Character sheet Lidnaam: Status: Afwezig RPG Status: Ervaren
Onderwerp: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:07
"Lang verloren, maar nu gevonden"
((Wat: De CharmedOnes dachten dat ze al hun dochters gevonden hadden, maar nu blijkt Paige toch nog een dochter te hebben rondlopen... zal het de familie deze keer ook lukken het meisje te aanvaarden en op te nemen in hun familie? Of blijkt het allemaal een valstrik? Waar: Manor, stad, café, ... Wanneer: tijdens de zomer Genre: gevoelens, spanning, avontuur, ... Wie: Zolang het logisch is, kan iedereen meedoen Regels: Basisregels. Wel moet je goed doorlezen wat er al gebeurd is als je mee wilt doen.))
Beginpost:
Ik liep door de stad op zoek naar het huis van Paige Matthews. Toen ik bij het huis aankwam belde ik aan. Zenuwachtig draaide ik rond. Phoebe hoorde de bel en opende de deur. "Hallo", zei ze, "Kan ik je helpen?" Ik keek Phoebe onzeker aan. "Hoi", zei ik, "Ik ben opzoek naar Paige Matthews. Is ze hier?" Phoebe knikte. "Heb je een ogenblikje?", vroeg ze. Ze liet mij binnen en liep naar de keuken. "Paige!", riep ze, "Er is bezoek voor jou!"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:11
Piper kwam de trap afgelopen. "Wat is er aan ed hand, Phoebe?" Ze zag plots het vreemde meisje. "Eh ... hallo !" zei ze en bleef staan. Samen met Elisa liep ik door het park. Geen van ons beiden had door dat er achter ons iemand schemerde. Hij gooide eerst een bol in Elisa's rug en toen in mijn rug. Geschokt bleef ik stilstaan. "Wat was dat,"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:14
Ik keek An aan. ''Ik heb geen idee'' Ik keek achter me. ''Er is niemand achter ons.'' Paige liep naar hun toe. ''Wat is er?'' Vroeg ze toen.
Nethlindorniel Ravenklauw
Aantal berichten : 807 Leeftijd : 34
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:31
Ze keek Paige aan. "Paige dit meisje was opzoek naar jou.", zei ze, "Ik zal jullie alleen laten." Ze nam Piper bij de arm en trok haar mee naar boven. "Kom Piper.", zei ze, "We hebben nog wat zaakjes te regelen." Ik keek onzeker naar Paige en durfde niet te vertellen wie ik was. "Hhoi.", stotterde ik uit.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:35
Ik voelde me wat raar. ''Wat is er toch aan de hand.'' Zei ik toen onzeker. Paige keek Leen aan. ''Wat kan ik voor u doen?'' Vroeg ze toen onzeker. ''Waar kent u me van?''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:44
Ik keek Paige aan. "Ik ben Leen.", begon ik, "Ik ken u doordat mijn vader mij uw naam gaf...toen ik vroeg wie mijn moeder was." Ik keek heel onzeker naar Paige en voelde me slecht omdat ik meteen zei waarover het ging.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:53
Ik vertrouwde het niet. "Laten we gaan !" Er was niemand, dus nam ik Elisa's hand vast en orbde met haar naar mijn moeder. "Mama, we ..." Ik zag plots een vreemd meisje en werd rood. "oo... sorry ... " b ang keke ik mijn moeder aan. Laat haar een heks zijn ! Laat haar een heks zijn ! Piper had zich laten meetrekken." Weet jij wie dat meisje is?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 21:55
Ik knikte. ''Ja laten we gaan'' Zei ik toen. ''Ik voel me een beetje raar'' Zei ik zachtjes tegen An. paige keek Leen aan. ''WAT''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:01
Ik werd bang en orbde naar buiten. Ik liep zo snel ik kon door de straat. Phoebe had een glimps opgevangen van het gesprek en keek Piper aan. "Heb jij verstaan wat ik heb verstaan?", vroeg ze aan Piper, "Of ben ik aan het dromen?" Ze liep terug richting beneden.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:03
Ik keek ELisa aan en knikte. "Ik voel me ook raar !" Toen drongen de woorden an Leen plots tot me door en geschrokken keek ik mijn moeder aan." Dat kan toch niet? !" Piper rende naar beneden." We moeten haar terughalen! " Maria had een nachtmerrie gehad en wilde naar haar moeder toe, maar orbden perongeluk naar Leen toe. Ze huilde erg hard. "Pakken !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:06
Ik had het ook gehoord. ''Wat euhhh'' Ik werd duizelig. paige bleef verbaast staan. ''Zei ze nou dat ze mijn dochter is.' Ze viel flauw. ''Paige'' Riep ik toen.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:11
Ik schrok enorm en keek Maria aan. "Wie ben jij?", vroeg ik terwijl ik haar oppakte, "Wat doe jij hier? Hoe kwam jij hier?" Ik keek geschrokken rond en hoopte dat niemand van de mensen doorhadden dat Maria uit het niets bij mij was gekomen. Phoebe liep naar Paige en nam haar in haar armen. "Paige!", zei ze en ze schudde even met Paige, "Word wakker!"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:19
Maria had nog niet eens door dat ze niet vlak bij haar moeder was. "Mam zoeken !" ze wreef in haar ogen en keek Leen aan. Geschrokken omdat ze het meisje niet herkende, begon ze terug te huilen. "MAM !" Ik knielde snel bij mijn moeder en probeerde haar wakker te maken. "Mama, word wakker !" Piper keek bezorgd naar Elisa. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:22
Ik keek me tante aan. ''Ik weet het niet'' Zei ik onzeker. ''Ik voel me raar'' Paige begon bij te komen. ''Maria roept'' Ze orbte naar Maria toe. ''Maria wat doe je hier?''
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:31
Ik schrok nog harder toen Paige opeens naast mij stond. Ik gaf Maria aan haar en liep weg. Vandaag was een grote fout!, dacht ik. Phoebe liep de straat op omdat ze een voorgevoel had dat ik daar was. Ze zag mij weglopen en liep me achterna. "Piper!", riep ze, "Ze loopt weg!"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden ma 20 apr - 22:37
I kkeek Elisa aan en vond het vreemd dat ik nog een zus zou hebben. "Dat kan niet !" zei ik. Piper keek Elisa aan. "Ga even zitten, ik kom zo snel mogelijk terug !" Ze rende naar buiten en rende achter Leen aan. Utieindelijk haalde ze haar in en hield haar tegen. "Waar ga je heen?",vroeg ze. Ze hield Leen vast en probeerde ondertussen op adem te komen. I kkeek Elisa aan. "Dat meisje probeert onze familie binnen te dringen ! Ze kan mijn zus niet zijn, dat kan helemaal niet !" Maria sloeg haar armen om haar moeders nek heen. "Malia vieze dloom !" zei ze en veegde haar tranen weg. "Dan Malia bij meisje zijn ! Malia velkeeld olbd hgeeft !"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 18:33
Ik probeerde me los te maken en keek Piper even aan. "Dat weet ik nog niet!", zei ik , "Ik zal wel ergens naartoe gaan." Ik durfde niet te orben omdat ik midden in het straat stond. Phoebe kwam naast Piper staan en hield me mee vast. "Jij gaat nergens heen!", zei ze, "Of toch. Je gaat met ons mee! Kom mee naar binnen." Ze gebaarde naar Paige dat ze mee naar binnen moest gaan. Ik keek Piper en Phoebe aan en liet me meetrekken. "Ik orb toch weer weg.", mompelde ik stilletjes.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 18:46
Ik keek An aan. ''Waarom zou dat niet kunnen?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Bij ons was het toch ook zo'' Paige keek Leen aan. ''Alsjeblieft blijf?'' Vroeg Paige aan Leen.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 18:53
Ik knikte. "Ok ik zal blijven.", zei ik, "Maar vraag me niet wie mijn vader is want ik kan me zijn naam niet meer herinneren." Ik liep mee naar binnen en keek iedereen aan. Phoebe gebaarde naar een stoel. "Ga zitten meisje.", zei ze. Ik keek haar aan, knikte en ging zitten.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 19:21
Ik keek Elisa zwijgend aan. "Maar we hebben die spreuk gedaan en dan hadden we ons haar toch al moeten herinneren?" vroeg ik. "Ze kan mijn zus niet zijn !" Iks chudde mijn hoofd. "Dat kan niet ! Ze lijkt wel even oud !" Piper liep mee naar binnen. Maria was erg moe en legde haar hoofd tegen haar moeders hals ana.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 19:23
Ik keek An onzeker aan. ''Je geeft haar niet eens een kans'' Zei ik toen wat nors. ''Laat haar toch'' Paige bleef naar Leen kijken. ''Dus je bent mijn dochter?'' Ze wist niet wat ze moest zeggen.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 19:29
Een beetje verbaasd, maar ook gekwetst keek ik Elisa aan. "Ik heb er gewoon geen goed gevoel bij !" zei ik toen. "De laatste keer dat mijn moeder dacht dat ze een verloren familielid ontdekt had, bleek het een oplichtster te zijn !" zging ik de confrontatie niet uit de weg. "Ik wil gewoon niet dat ze nog ee nkeer gekwetst wordt !" Piper keek naar Leen. "Moet je iets drinken?" vroeg ze.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 20:30
Ik zuchtte even en keek Paige aan. "Volgens mijn vader wel...", zei ik. Daarna keek ik Piper aan. "Ik hoef niets, dankje.", zei ik, "Ik heb echt geen dorst." Ik keek Paige terug aan. "Ik weet de naam van men vader niet meer...", zei ik, "Maar hij zij dat jij mijn moeder was en...daarom ben ik heel de wereld afgereisd om jou te zoeken"
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 20:36
Ik keek An aan. ''Wat als het waar blijkt'' Zei ik toen. ''Geef haar een kans.'' Paige keek de anderen aan. ''Waarom herinder ik me dat dan niet'' Ze was heel erg in de war.
Onderwerp: Re: Lang verloren, maar nu gevonden di 21 apr - 20:46
Ik keek iedereen aan en stond recht. "Het spijt me.", zei ik, "Ik wil geen verwarring zaaien in jullie familie. Ik kan beter gaan." Ik stond recht en liep naar de deur. Opeens verscheen er een demon en ik schrok zo hard dat hij meteen geraakt werd door een vuurbol. "Getver!", zei ik, "Stuurt hij nu ook al spionnen?"