Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 5 apr - 23:59
Noah girjnsde. "dat was dus een erg goed idee van mij !" zei hij tegen haar en gaf haar een vrolijke kus. "dat moeten we vaker doen !" Henry nam Benjamin over. Vrolijk ging ik dichtre bij mijn vader staan en raakte even het wangetje van mijn zoontje aan. Daarna keek ik mijn moeder aan. Plots kwam Piper binnen. "En, is de baby er al?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 0:01
Ik keek Noah aan. ''Vind je het goed als ik me opgeef voor paardrijles?'' Vroeg ik toen onzeker. ''Of niet?'' Paige knikte naar Piper. ''Ja hij is er al'' Ze begon in slaap te vallen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 0:11
Noah gaf haar ee nkus. "Natuurlijk vind ik dat goed !" Hij gaf haar een kus. "Als je dat graag wil doen, moet je dat doen !" Piper kwam dichterbij. "Oh ! Hij is zo lief "Ze keek naar Paige. "Hij lijkt op jou !" Toen zag ze dat die in slaap aan het vallen was. Ze gaf Paige een kusje. "slaap llekker !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 0:14
Ik keek hem aan. ''Maar het kost 90 Euro voor 10 lessen.'' Zei ik toen. ''Hebben we daar wel geld voor?'' Paige viel in slaap. ''Ben'' Mompelde ze zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 0:16
Noah gaf haar een kus. "Die rekening kunnen we daar ook voor gebruiken, het komt wel goed hoor lieverd !" Hij glimlachte. Mijn vader ging zitten met mijn broertje in zijn armen. "Zal ik Maria en Cico mee naar huis nemen?" vroeg ik. Henry reageerde er niet op. Piper keek vrolijk naar Paige. "arme meid ! Ze ziet er moe uit !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 0:18
Ik schudde me hoofd. ''Ik wil niet dat je daar extra voor hoeft te werken'' Zei ik toen. ''Ik wil dat niet hebben'' Paige sliep rustig. Benjamin begon te gapen en brabbelde nog vrolijk. 'gagaga''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 12:24
Henry glimlachte vrolijk en streelde met een vinger over het kleine rechterhandje van zijn enige zoontje. Ik keek naar mijn broertje, dan naar mijn meoder en uiteindelijk keek ik mijn tante aan. "Zal ik Maria en CIco komen ophalen?" Piper glimlachte. "Ze mogen ook blijven hoor !" "HGoeft niet, jij hebt het trouwens al druk genoeg met je drie eigen kinderen, niet?" vroeg ik. Piperk nikte. "Ik zal ze straks gaan halen !" Noah gaf haar een kus. "Waarom niet?" vroeg hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 17:06
Ik keek hem aan. ''Omdat ik vind dat ik er dan voor moet werken.'' Zei ik toen. ''Jij verdient het, dus ik wil het niet uitgeven aan een hobby'' Zei ik toen. Paige werd wakker. ''Hey'' Zei ze toen zachtjes.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 18:58
Noah keek haar aan. "JIj moet het weten", zei hij onzeker. "Maar ik vind het echt niet erg hoor, lieverd, zolang jij maar gelukkig bent !" Ik zag dat mijn moeder wakker geworden was. "Mama, hey !" Ik gaf haar een kusje. "Lekker geslapen?" Piper liep naar Paige. "Proficiat met je zoontje !" zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:10
Piper glimlachte en keek naar HEnry en Benjamin. Henry had gezien dat Paige wakker geworden was. "Wil jij hme nogeen kee vasthouden?" "Zal ik Maria en Cico mee naar huis nemen en ze bij mij laten slapen?" vroeg ik aan lmijn moeder. Noah knikte en parkeerde de wagen. "We zijn er!" Hij stapte uit.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:20
I kkeek mijn vader aan en knikte toen. "Ja, ik wil hem wel vvasthouden !" "Wel voorzichtig !" zei lmijn vader alsof ik nog nooit een kleine baby vastgehouden had. Ik knikte en nam hem over. "Hallo, kleine schat ç" Noah knikte. "Ja, we gaan naar binnen !" zei hij vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:21
Ik liep naar binnen en zag de paarden. ''Wat zijn ze mooi'' Zei ik vrolijk. ''Wat een schatjes.'' Paige keek naar hun. ''Al me kinderen zijn schatjes.'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:34
Ik keek op. "Vooral de kleintjes dan !" zei ik lachend. Vrolijk keek ik weer naar mijn broertje en gaf hem een kusje. Piper keek vrolijk. Noah volgde en keek ook naar de paarden. "Ja, ze zijn erg mooi !" zei hij. "Welke neem jij?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:41
Noah liep tot bij de tinker. "Ja, hij is prachtig !" zei hij en keek daarna om zich heen. "Welke zal ik nemen?" Ik werd een beetje rood. "Ben je moe?" vroeg ik Benjamin. Piper kek naar Paige. "Gaat het met jou?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 19:43
Ik keek hem aan. ''wat dacht je van die fries'' Stelde ik toen voor. ''Die lijkt me wel wat voor jou'' Ik keek weer naar de tinker. Z'n paard wou ik altijd al hebben. Ben gaapte. Paige knikte. ''Het gaat wel''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 20:35
Noah liep naar de fries toe. Onzeker stak hij zijn hand uit naar het paard om hem te aaien." Hij is wel mooi !" Ik glimlachte. "Ik denk dat Benjamin wat wil gaan slapen !" Ik keek mijn moeder aan. "Wil jij hem terug? Of moet ik hem in zijn bedje leggen?" vroeg ik haar. Pper was erg vrolijk. "Gelukkkig !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 20:46
Ik knikte en bracht Benjamin naar zijn bedje. Heel voorzichtig legde ik hem erin en liep toen anar mijn moeder. "Is het goed adt maria en cico bij mij komen logeren?" Henry ging bij het bedje staan en keek naar zijn zoontje. Noah knikte. "Ja, dat zullen we !" zei hij en keek om zich heen. "Alleen moeten wde baas hier nog vinden !" zei hij tegen haar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 20:53
"Morgen kom ik wel weer langs en zal ik ze dan meebrengen zodat ze hun broertje kunnen zie n?" vroeg ik en wierp nog een blik op mijn broertje. Ik was erg vrolijk toen ik hem zag. Henry stond nog steeds bij Benjamin. Piper keek naar Paige. Noah knikte. "Ja, kom !" Hij liep erheen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 20:57
Ik liep er ook heen. ''Het is erg mooi hier'' Zei ik vrolijk. ''Straks lekker rijden.'' Paige knikte ''is goed'' paige keek naar Henry en wou ook wel wat aandacht van hem.