Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:46
Ik bloede een beetje. ''Noah'' Zei ik zachtjes. ''Help'' Ik was heel erg bang. Rob keek Bart aan. ''Ga je gang.'' Paige kwam nog niet bij. Bart ging de kamer waar An was binnen. ''Hey schoonheid''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:49
Ik schrok en deed een stap naar achteren. Een woedende blik verscheen in mijn ogen. "Ga weg !" zei ik tegen hem. Mark begon haar uit te kleden en kleedde zichzelf daarna ook weer uit. Hij ging op haar liggen. Noah wist niet wat er aan de hand was. Toen Bart ook weg was, ging Rob Elisa's kamer b innen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:51
Ik zag Rob. ''Blijf uit me buurt'' Ik probeerde op te staan. ''Jij monster'' Ik viel terug op het bed. Paige begon een beetje bij te komen. Bart liep naar An en begon haar te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:54
Rob grijnsde. "Ik ben helemaal geen monster !" zei hij en liep naar haar teo. Hij begon zijn kleren al uit te trekken. Ik duwde hem weg. "Ik zei GA WEG !" riep ik en probeerde naar de deur van de kamer te lopen om zo weg te geraken. "Jullie moeten ons laten gaan !" Mark genoot.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:58
Ik begon weer te huilen. ''nee niet doen'' Ik had geen kracht meer. ''Laat ons toch gaan'' Smeekte ik haast. Bart duwde An op het bed. ''We moeten niets'' Hij ging bij haar liggen en begon haar weer te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:01
Rob ging bij Elisa liggen en begon haar te kussen. "Je hoeft je niet te verzetten",zei hij vriendelijk tegen haar. "Het is veel gemakkelijker als je gewoon ervan geniet !" Hij begon haar vol liefde terug te kussen. Ik probeerde hem weg te duwen. "Houd op !" Mark bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:07
Ik schudde me hoofd. ''Nee niet doen'' Zei ik bang. ''Laat me met rust'' Paige had veel pijn. ''Au hou op'' Ze was heel erg bang. Bart begon An uit te kleden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:09
Ik begon te beseffen dat ik waarschijnlijk niet weg kon geraken en raakte in paniek. "Stop, laat me !" smeekte ik en probeerde hem een stoot met mijn knie te geven in zijn maag. Henry belde naar Paige omdat hij met haar wilde praten. "NEem op" Rob luisterde niet naar Elisa en trok haar naar zich toe. Mark negeerde Paige.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:11
Ik voelde heel veel pijn. ''Auuu nee'' Ik voelde me misselijk worden. ''Je doet me pijn'' Ik begon te huilen. ''Stop'' Huilde Paige ze nam stiekem haar mobiel op. Bart kleede zich ook uit en ging op An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:18
"Au !" Ik probeerde hem weg te duwen en begon nog harder te huilen. "Ric, help !" Henry was blij. "Paige?" vroeg hij. Mark had zijn ogen gesloten en had het eerst nog niet eens door. Rob negeerde Elisa." Zweeg !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:35
Ik had heel veel pijn. ''nee niet doen'' Ik begon hem te stompen. ''Laat me gaan'' Paige was bang. '''Nee je doet me pijn, niet doen'' Riep ze toen. Bart bleef door gaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:37
Henry luisterde verbaasd. "Paige?" vroeg hij. "WAt gebeurt er daar? Paige?" Mark opende zijn ogen en zag de mobiel. Meteen nam hij die en gooide die tegen dem uur aan. "Wie was dat? !" Rob zorgde ervoor dat Elisa hem niet kon raken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 16:52
Uiteindelijk ging Rob weer weg. Hij was erg vrolijk. HIj had zich aangekleed en ging op de bank zitten. Mark rende naar Rob. "Ze heeft met iemand gebeld !" rie phij naar Rob. Henry raakte in paniek. "MEredith !" Ik probeerde mijn mobiel te pakken en belde naar Ric.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 17:55
Ik was bewusteloos en was erg zwak. Rob schrok even. ''We lossen het op'' Hij zorgde dat hij alleen kon bepalen wie er in en uit zijn huis kon. ''Zo opgelost'' Paige was aan het huilen. Bart zag het en gooide haar mobiel kapot voordat hij over kon gaan. Meredith schemerde naar Henry toe. ''Wat is er aan de hand?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 23:36
Ik begon nog harder te huilen. "Klootz*k !" Henry vertelde van zijn telefoongesprek met Paige en keek Meredith in paniek aan. "Jij kan haar toch voelen in de onderwereld hé?" vroeg hij. "KAn je me naar haar toebrengen, alsjeblieft?" Mark zuchtte opgelucht en keek Rob aan. "Nu wil ik die andere !"