Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:09
Toen mijn moeder niet opnam, belde ik naar Elisa. "Dit is niet goed, dit is niet goed", mompelde ik de hele tijd en hoopte dat Elisa wel zou opnemen en ik zou vernemen dat alles in orde was. Bart begon Elisa's broek uit te doen zodra ze het bewustzijn verloren was. Mark negeerde wat paige zei en zodra hij haar shirt uitgetrokken had, begon hij haar broek los te maken. "Je bent zo mooi !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:13
Ik begon na een tijdje bij te komen. ''Huh wat'' Ik was erg verward. ''Wat is er'' Paige raakte helemaal in paniek. ''Nee niet doen'' Ric was nu helemaal wakker. ''An wat is er aan de hand?''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:23
"Elisa was mijn moeder achterna geschemerd toen ze plots verdwenen was en ze zijn nu al heel lang weg en geen van beiden neemt hun mobiel op !" De paniek was duidelijk in mijn tem te horen. "Kan je op Hendrik passen?" vroeg ik0 "Ik ga de verloren heksspreuk uitproberen !" zei ik. Bart deed de rest van ELisa's kleren uit. "Rustig maar", zei hij tegen haar en begon haar te kussen. "Je bent echt mooi !" zei hij. Mark deed de rest van Paiges kleren uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:25
Ik begon weer wat minder verward te raken. ''Nee niet doen.'' Me hoofd deed erg pijn. ''Blijf van me af.'' Wou ik hard zeggen maar het was heel zacht. Paige was heel erg in paniek. Ric knikte naar An. ''Ja ik pas wel op hem.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:34
"Dankje! " zei ik en orbde toen naar de manor. Ik nam alle spullen en zette alles klaar waarna ik de spreuk opzei. Toen er niets gebeurde, vloekte ik en zei dan maar de omgekeerde verloren-heks-spreuk op. "HEt moet werken !" zei ik en net toen ik dat gezegd had, verdween ik en verscheen bij Rob in de kamer. Verbaasd keek ik om me heen. "Waar ben ik?" vroeg ik en had hem nog niet gezien omdat ik met mijn rug naar hem toestond. Bart glimlachte nar Elisa. "Je bent ook erg schattig !" Hij begon zijn eigen kleren uit te doen. Mark deed ook zijn eigen kleren uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:37
Ik begon weer tegen te werken. ''Neee niet doen'' Ik begon te huilen. ''Ik wil dit niet'' Paige wou Mark krabben, slaan, schoppen. ''Nee niet doen'' Ze was doodsbang. Rob zag An. ''Jij'' Hij gooide haar tegen de muur.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:44
"Au !" riep ik geschrokken toen ik tegen de muur aanvloog. Ik belandde op de grond, maar krabbelde weer overeind. TOen zag ik Rob. "Wat heb jij met mijn moeder en beste vriendin gedaan?" vroeg ik en keek om me heen. "Waar zijn ze?" Bart keek verbaasd naar Elisa. "Waarom niet?" Mark hield Paiges handen beet.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:46
Ik keek hem aan. ''Omdat ik dit niet wil'' Zei ik toen boos. ''Ik ben geen hoer'' Ik werd heel erg boos. Het werd teveel voor Paige. ''Nee niet doen'' Zei ze nog voordat ze flauw viel. ''Ik heb niets gedaan'' Zei hij tegen An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:47
"Ja, dat zal wel !" zei ik sarcastisch tegen Rob en liep naar een deur waar ik op begon te bonken. "Elisa? ! Mama? !!! Zijn jullie hier?" riep ik. Mark keek boos naar de deur. "Wie is dat nu weer? !" BArt grijnsde. "Toch wel, meid, toch wel !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:49
Ik schudde me hoofd. ''Nee dat ben ik niet'' Zei ik bang. ''Laat me toch gaan'' Paige kwam een beetje bij. ''An'' Zei ze toen zachtjes. Rob gooide An weer tegen de muur. ''Ga hier weg''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 14:59
Ik kwam weer met moeite overeind en schudde mijn hoofd. "Niet zonder hen !" Ik rende weer naar één van de twee deuren en begon er terug op te bonken." Doe open !" Mark stond woedend op en liep naar de deur en gooide die open. "Rob, ik heb wel graag een rustige omgeving !" Hij keek me even aan en sleurde me toen ook naar binnen. "Mama !" zei ik geschrokken en rendem eteen naar haar toe. Bart begon ELisa te kussen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:02
Ik draaide me hoofd weg. ''Nee niet doen'' Ik keek hem bang aan. ''Doe het niet'' Paige was heel erg in paniek. ''An'' Zei ze toen zachtjes. Rob keek naar Mark. ''Wil je haar ook?'' Vroeg hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:03
Mark knikte. "Ja! " Geschrokken draaide ik me om en orbde mijn moeders kleren naar me toe en begon haar terug aan te kleden. "We moeten hier weg !" zei ik tegen haar. "En Elisa moeten we hier ook wegkrijgen, meteen ! Weet je waar ze is?" Bart negeerde Elisa en ging op haar liggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:05
Ik voelde het. ''Neeee niet doen'' Ik begon nog meer te huilen. ''Ga van me af'' Rob keek Mark aan. ''Ok je mag haar er gratis bij'' Zei hij toen. Paige wou opstaan. ''Andere kamer''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:08
Mark grijnsde. "Mooi !" zei hij en sloto de deur weer en draaide zich toen naar ons om. Snel hielp ik mijn moeder overeind en wilde met haar naar de deur lopen. "Wij gaan !" zei ik zo vastbesloten mogelijk, hoewel mijn stem trilde van angst. Ik wist wat er zou gebeuren als we hier niet weg zouden geraken. Bart genoot heel erg. "Stil !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:20
Bart gaf een gil van pijn. "Au !" riep hij uit en gaf Elisa een klap. Ik ging half voor mijn moeder staan en trok haar mee naar de deur toe. Even dacht ik dat we zomaar buiten konden gaan, maar plots voelde ik de armen van Mark om me heen. Wild begon ik te spartelen, maar hij was sterker en trok me naar het bed toe. "MAma, weg !" gilde ik omdat ik dacht dat zij nog wel een kans had om te ontsnappen. Mark stond alweer bij Paige en trok haar ook naar het bed toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:21
Ik kon het niet meer aan. ''Neeeeeee'' Ik raakte bewusteloos. Paige raakte nog meer in paniek. ''Laat haar gaan'' Smeekte ze toen. ''Doe met mij alles wat je wil maar laat haar gaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:24
"Nee! "gilde ik en wilde niet dat Mark dat zou doen. Mark grijnsde. "Daar is je dochter het niet mee eens, trouwens ik doe nu met jullie beiden wat ik wil !" Hij duwde Paige terug op het bed neer. Ik bewoog dichter naar hem toe en gaf hem een harde vuistslag in het gezicht. "Laat ons gaan !" Bart deed verder.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:27
Ik had veel pijn. Paige begon te huilen. ''Laat me dochter gaan'' Smeekte ze. ''Alsjeblieft'' Ze kon het haast niet meer aan. ''Laat haar toch gaan'' Probeerde ze weer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:29
Bart ging uiteindelijk van ELisa af en kleedde zich terug aan. "Dat was heerlijk !" Hij verliet de kamer en keek Rb aan. "Wat was dat geluid daarjuist?" vroeg hij. Iks chudde mijn hoofd. "Mama, nee !" zei iks treng tegen haar en gaf Mark een harde duw. Ik probeerde toen weg te orben met mijn moeder." Verdomme !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:31
Ik begon bij te komen. ''Pijn'' Mompelde ik zachtjes. ''Help'' Rob keek Bart aan. ''We hadden even een klein probleempje maar dat is opgelost'' Paige kon er niet meer tegen. Ze zakte in elkaar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:33
"Mama !" gilde ik en liet me naast haar op de grond vallen en begon haar dioor elkaar te schudden. "Word wakker !" Mark werd boos en liep terug naar Rob toe. "Ik wil ze niet samen, maar om de buurt want ze doen vervelend! "zei hij nors tegen Rob. "Kan je de ene niet even ergens anders opsluiten? !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:35
Ik was nu weer helemaal bij. Rob dacht na en keek Bart aan. ''Heb jij nog zin?'' Vroeg hij toen. ''Dan kan er eerst 1 bij jou'' Zei hij toen. ''En dan kunnen jullie daarna wisselen'' Rob greep An en stopte haar in een andere kamer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 25 apr - 15:36
Bart knikte gretig. "Ja hoor !" zei hij. Mark knikte. "Dat vind ik een goed idee !" zei hij en liep naar de kamer waar Paige was. Hij deed de deur op slot en liep weer naar Paige toe. "Eindelijk !" Ik schrok. "MAMA ! ELISA !" Ik vloekte. "We moetne hier weg zien te geraken !"