Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden za 2 mei - 22:51
Ik begon meer achterdochtig te worden. ''Oja echt waar?'' Vroeg ik toen aan hem. Ric keek An aan. ''An laten we gaan'' Zei hij toen en wou naar de auto lopen. Paige knuffelde Maria.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden za 2 mei - 22:55
Ik schudde mijn hoofd. "Jij werkt met haar samen is het niet? " vroeg ik en bleef achteruit lopen. "Ik ga niet met jou samen in een auto zitten ! JIj wil mij vermoorden !" Ik orbde snel naar het park toe. Mria keek blij. "Mam Malia knuffelen !" Ze begon met haar moeders haar te spelen en vroeg toen. "Dat meisje zus zijn?" vroeg ze toen en keek haar moeder weer aan, haar moeders haar helemaal vergetend. Piper keek Phoebe eve naan. "Moeten we Leen achterna?" vroeg ze. Naoh keek Elisa verbaasd aab. "Anders zou ik het toch niet zeggen?" vroeg hij.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden za 2 mei - 23:11
Ik keek Noah aan. ''Wil je graag dat ik ga slapen'' Vroeg ik aan hem. ''Je wil me iets aan doen he?'' Ik ging uit zijn buurt. Paige knikte. ''Ja dat is jou en An's zus.'' Ric schrok heel erg. ''An dat is niet waar'' Zei ze toen tegen Maria.
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden za 2 mei - 23:25
Ik liep het ziekenhuis buiten en liep door de straten. Wat gebeuren er hier voor rare dingen!, dacht ik. Phoebe keek Piper aan. "We kunnen haar wel even alleen laten.", zei ze, "We zullen haar zometeen wel even gaan zoeken. Ik denk niet dat ze nu gevaar loopt." Ze keek onzeker naar Henry omdat hij niet wist dat Paige nog een dochter meer had.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:37
Noah staarde Elisa verbaasd aan en kon even gewoon niets uitbrengen door zijn verbazing. "Wat?" vroeg hij ontsteld toen hij een beetje over zijn verbazing heen was. "Natuurlijk wil ik je niets aandoen! Elisabeth, ik hou van je en ik wil je nooit kwijt, waarom zou ik je dan iets aandoen?" Hij knuffelde haar en keek haar teon onzeker aan omdat hij niet wist hoe ze zou reageren. In het park keek ik achterdochtig om me heen. "Ik moet mijn moeder gaan vertellen dat Leen ons wil doden en dat ze samenwerkt met Ric !" Ik rende snel naar het ziekenhuis. Henry keek Paige verbaasd aan. "Wat?" vroeg hij toen. "Wat zei je nu net? Is dat meisje een dochter van ons?" Piper beet op haar lip en liet het Paige maar zeggen. Maria keek haar moeder verbaasd aan. "Niet Cico en Ben?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:41
Ik keek hem aan. ''Je werkt samen met An he'' Zei ik en liep bang naar achteren. ''Jullie willen me doden'' Ik transporteerde weg. Paige knikte toen. ''Ja ze is mijn dochter maar van een andere man'' Zei ze toen heel snel en keek naar de grond.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:52
Noah schudde zijn hoofd. "Nee!" Hij schrok heel erg. "ELISA ! Kom terug !" Maria begon op haar moeders haar te zuigen terwijl ze naar Henry keek. Henry keek Paige gekwetst aan. "Van wie?" vroeg hij toen. Piper deed een stap naar voren. "Het is niet Paiges schuld,Henry", zei ze toen. Henry keek geschrokken naar Paige. "Wie heeft je wat aangedaan?" Ik kwam de kamer binnen gerend. "Mama, Leen en RIc willen ons vermoorden !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:55
Ik wist niet meer waar ik heen moest. ''niemand is te vertrouwen'' Zei ik tegen mezelf. Paige keek Henry met tranen in haar ogen aan. ''Het was een demon'' Zei ze toen. ''An waar heb je het over?''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:58
Ik liep tot bij het bed en negeeerde mijn vader. "He moet wel ! H et kan niet anders ! We moeten haar vernietigen ! Ze heeft Ric ingepalmd om ons te doden! WIj moeten haar doden ! HEt moet , we meoten het nu doen! Noah belde naar Elisa's mobiel. "NEem op !" HEnry keek verdwaasd. "Hoe oud is Leen?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 10:59
Ik hoorde me mobiel. ''Noah'' Ik durfde haast niet op te nemen. ''Wat wil je?'' Vroeg ik toen ik opgenomen had. Paige keek An aan. ''An hoe kom je daarbij?'' Ze keek Henry aan. ''Ze is 17 jaar.''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 11:04
Henry was verbaasd. "maar dan is ze even oud als An ..." Ik liep tot bij het bed en greep haar hand vast. "Het is toch duidelijk !" zei ik tegen haar. "Leen is een demon ! En demons willen ons alleen maar vermoorden !" Noah zuchtte opgelucht. "Waar ben je?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 11:06
Ik luisterde. ''dat zeg ik niet'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik laat me niet vermoorden.'' Paige keek An aan. ''An Ric zou dat nooit doen'' Zei ze toen. ''Hij houdt zielsveel van je''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 11:09
"Maar dat komt omdat Leen hem in zijn macht heeft !" Piper werd een beetje boos. "An, zo krijgt je moeder alleen maar nog meer stress !" zei ze streng. "Met die verzinsels van jou !" Ik draaide me om. "Jij ook al !" zei ik toen geschokt. Henry keek verbaasd toe. "Elisa, ik ga je niet vermoorden, waarom zou ik je in hemelsnaam vermoorden? ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 11:10
Ik luisterde goed. ''Je werkt samen met An'' Ik was heel bang. ''ik laat jullie mij niet vermoorden'' Ik hong op. ''DIESEL'' Riep ik toen maar. Paige moest plots weer overgeven.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 11:15
Ik keek geschrokken naar mijn moeder. "Henry werd woedend en duwde me aan de kant zodat hij dichter naar Paige kon gaan. Hij deed snel het bakje onder haar. "An, zie nu wat je doet !" Ik kreeg tranen in mijn ogen en orbde weg. Diesel schemerde naar Elisa toe. "Wat is er?" vroeg hij onzeker. Noah snapte er niets van.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 16:01
Ik keek hem aan. ''je moet me helpen.'' zei ik tegen hem. ''An en Noah werken samen om me te vermoorden'' Ik keek hem bang aan. Paige schrok. ''Henry'' Zei ze toen boos.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 20:28
Ik liep door de straten en naar het park om daar even door de natuur te wandelen en na te denken. Er was zoveel gebeurd dat ik niet goed meer wist wat ik moest doen. Phoebe keek iedereen in de kamer aan. "Ik vind dat we het risico moeten nemen om Leen te vertrouwen.", zei ze, "Ze heeft nog niets gedaan om ons te kwetsen. Ik heb trouwens geen slecht gevoel bij Leen en dat heb ik bij demonen wel."
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 20:31
Ik was naar Leen toegeorbd. "Ik heb jewel door !" zei ik tegen haar en mijn ogen flikkerden even duister teon ik haar aankeek. Henry keek naar Phoebe en had Leen nog niet lang genoeg gesproken om er een idee van te hebben. Piper knikte. "Ik vertrouw haar ook !" Diesel knikte en vond het raar, maar toch wilde hij helpen. "Natuurlijk hgelp ik !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 20:57
Ik schrok toen ik an voor me zag verschijnen en keek haar verbaasd aan. "Wat heb je door?", vroeg ik en ik wist echt niet wat ze bedoelde, heb ik iets verkeerd gedaan ofzo?" Phoebe bedacht zich ineens dat ik gaan wandelen was. "Oh nee!", zei ze, "Wat als An naar haar toe is georbt?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 21:06
Piper schrok. "Verdomme, Phoebe, we moeten er meteen heen !" zei ze en nam haar handtas en autosleutels. "Paige, bel als Leen of An hier terug zijn !" Ze rende al naar buiten toe. noah belde nar Paige toen ik niet opgenomen had. Ik keek Leen boos aab. '"Jij hebt Ric tegen me opgezet en ook tante Phoebe è! Jij wil mij en mijn meoder doden !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 21:10
Ik keek An geschrokken aan. "Wie is Ric?", vroeg ik verbaasd, "Van alle mensen die ik ken, ken ik geen Ric. En ik wil niemand doden! Waarom zou ik iemand willen doden? Ik wil echt geen doden op mijn geweten." Phoebe volgde Piper meteen naar buiten. "Piper, waar zoeken we eerst?", vroeg ze.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 21:11
Ik deed een stap dichter naar ahar toe en keek haar vol achterdocht en wantrouwen aan. "Dat weet je best !" zei ik boos. "Jij wil ons wel doden ! Jij bent een demo n!" Maria keek haar moeder aan. Piper stapte in haar auto. "Park !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 21:13
Ik keek An aan. "Ik ben HALF demon!", zei ik, "Denk je nou echt dat ik mensen wil pijn doen? Ik wil geen monster zijn!" Ik deed een stap naar achter en was bang voor haar. Phoebe sprong de auto in en knikte. "Dat is de dichtsbijzijnde plek waar ze kunnen zijn.", zei ze, "Kom snel!"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden zo 3 mei - 22:44
Ik keek Diesel aan. ''we moeten ze doden'' Zei ik toen. ''Voordat ze mij of de rest van de familie iets doen'' Zei ik toen. Paige hoorde haar mobiel. ''Met Paige''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 4 mei - 19:53
Piper reed erheen. Ze parkeerde haar wagen snel aan de kant van de weg en sprong eruit. "Kom, snel !" Ik keek Leen even verward aan. "Ik geloof je niet !"zei ik toen maar. DIesel knikte. "Goed idee !" "Met Noah !" Hij begon te vertellen wat er gebeurd was.