Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 13:12
Ik keek haar met een glimlach aan. "Of als je een dagje alleen wil zijn met papa ..." Ik hoopte dat Ric snel uit het ziekenhuis mocht. Noah genoot ook en begon Elisa in haar hals te kussen. Hij voelde zich dolgelukkig en hoopte dat dit moment nooit over zou gaan. Ik wil je nooit eer kwijt !" zei hij. "Nooit meer! "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 15:23
"graag gedaan, mama !" zei ik met een glimlach. "Je laat het me maar weten, maar nu mpet ik naar husi om de Charisa kleren aan te doen en dan naar RIc te gaan. "Doei !" Ik orbde met hen weg. Noah ging voorzichtig op haar liggen. "Gelukkig !" zei hij toen. "Ik zou doodgaan zonder jou !" zei hij en hapte naar adem.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 18:37
Ik kuste hem met veel passie. ''Ik zal doodgaan zonder jou'' Zei ik terug. ''Ik hou zielsvel van je'' Ik kuste hem daarna weer met veel passie. Paige ging op de bank zitten. ''Wat een dag''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 18:44
Noah straalde. "Ik ook zonderjou !" zeih ij opgewekt en kuste haar. "Ik hou ook zielsveel van jou !" Ik zette Hendrik op de bank. "Mama gaat Charisa even haar kleren aan doen, wil jij hier blijven of ga je mee?" vroeg ik hem. ONdertussen knuffelde ik Charisa even. Henry was op zijn werk. Maria kwam eraan gerend. "Mam ! Malia willen schildelen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:06
Maria sprong op en neer en rende achter haar moeder aan. "Joepie! " Ze ging aan tafel zitten en wachtte ongeduldig tot haar moeder alles had. "Jij Cico halen !" zei ze toen. "Cico ook meedoen !" "Hendrik?" vroeg ik. Noah keek haar vrolijk aan. "Dat betekent veel voor me, dat je dat zegt !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:12
Ik keek hem aan. ''Graag gedaan'' Zei ik toen. ''Voor jou doe ik alles'' Paige schudde haar hoofd. ''Cico slaapt'' Zei ze toen en gaf Maria alle spullen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:28
"Oh !" zei Maria. Ze dacht na. "Mam meehelpen?" vroeg ze. "Malia tekening maken baby !" Ze knikte en was erg blij. Ik raakte ongerust. "Hendrik, waarom zeg je niets?" vroeg ik, half in paniek. Noah straalde. "Ik ook voor jou !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:34
Ik glimlachte en liep naar boven met Charisa. "Zo, je kleertjes aandoen !" zei ik en deed haar pyjama uit en kleedde haar toen aan. "Zo !" Ik glimlachte en tildeh aar weer op. "Nu gaan we naar papa !" Henry belde naar Paige's mobiel. Maria dacht na over wat ze zou schilderen. Naoh begon Elisa terug tekussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:48
Ik knikte en liep met haar weer naar beneden. Ik deed alvast haar jas aan en deed toen ook Hendrik's jas aan. "Lieverd, wakker worden, we gaan naar Ric toe! " Henry zei vrolijk. "Hey, Paige, ik heb een verrassing ! Je blijft de rest van de dag toch t huis hé? Want ik ben er over een halfuurtje !" Noah zag h et. "Je bent wel moe hé !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 19:58
"We gaan naar Ric toe", zei ik tegen hem. "Maar we zullen wel moeten stappen want mama kan niet autorijden ..." Ik glimlachte naar hen. "Mama gaat eerst de buggy halen !" ik liep weg. Henry glimlachte. "Mooi !" zei hij. "Tot zo !" Hij hing op. Noah gaf haar een kus. "Je mag heus wel even gaan slapen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:01
Ik schudde me hoofd. ''nee deze dag is voor ons tweeën'' Zei ik toen. ''We zouden dingen samen doen'' Paige ging Maria helpen. Hendrik keek zijn moeder aan. ''Hendlik niet in buggy'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:03
Noah knikte. "Zoals een dutje doen !" zei hij en glimlachte. "Ik wil niet dat je er onderdoor gaat omdat je moe bent, schat, er komen meer dagen speciaal voor ons !" Maria was uiteindelijk klaar,m aar hing wel helemaal onder de verf: haar haren, haar gezicht, haar kleren ... "Nee, Charisa mag in de buggy !" zei ik. "Hendrik kan al goed lopen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:06
Maria vond het leuk om in bad te gaan en begon haar moeder nat te spetteren. Ze moest hard lachen. Noah keek onzeker. "Maar ik heb het gevoel dat je erg moe bent !" zei hij tegen haar. "Weet je zeker dat je niet wil slapen?" Henry was op weg naar huis met zijn errassing. Ik glimlachte en zette Charisa in de buggy. "Ok, we gaan !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:07
Ik knikte. ''Ik weet het heel zeker'' Zei ik toen. ''Ik wil iets met jou samen doen'' Ik kuste hem met veel liefde. Paige spetterde Maria nat. Hendrik knikte. ''Gaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:11
Maria keek enkele seconden verbaasd naar haar moeder en begon toen plots hard te lachen. "Mam Malia nat maken !" Henry kwam binnen. "Paige?" riep hij. Noah glimlachte. "Wat wi lje doen?" Ik knikte en liep naar buiten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:18
Ik keek Noah aan. ''Jij mag kiezen'' Zei ik toen. Paige knikte. ''Ja mama maakt Maria nat'' Ze hoorde Henry. ''Ik ben boven'' Riep ze toen. Hendrik liep mee.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:24
"Ik heb de verrassing bij !" riep hij terug naar Paige en keek vrolijk naar datgene dat hij gekocht had. Maria wilde niet meer in bad. Ze ging recht staan. "Malia niet meel bad !" Ik liep het ziekenhusi binnen en naar Ric's kamer toe. Ik hield HEndrik altijd goed in het oog. Noah glimlachte. "Film kijken?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 20:27
Ik knikte vrolijk. ''Goed idee'' Zei ik toen. ''Laten we het doen'' Ik kleede me aan. Paige droogde Maria en deed haar schone kleren aan en ging naar Henry. ''Hier zijn we''