Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 21:05
"Wat is hij toch lief !" zei hij HEnry tegen zichzelf en bleef naar zijn zoontje kijken met een vrolijke glimlach op zijn gezicht. Piper zag wat er Paige dwarszat. Ik gaf mijn moeder een kusje. "Houd je goed, je kan me altijd roepen of bellen, dat weet je wel hé?" Ik gaf haar nog een knuffel. "Doei !" Noah knikte. "Ja, inderdaad !" zei hij vrolijk en zocht een personeelslid.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 21:10
Ik liep de kantine binnen. ''Wat gezellig'' Zei ik toen. Paige knikte. ''Ik weet het, lieverd'' Ze zuchte daarna en keek weer naar Henry. ''Ik ga slapen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 21:14
Noah keek om zich heen en keek toen met een glimlach naar Elisa. "Ik zie al dat jij je hier thusivoelt !" zei hij vrolijk en was van plan Elisa ervan te overtuigen toch rijlessen te nemen. "trusten !" zei ik tegen mijn moeder en liep toen naar de kamer van RIc. Ik was in gedachten verzonken omdat ik aan mijn moeder dacht. Ik had het gevoel dat er iets mis was. Piper keek nar Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 21:17
Ik knikte. ''Ja echt we'l'' Zei ik toen vrolijk. ''Bij paarden voel ik me altijd thuis.'' Paige zuchte weer bijna niet hoorbaar. ''Trusten'' Uiteindelijk viel ze toch in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 21:28
Noah had plots een idee en zijn ogen lichten op. Meteen begon hij na te denken over wanneer hij het zou kunnen uitvoeren de komende dagen. "Dat is leuk !" zei hij vrolijk. "Daar is iemand !" Hij betaalde en toen mochten ze hun paarden gaan opzadelen. "Ja, we kunnen het wel zelf !" Hij liep met Elisa naar de paarden toe. Piper besloot te blijven. "Hey, Ric !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:00
Noah knikte. "Ja, goed idee !" zei hij vrolijk en nam een borstel. Daarna ging hij de box binnen en begon zijn paard te borstelen. Ik glimlachte. "Ik heb eenb roertje !" zei ik vrolijk en straalde helemaal. Daarna gaf ik Hendrik en Charisa een kus.henry deaaide zich om naar Paige.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:05
Toen ik klaar was met poetsen zadelde ik me paard op. ''Zo ik ben klaar'' Zei ik toen vrolijk. ''Ben je ook klaar?'' Vroeg ik toen aan Noah. Ric glimlachte. ''Gefeliciteerd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:08
Ik keek erg blij en gaf hem nog een kus. "Ik neem Maria en Cico even mee naar huis zodat tante Piper niet ook voor hen moet zorgen ..." Onzeker keek ik hem aan. "Wanneer mag je naar huis?" Noah zat wat te prutsen met het aandoen van de teugels. "Niet echt !" zei hij. "Kan je me helpen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:10
Ik liep naar hem toe. ''Ja natuurlijk wil ik je helpen'' Ik hielp hem. ''Alsjeblieft.'' Ik gaf hem een kus. Ric keek An vrolijk aan. ''Morgen mag ik weg.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:16
"Yes !" zei ik vrolijk. "NOg genoeg tijd om een welkom-thuis-feestje te organiseren !" zei ik en gaf hem een kus. "Dankje !" zei Noah vrolijk en gaf Elisa ee nkus. "Daar gaan we dan?" Hij leidde zijn paard de box uit. Piper ging zitten en bleef naar Paige kijken. Henry keek weer naar zijn zoontje.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:20
Ik bracht me paard na buiten. ''Ja daar gaan we'' Ik stapte toen op. ''Laten we gaan'' Ik straalde helemaal. Na een tijdje werd Paige wakker. ''Hey'' Zei ze meer tegen Piper dan Henry.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:34
Noah bracht zijn paard ook naar buiten en stapte op. "Daar gaan we !" zei hij en was een beetje onzeker omdat het lang geleden was dat hj nog gereden had. Piper glimlachte. "Hey, lieverd, heb je lekker geslapen?" vroeg ze. Henry draaide zich om naar Pauige en liep toen naar het bed toe. "Hey !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:46
Noah knikte. "Ja, het gaat wel !" zei hij en begon te stappen. "Zullen we in draf overgaan?" vroeg hij en spoorde zijn paard aan. Henry boog zich naar voren en wildeh aar een kus geven. Piper had zin om hem te bevriezen, maar deed het toch maar niet. Benjamin werd plots wakker en begon te huilen. HEnry had Paige nog niet gekust en deed zijn hoofd weernaar achteren. Daarna lie phij naar Benjamin en tilde hem op. Ik keek Ric aan. "Zijn de kinderen braaf geweest?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:50
Ik knikte vrolijk. ''Ja laten we gaaan draven.''' Ik spoorde me paard aan. ''Wat is dit heerlijk'' Paige zuchte. ''Bedankt voor de kus he'' Zei ze sarcastisch.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 22:58
Piper keek Paige aan en spoorde haar in gedachten aan. Henry nam Benjamin p en draaide zich om naar Pauge. "Huh wat?" vroeg hij en keekt oen plots boos. "Onze zoon weende !" Ik keek Ric vragend aan. Noah glimlachte. De gangsters hadden ook een paard gehuurd en galloppeerden nu achter Elisa aan. Ze lieten hun paard vlak tegen Elisa's paard rijden en sloegen plots met een zweep op Elisa's paard.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:01
Me paard schrok heel erg en ging ervandoor. ''Nee niet doen'' Ik probeerde rustig te blijven. ''Rustig maar'' Paige keek hem aan. ''Dat hoorde ik wel'' Zei ze toen. ''Laat ook maar zitten.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:03
Piper keek een beetje nors naar Henry, maar besloot nog niets te zeggen of te doen. Henry boog zich naar Paige en gaf haar een klein kusje. "Zo goed?" vroeg hij toen nors en begon toen Benjamin te troosten. Naoh schrok en galoppeerde achter Elisabeth aan. "Kl**tzakken !" brulde hgij naar de twee gangsters die hun paarden nu inhielden zodat ze bleven staan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:05
Me paard steigerde toen. ''Neeee'' Ik viel er hard van of en bleef bewusteloos liggen. Paige keek Henry niet aan. ''Ik hoefde geen kus meer'' Zei ze toen. ''Daarom zei ik ook laat maar.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:09
Henry keek boos naar Paige. "waarom doe je nu zo vervelend? Het is toch maar een kus?" vroeg hij nors aan haar. Piper keek Paige aan. "Zal ik julloie even laten?" vroeg ze. Noah sprong van zijn paard en knielde bij Elisa. "Elisa, word wakker !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:17
Piper knikte. "Ok !" Henry wiegde Benjamin heen en weer en zei helemaal niets meer. Hij keek Paige ook niet aan. Ik keek verbaasd Ric aan." Waarom zeg je niets?" "Rustig, blijf maar liggen !" zei Noah en nam zijn mobiel. "Het komt allemaal goed !" zei hij en belde naar het ziekenhusi.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:25
Ik keek hem aan. ''Het doet z'n pijn'' Huilde ik. Ric keek haar aan. ''Sorry ben nog wat slaperig.'' Toen knikte hij. ''Ze waren heel braaf.'' Paige keek met tranen in haar ogen naar buiten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 6 apr - 23:29
Henry keek naar Paige en zag het. "Lieverd, het spijt me !" zei hij en liep dichter naar het bedt oe. "Wil jij Benjamin nog een keer vasthouden?" Ik gaf hem een kus. "Zal ik je wat laten slapen?" vroeg ik. "Dan gaan we nu weg en komen we later wel weer terug !" Noah gaf haar een kus. "De ziekenwagen is onderweg !" Hij was erg hard in paniek. "Waar heb je precies pijn?"