik weer ga rijden dat ik heel erg voorzichtig zal doen tijdens het rijden, echt waar'' Ik kuste hem weer liefdevol. Diesel knikte. ''We moeten nu er eerst voor Robbe zijn'' Zei hij toen. Ric keek An aan. ''Hou....van....je''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 13:52
Noah glimlachte. "Gelukkig, dat geeft me al een veel geruster gevoel!" zei hij en bleef Elisa met gesloten ogen liefdevol kussen. Nicky knikte. "Je hebt gelijk!" Ze liep naar het be dvan haar tweelingbroer toe en nam zijn hand vast. "Niet opgeven !" Ik glimlachte. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 14:01
Ik keek hem aan. ''daar ben ik blij om'' Zei ik vrolijk. '"Ik zou nooit iets doen om jou ongerust te maken'' Zei ik daarna serieus. Ric glimlachte. ''Gelu...kkig.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 14:38
Ik glimlachte "Dacht je dat ik niet van je hield?" vroeg ik zachtjes. "Ik hou echt zielsveel van jou !" Ik gaf hem een kusje op zijn wang en bleef even vlak bij zijn wang hangen met mijn hoofd. Noah straalde. "Dat hoor ik graag!" ezi hij vrolijk. Nicky zuchtte verdrietig.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 14:51
Ik straalde. ''Daar ben ik blij om'' Zei ik toen. ''heel erg blij'' Diesel ging achter haar staan en legde zijn armen om haar middel. Ric schudde zijn hoofd. ''Ik wist....wel dat...je van...mij hield'' Zei hij toen moeizaam.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 14:56
NIcky keek op en legde toen haar armen op zijn armen. "Ik hou van je, Diesel", zei ze zachtjes tegen hem. "Echt heel veel !" Ik glimlachte. "Shhht, je moet je krachten sparen, schat!" zei ik tegen hem en straalde hem over zijn haren. Noah glimlachte.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:05
Ik glimlachte ook. ''Ik hou zielsveel van je'' Zei ik toen. ''met heel mijn hart'' Ik begon hem met veel passie te kussen. Ric knikte. ''Ok'' Diesel kuste haar in haar nek. ''Ik hou ook van jou veel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:07
Ik bleef naar Ric kijken. "Dit is allemal mijn scuhld!" zei ik zachtjes. "Het spijt me zo!" UIk had tranen in mijn ogen. "Het spijt me echt!" Nicky sloot haar ogen. "Hmmm" Noah bleef Elisa kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:10
Ik bleef Noah ook kussen. ''Ik wil weer kunnen bewegen'' Zei ik toen. ''Ik wil er niet bijliggen als een plant'' Ik zuchte verdrietig. Ric keek An aan. ''Niet...waar''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:15
Ik keek naar Ric. "Hoe voel je je nu?" vroeg ik en negeerde zijn antwoord omdat ik hem toch niet geloofde. Nicky draaide zich om naar Diesel en keek hem diep in zijn ogen aan en bleef hem aankijken. Noah knikte. "Dat begrijp ik !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:17
Ik keek hem aan. ''Gelukkig heb ik jou'' Zei ik toen. ''Wil je mijn vader bellen?'' Vroeg ik toen. Diesel kuste haar. ''Hmmm'' Ric keek An aan. ''Niet....jou......schuld''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:28
Noah knikte. "Ik zal hem vragen om te komen!" zei hij met een glimlach en nam zijn mobiel al tevoorschijn. "Of wil jij bellen? Dan houd ik de telefoon tegen je oor aan ..." Nicky bleef hem kussen en sloot haar ogen. Ik glimlachte. "Rust maar, lieverd "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:32
Ik knikte. ''dankje Noah'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik wil wel bellen.'' Zei ik toen onzeker. Diesel bleef haar kussen. Ric sloot zijn ogen en viel in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:37
Ik draaide me om naar mijn moeder. "Iksnap niet waarom jullie me altijd willen overtuigen van het fezit dat het mijn schuld niet si !" zei ik boos. "Als het zo is, dan is het zo en daar moet je niet voor liegen !" Ik sloeg mijna rmen over elkaar. Nicky genoot. Noah tikte het nummer in en hield de mobiel toen tegen ELisa's oor. Andy nam op. "Met Andy!"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 24 mei - 15:40
Ik hoorde mijn vader. ''Hey pap'' Ik wachte even. ''Kun je naar het ziekenhuis komen?'' Vroeg ik toen onzeker. Diesel bleef doorgaan. Paige keek An aan. ''Omdat het jou schuld niet is.''