Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:46
Ik ging in bed liggen en keek naar Ric. "KOM je?" Henry glimlachte. "Ok !" zei hij. Noah glimlachte toen hij zag dat Elisa in slaap gevallen was. "Wat ben je toch lief !" zei hi jvroijk. Maria sliep nog lekker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:49
Ik sliep rustig. ''Jij ook.'' Mompelde ik in me slaap. Ric ging bij An liggen. ''Ik ben er.'' paige keek naar MAria. ''Trusten'' Zei ze zachtjes tegen Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:53
Ik begon hem terug te kussen vol liefde en passie zodra Ric weer bij mij was komen liggen. "Hou van je!" Noah glimlachte en knuffelde Elisa. "Hou van je", fluisterde hij. Henry keek naar Paige. "trusten"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 0:02
Henry glimlachte en bleef naar Paige kijken. Toen ze sliep begon hij haar haren te strelen. "Het spijt me, Paige ", zei hij zachtjes. Ik bleef Ric vol liefde kussen. Maria sliep nog lekker en hield haar moeder heel goed vast omdat ze bang was haar kwijt te raken. Noah geeuwde.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 0:17
Ik ging met mijn hand onder Ric's shirt. Noah glimlachte. "Ja, je was in slaap gevallen !" zei hij. "En hetg eeft niet !" Hij knuffelde haar. "Ik vind het leuk om naar je te kijken als je slaapt !" zei hij vrolijk en gaf haar een kus. Uiteindelijk viel Henry ook in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 0:22
Ik keek hem aan. ''Zullen we naar bed toe?'' Vroeg ik aan hem. ''Dat ligt wat lekkerde'' Ik gaf hem een kus terug. Paige werd midden in de nacht wakker. ''Ik hou van je'' Mompelde ze tegen Henry en stond op. Ze schreef een briefje. ''Ben een tijdje weg, ik moet nadenken alleen, als er iets is bel me'' Ze ging naar een hotel en viel daar in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 10:22
Ik liet Ric los, stond op, kleedde me om en ging terug in bed liggen met mijn rug naazr hem toe. Noah knikte en keek haar aan. "Lukt het je om te stappen of zal ik je dragen?" vroeg hij en zette de tv uit en haalde de dvd uit de dvd-speler. Henry sliep rustig verder. Maria had ook niet door dat haar moeder weg was.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 10:50
Ik deed of ik diep na dacht, ''Je mag me wel dragen'' Zei ik toeen. ''Dat vind ik wel leuk'' Ik glimlachte. Paige sliep wat onrustig. Ric was verbaast. ''An wat is er?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 10:53
Ik draaide me om en keek hem aan. Ik zei niets en ging tegen hem aanliggen. Daarna begon ik hem terug te kussen. Noah grijnsde. "Ok, goed !" zei hij en liep naar haar toe en tilde haar op. "Ik vind het ook leuk om je te dragen !" zei hij opgewekt en bracht haar naar boven. Hij legde haar op bed en ging daarna bij haar liggen. "Ik hou van je !" Henry werd wakker en zag paige niet. Verbaasd stond hij op en vond toen het briefje. Hij schrok. "Paige !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 18:27
Ik hield hem goed vast. ''daar ben ik blij om'' Ik ging tegen hem aanliggen. ''Ik hou ook van jou'' Ik kuste hem liefde vol. ''Zielsvol'' Paige was wakker geworden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 18:32
Ik stopte met Ric te kussen en keek hem aan. Henry ging op zoek naar zijn mobiel en toen hij die eindelijk gevonden had, belde hij naar Paige. Maria werd wakker door Henry en ging rechtop in bed zitten. Ze wreef in haar ogen en keek verbaasd naar de lege plek naast haar. "Waal mam?" Noah was erg vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 18:46
Henry was erg ongeduldig. "Paige, neem op " Maria kwam uit bed en liep naar Henry toe. "Waal mam?" vroeg ze en legde haar hand tegen het been van haar vader aan en keek op naar hem. Noah kuste haar terug. "Ik hou ook van jou !" "Ik heb het gevoel dat je wil gaan slapen"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:02
Er sprongen tranen in mijn ogen en ik kwam van het bed af. Zondernog iets te zeggen liep ik naar beneden en ging op de bank zitten. Henry was blij om haar te horen. "Waarom be n je weg, Paige?" Maria hoorde het. "MAM !" Noah glimlachte. "Trusten !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:07
Ik sliep erg lekker. Paige keek naar de grond. ''Ik moet nadenken over ons'' Zei ze toen. ''zonder boze woorden of ruzie'' Ric ging An achterna. ''An, lieverd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:09
Maria begon te springen. "Mam hebben !" Henry liep de kamer uit. "Maar wanneer kom je dan terug?" vroeg hij en hij voelde zich heel erg verdrietig nu Paige weg was. Ik negeerde Ric en begon te zappen. Noah viel ook in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:13
"Wat?" vroeg ik. Maria begon te huilen toen ze merkte dat Henry haar haar moederniet wilde geven. Ze rende hem achterna. "Mam !" "En de kinderen dan?" vroeg hij aan Paige. "Wat moet ik hen zeggen?" Noah sliep lekker verder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:16
Ik werd de volgende ochtend wakker. ''Hmmm dat was lekker'' Zei ik toen vrolijk. ''Heerlijk'' Paige dacht na. ''Dat ik even alleen moet zijn en dat ik binnenkort er weer ben'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:20
Ik keek weer strak naar de tv. Daarna zette ik die af, stond ik op en liep naar mijn kamer. Ik ging in bed liggen en viel in slaap. De volgende ochtend werd ik weer wakker. Noah sliep nog. "OK !" zei Henry en bracht de huilende Maria naar bad. Maria viel hhuilend in slaap en werd de volgende dag pas wakker. "Mam?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:22
Ik streelde Noah. ''Hey lieverd'' Zei ik vrolijk. ''Hoelaat gaan we Tinkerbel ophalen?'' Vroeg ik toen. Paige had niet meer geslapen maar soms wel gehuild. Ric was op de bank gaan slapen en sliep nog.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:24
Maria rende naar de kamer van haar moeder, opende de deur en liep naar binnen. "Mam zeggen blijven !" zei ze en zag toen dat aar moeder niet in het bed lag. Verbaasd rende ze naar beneden. "Mam?" Ze begon te huilen. "Waal mam?" Ik stond op en liep naar beneden. Noah werd wakker en keek haar geeuwend aan. "Zeg jij het maar !"