Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 2 apr - 22:14
Ik waas zo opgelucht dat ik Charisa bijna plette met een knuffel. "Dan zie ik je binnekort wel hé?" Het kon me nu zelfs niet schelen dat hij Charisa af en toe kwam opzoeken. Ik heb haar terug. "Doei !" Ik orbde nar mijn moeder en bleef Charisa de hele tijd knuffelen. "We zijn er weer !" zei ik en duwde Charisa in haar armen. Ik deed een s tap naar achteren en stortte toen in. Noah keek Elisa vrolijk aan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 2 apr - 22:16
Ik zat lekker tegen Noah aan. ''Dit is lekker'' Ik gaapte. ''Heerlijk.'' Ik begon weer in slaap te vallen. Paige legde Charisa op de bank en rende naar An. ''An word wakker'' Ze begon haar te helen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 2 apr - 22:22
Toen ik geheeld was, opende ik mijn ogne. "Au, wat is er gebeurd?" vroeg ik en ging half overeind zitten waardoor ik weer draaierig werd en ging liggen. "oooo wat is er toch gebeurd?" deed ik dramatisch en keek daarna mijn moeder vrolijk aan. "Ik heb Charisa terug !" Noah knikte. "Hmmm, ja !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 2 apr - 22:43
Noah hoorde het. "Elisa, misschien moet je maar gaan slapen als we uit bad zijn !" zei hij tegen haar en knuffelde haar. "Zo te horen ben je erg moe !" Hij was erg bezorgd. Ik keek erg blij. "Gelukkig !" Ikb leef liggen. "Al kom Zankou haar nu af en toe bezoeken !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 2 apr - 22:55
Onzeker keek ik mijn moeder aan en ging zitten. "Hij wil haar af en toe bezoeken !" zei ik tegen haar en werd plots heel wat onzekerder. "Ik moest het hem beloven !" Noah keek haar aan." Waarom zei je dat ne dan," vroeg hij haar. "Ik hoorde het je zojuist nog zeggen !" Hij keek haar bezorgd aan. "Je moet echt rusten !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 16:27
"Heb ik dat verkeerd aangepakt?" vroeg ik onzeker. "Had ik dat niet mogen beloven?" Ik begon een beetje in paniek te raken omdat ik dacht dat ik het verkeerd gedaan had. Noah lachte niet. Een bezorgde uitdrukking lag in zijn ogen en hij wist niet goed of hij haar moest geloven of juist niet. "Als jij het zegt", zei hij zachtjes en heel erg onzeker. "Maar je weet toch dat het niet erg is om moe te zijn hé?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 20:51
Ik gaf Noah een liefdevolle zoen. ''Ja ik weet het'' Zei ik toen rustig tegen hem. ''maar ik ben niet moe'' Ik begon hem weer te kussen. Paige omhelsde An. ''je hebt het goed gedaan''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 23:20
Noah glimlachte. "Ok, dan geloof ik je !" zei hij vrolijk en knuffelde haar. Daarna beogn hij haar vol liefde weer te kussen. Ik zuchtte opgelucht. "OK, dan is het goed !" k knuffelde mijn moeder. "Komt hij Cico ook nog vaak bezoeken?" vroeg ik onzeker. "Of niet?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 23:30
Ik bleef Noah ook kussen. ''Ik wil hier wel de hele dag zo zitten'' Zei ik toen. ''Zullen we anders morgen gaan dansen?'' Vroeg ik toen aan Noah en probeerde niet slaperig te klinken. Paige schudde zijn hoofd. ''Nee bijna nooit''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 23:41
Hij keek haar grijnzend aan. "Ja, ik ook !" zei hij lachend en begon haar daarna een lange tijd vol liefde te kussen. "Ja, morgen is goed !" Hij merkte niet adt Elisa slaperig was. Ik zuchtte opgelucht." Dan zal hij Charisa ook wel niet vaak komen opzoeken !" Ik liep naar mijn kinderen toe. "Zijn jullie in orde?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 3 apr - 23:48
Ik was blij dat Noah het niet merkte. ''Het water word wat koud'' Paige keek An aan. ''Denk het ook niet'' Hendrik knuffelde zijn moeder. ''Mama telug'' Zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 0:04
Ik glimlachte en knikte. Daarna keek ik hem mijn moeder aan. "Wil jij nog even op hen passen dan ga iks nel even douchen !" Ik dacht weer aan de melk in mijn haar. "Da tis nodig !" Ik knuffelde Hendrik terug. Noah knikte. "ja he, tijd om eruit te gaan !" zei hij met een glimlach en stond op. "Kom"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 0:20
Ik stond ook op. ''Ja tijd om eruit te komen.'' Ik stapte eruit en kuste Noah met veel liefde. Paige knikte. ''Ja ik let wel op'' Zei ze toen. ''Ga maar even douchen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 11:53
"Dankje, mama !" zei ik opgewekt en orbde naar mijn badkamer, kleedde me uit en ging douchen. Toen ik klaar was, orbde ik terug naar mijn moeder. "Ik ben er weer !" Ik liep naar de kinderen. "Dankje, mama !" Noah bleef Elisa even kussen, maar begon het toen koud te krijgen en nam een handdoek en sloeg die om hen beiden heen. "Zo !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 11:54
Ik keek hem aan. ''Moeten we ons aankleden?'' Vroeg ik aan hem. ''Of gaan we naar bed?'' Ik keek hem verleidelijk aan. Paige glimlachte naar An. ''Ik doe het met veel plezier.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 12:15
Noah keek haar grijnzend aan en kuste haar. "Als je zo kijkt, kan ik niet anders dan te zeggen dat we naar bed gaan !" zei hij vrolijk. Ik glimlachte. "Ok !" zei ik opgewekt. Ik hoopte dat charisa niet meer boos op me was en tilde haar op. "Hey, grote meid"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 12:31
Ik knuffelde mijn dochtertje en glimlachte. "Het spijt mama ook !" zei ik met een glimlach. "omdat ik tegen je riep !" Noah begon te lachen. "Mooi zo !" zei hij vrolijk en begon hen af te drogen. "Zullen we gaan?" vroeg hij. "Naar bed?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 12:47
Noah bleef Elisa kussen en nam haar ondertussen mee naar boven toe, naar hun slaapkamer. Toen ze daar waren, duwde hij haar op bed en ging bij haar liggen. Nog steeds kuste hij haar. Ik glimlachte." Charisa is ook lief !" Ik tilde Hendrik ook op en keek om naar mijn moeder. "Ik ga nog even naar husi en ga dan met hen naar het ziekenhuis, naar Ric toe !" ik liep naar haar toe en gaf haar een kus op haar wang. "dankje !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 12:55
Toen ik lachte voelde ik hoe moe ik was. ''Ik hou zielsveel van je'' Zei ik toen. ''Ik wil je nooit meer kwijt.'' Paige knikte. ''Is goed'' Ze gaf An een kusje terug. ''Graag gedaan.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 4 apr - 13:06
Noah merkte het niet en kuste haar. "Ik hou ook zielsveel van jou !" zei hij vrolijk. Hij begon haar terug te kussen streelde haar liefdevol. "Wil jou ook nooit meer kwijt !" zei hij. Ik glimlachte. "Maria en Cico mogen best eens komen slapen want je bent vast altijd moe als je de hele dag op hen moet passen terwijl de baby bijna gaat komen ..."