Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 21:49
Ik keek hem aan. ''Wat zullen we gaan doen?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik kan niet meer slapen'' Ik had wat last van me schouder. Paige liep met Maria naar de woonkamer. ''Ik leg haar in bed en blijf bij haar'' Ze ging naar boven.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 21:57
Henry keek op. "Maar ... onze avond dan?" vroeg hij. Onzeker keek hij weg en werd een beetje rood. "Sorry, dat kan later wel ..." Benjamin strekte zijn armen naar zijn moeder uit. Maria sliep rustig door. "Ik gan aar husi !" Ik orbde naar huis. "Ric?" Noah dacht na. "Jij mag het zeggen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 21:59
Ik dacht na. ''Een film kijken.'' Stelde ik toen voor. ''Au'' Zei ik zachtjes. Paige keek Henry aan. ''Sorry'' Zei ze nog voordat ze naar boven ging. Ric ging naar An. ''Hey lieverd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:02
Bezorgd keek Noah Elisabeth aan. "Wat is er?" vroeg hij. Henry troostte BEnjamin en toen die in slaap gevallen was, bracht hij hem en Cico naar bed toe en gin tv kijken. Ik sloeg mijn armen rond zijn nek en ksute hem. "Hey !" zei ik. "Liggen de kinderen al in bed?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:04
Ik keek hem aan. ''Ik heb op me schouder gelegen'' Begon ik uit te leggen. ''Nu doet het wat pijn'' Ric knikte. ''Ze liggen lekker te slapen'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:07
"OK !" zei ik en glimlachte. k trok hem mee naar de bank en ging zitten. Geeuwend keek ik hem aan. Maria hield haar moeder goed vast. "Moe" Noah keek ahar bezorgd aan. "Ah ja " zeih ij. "Moet je een pijnstiller?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:10
Ik schudde me hoofd. ''Het gaat wel over'' Zei ik tegen hem. Paige wiegde Maria zachtjes. ''Ga maar slapen'' Ze gaf haar een kusje. ''Slaap lekker.'' Ric keek An aan. ''Zullen we ook naar bed''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:17
"Ik wil niet slapen", zei ik en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. "Ik wil niet slapen" Maria geeuwde en viel terug in slaap. Noah knikte. "Zullen we een film kijken?" vroeg hij. Henry kwam de kamer binnen. "Moet ik beneden slapen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:31
Ik knikte. ''ja is goed'' Ik gaf hem een kus. Paige schudde haar hoofd. ''nee waarom'' Vroeg ze toen. ''je kan toch in bed slapen'' Ric keek An aan. ''Hoeft ook niet lieverd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:35
Ik keek Ric aan en begon hem te kussen. Henry haalde zijn shcouders. "Misschien heb je liever niet dat ik er bij kom liggen !" zei hij tegen haar. Hij was moe en prikkelbaar. Benjamin sliep rustig. Noah glimlachte en stond op. "Welke film? "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:37
Ik dacht na. ''Een musical'' Stelde ik toen voor. ''Wat dacht je van Grease?'' Vroeg ik aan hem. Paige keek Henry aan. ''Waarom niet?''' Riv bleef An ook kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:45
Noah dacht na. "Ja, het is lang geleden dat ik die nog gezien heb !" zei hij opgewekt en ging de dvd zoeken. "Die hebben we toch hé?" Ik knuffelde Ric tijdens het kussen. Henr yhaalde zijn schouder sop. "Laat maar !" Hij begon zich om te kleden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:47
Ik knikte. ''Ja die hebben we'' Ik pakte hem. ''Zet jij hem op?'' Vroeg ik lief en ik ging zitten. Ric keek haar vrolijk aan. ''Ik hou van je'' Paige keek hem aan. ''Ben je weer boos?'' Vroeg ze toen onzeker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:50
Henry shcudde zijn hoofd. "Laat me gewoon e ven !" zei hij en ging in bed liggen. Hij zuchtte diep en sloot zijno gen. "Ik hou ook van jou !" zei ik en begon hem terug te kussen. Ik ging met mijn hand onder zijn shirt. Noah vondh em. "Tuurlijk ! Jij moet rusten !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:52
Ik keek hem aan. ''Dankje lieverd'' Ik gaf hem een kus. Paige keek naar hem met tranen in haar ogen. ''Sorry'' Zei ze verdrietig. ''Ik zal wel naar een andere kamer gaan'' Ze ging met Maria naar Maria haar slaapkamer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 22:58
"Paige, nee! " zei Henry geschrokken. "Zo bedoelde ik het niet !" Hij zcuhtte diep en vloekte op zichzelf. "Waarom moet je nu altijd alles verpesten?" Ik keek Ric aan. "Alles ok?" vroeg ik. Noah ging bij haar zitten. "Graag gedaan !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:19
Ik kuste hem. ''Ik hou van je'' Ik ging lekker tegen hem aanzitten. Ric knikte. ''Alles is ok'' Paige haar tranen liepen over haar gezicht. ''Wat is er toch met hem?'' Vroeg ze zachtjes aan zichzelf.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:22
Noah sloeg zijn armen om Elisa heen. "Ik hou ook van jou !" zei hij vrolijk tegne haar en gafh aar een liefdevolle kus waarna hij naar de film keek. Ik begon hem terug te kussen. Henry stond op uit bed en liep naar Maria's kamer. Zachtjes klopte hij op de deur en lie pnaar binnen. "Paige, sorry"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:24
Ik keek ook naar de film. ''Deze is echt leuk'' Zei ik vrolijk. Paige keek naar de grond en hoopte dat Henry haar tranen niet zag. ''Het geeft niet'' Zei ze toen. Ric bleef An kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:28
Noah knikte en legde zijn hoofd op Elisa's niet-gewonde schouder. "Ja he !" Henry liep tot bij het bed en kroop bij haar in bed. Hij sloeg zijn armen om haar heen en gaf haar een kus. "Het spijt me echt !" Ik bleef Ric ook kussen. Maria sliep lekker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:30
Ik knikte. ''Echt wel'' Ik gaapte even. Paige keek hem aan. ''Het geeft niet'' Zei ze niet gemeend. Ric keek An aan. ''Zullen we naar onze slaapkamer?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:34
Ik knikte. "Ja !" zei ik en st ond op. Noah glimlachte. "Nog moe?" vroeg hij en geeuwde toen zelf ook. Henry keek haar aan. "Weet je het wel zeker?" vroeg hij. "Ik vind dat het wel geeft !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:39
Henry keek naar Paige. "Mag ik blijven of vind je het beter als ik terug in ons be ga liggen? JIj mag er ook altijd gaan liggen met maria !" zei hij en probeerde het goed te maken met Paige. Hi jvoelde zich erg schuldig. Noah glimlachte. "Ik ook !" zei hij. "Als je wil slapen, moet je het zeggen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 7 apr - 23:41
Ik knikte. ''Dan zeg ik het' Ik ging lekker tegen hem aanliggen. ''Echt waar'' Na een tijdje viel ik in slaap. Paige keek hem aan. ''Je mag wel blijven'' Ric stond ook op en ging naar boven.