Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:27
Noah knikte. "Dan halen we eerst de kinderen op, of laten we hen Tinkerbel pas zine als hij al in zijn wei staat. Maria huilde erg hard. "Waal mam?" Henry sliep nog. Ik liep naar de keuken toe en begon het ontbijt te maken.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 8 apr - 19:30
Ik dacht na. ''Als hij past in de wie staat'' Zei ik toen. Ric viel van de bank maar merkte het niet. Paige ging even wandelen. ''Dit zal me goed doen'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 16:24
Noah knikte. "Ok, is goed !" zei hij en glimlachte. "Dan doen we het dan pas !" Hij knuffelde Elisa. Maria was erg verdrietig en liep terug naar haar bed. Ze kroop in bed en verstopte zich onder het deken. Ik liep naar de woonkamer om te kijken of Ric al wakker geworden was en zag toen dat hij van de bank gevallen was. Daarom liep ik naar hem toe en probeerde hem terug op de bank te leggen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 17:42
Ik kuste hem. ''Mag ik dan op Tinkerbel naar de wei reiden?'' Vroeg ik aan hem. Ric begon wakker te worden. ''Waarom lig ik hier?'' Vroeg hij slaperig. ''Oh hoi'' Zei hij toen tegen An.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 17:46
"Je bent van de bank gevallen !" zei ik tegen hem. "En ik weet neit waarmo je hier bent blijven liggen !" zei ik toen en liep terug naar de keuekn. "Wat wil je als ontbijt?" Noah knikte. "Van mij wel !" zei hij en glimlachte. "Maar je schouder ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 17:51
Ik kwam terug de kamer binnen gelopen. "Helemaal niets?" vroeg ik verbaasd. "Echt niets?" Noah keek onzker. "Is het ver?" vroeg hij toen. Hij wist toch niet zeker dat het wel goed was voor Elisa. "Misschien beterniet ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 17:54
Ik keek hem aan. ''Ok dan niet'' Ik zuchte verdrietig. ''Dan moeten we een trailer huren.'' Ric schudde zijn hoofd. ''Nee helemaal niets.'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 17:58
"Waarom niet?" vroeg ik. Ik liep de kamer verder in en liep dichter naar hem toe. Onzeker keek ik hem aan. Noah keek ozneker en wilde Elisa niet teleurstellen. "Hoever is het ongevee?" vroeg hij toen. "Van de weide tot de manege waar hij nu staat?" vrioeg hij. "Als het niet te ver is ..." Hij zweeg even. "Dan mag het misschien wel ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 18:10
"Van op de bank te slapen?" vroeg ik onzeker en liep nu tot bij hem en ging bij hem de op de bank zitten. "Zal ik je rug masseren?" Ik hoopte dat de kinderen nog wel een tijdje zouden slapen. Noah keek haar aan. "Als jij denkt dat dat gaat lukken, mag je dat best doen !" zei hij en gaf haar een kus.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 18:13
Ik keek hem aan. ''Mag het echt?'' Vroeg ik hem onzeker. ''Als jij het niet goed vind dan doe ik het niet'' Zie ik toen. ric knikte. ''Ja van de bank'' Hij stond op. ''Ik ga in de tuin werken'' Hij ging naar buiten toe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 18:16
Ik keek hem na en er sprongen tranen in mijn ogen. Na een tijdje stond ik op en liep terug naar de keuken toe. Plots voelde ik me helemaal niet meer goed en leunde tegen de ijskast aan. Naoh knikte. "Zolang je voorzichtig bent !" zei hij tegen haar en gaf haar een kus. "Ik rijd mee met de auto !" zei hij toen. "Goed?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 18:50
Na een tijdje voelde ik me beter, maar had geen zin meer in een ontbijt. Ik liep naar boven om bij de kinderen te gaan kijken. Eerst liep ik HEndrik's kamer binnen en ging naar zijn bedje toe. Noah grijsnde. "Je hebt er echt veel zin in hé?" vroeg hij al wist hij het antwoord al zonder dat Elisa het moest zeggen. Hij had helemaal geen spijt van de keuze die hij gemaakt had nu hij zag hoe blij Elisa was. Al had Tinkerbell hem wel een fortuin gekost ...
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:30
Ik knikte vrolijk. ''Ja heel erg'' Zei ik vrolijk. ''Laten we gaan'' Ik wou hem mee trekken. ''Kom nou'' Ric was klaar in de tuin en ging weer naar binnen. Hendrik sliep nog en was nog erg moe.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:33
Met een glimlach dekte ik hem beter toe en liet hem slapen. Ik liep naar Charisa's kamer en ging kijken of zij al wakker geworden was. Ik voelde me weer duizelig worden. Noah lachte. "Ja, we gaan !" zei hij tegen haar. "We gaan al !" Hij liep naar de auto toe en stapte in. Hij ging achter het stuur zitten en startte de wagen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:39
Ik tilde haar op. "Hey, grote meid !" zei ik en liep met haar naar beneden. Met een diepe zucht zette ik haar in de kinderstoel en had niet door dat Ric ook al weer terug binnen was gekomen. Ik keek Hendrik aan. "Heb je honger?" Noah grijnsde. "Ok !" zei hij vrolijk en reed naar de manege.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:42
Ik straalde helemaal. ''Ik heb zon zin'' Zei ik blij. ''rijden op me eigen paard'' Charisa knikte. ''Ongel'' Zei ze vrolijk. Ric was in slaap gevallen in de stoel.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:45
Ik nam haar ontbijt en gaf het haar. Toen zag ik Ric. Met tranen in mijn ogen bleef ik naar hem kijken. Uiteindelik schrok ik op uit mijn gedachten en ging bij Charisa zitten om haar haar eten te geven. "Lekkre?" vroeg ik. Noah was er g vrolijk. "We zijn er !" zei Noah en stapte uit. "Op naar Tinkerbell"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:52
Ik stapte uit. ''Ja op naar mijn paard'' Zei ik vrolijk en liep erheen. ''Hey meisje.'' Ik aaide haar. ric sliep nog rustig. ''An'' mompelde hij in zijn slaap. Charisa at lekker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:58
Noah volgde Elisa. "Oh, hebben we wel een zadel enzo?" vroeg hij toen onzeker. Tinkerbell brieste en begon nieuwsgierig aan Elisa's hand te snuffelen. Vaak keek ik naar Ric en liet hem slapen. "Het spijt me !" zei ik na een tijdje en stond op. Ik verliet de keuken en ging op de bank in de woonkamer zitten. Ikw ist niet wat er met me was, maar ik voeldem e raar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 9 apr - 19:59
Ik keek Noah aan. ''Had hij dat nog niet?'' Vroeg ik hem onzeker. ''Dat heb je er toch wel bij gekregen?'' Ric werd na een tijdje wakker en liep naar An. ''Ik wil je iets laten zien'' Zei hij toen tegen haar.