Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 21:08
Ik keek naar Hendrik en ging bij mijn twee kindjes o pde bank zitten. "Wat wil jij graag eten, lieverd?" vroeg ik aan Hendrik. "Dan gaat mama het dadelijk voro je klaarmaken !" Ik zette Charisa op mijn schoot en begon haar eten te geven terwijl ik af en toe een blik wierp op Hendrik. oah glimlachte. "Trusten !" zei hij en geeuwde ook. "Slaap lekker! " Hij viel ook in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 22:17
Ik knikte. "Ok, dan zal mama het klaarmaken wanneer Charisa gegeten heeft !" Ik glimlachte naar hem. "Wil je nu graag wat televisie kijken?" vroeg i khem. Noah sliep ook lekker, maar werd na een niet zolange tijd weer wakker. Geeuwend rekte hij zich uit." Dat deed deugd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 22:20
Ik werd ook wakker. ''Hey'' Ik keek Noah vrolijk aan. ''Heb je lekker geslapen'' Ik gaf hem een kus. Hendrik schudde zijn hoofd. ''Zitten'' Hij ging tegen zijn moeder slaperig zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 22:26
Ik keek naar hem en glimlachte. "Ik denk dat mama snel moet zijn want dadelijk valt Hendrik in slaap !" zei ik toen tegen hem. "Ben je moe?" Noah knikte. "Ja, erg lekker !" zei hij vrolijk en gaf haar een liefdevolle kus. "Maar niet zo lekker als deze kus !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 22:48
"Ok !" zei ik en gaf Charisa haar eten. "Is het lekker?" vroeg ik haar. Ik keek weer evne naar Hendrik en vroeg me af hoelang het zou duren voor hij sliep. Vast niet lang ! Noah knikte. "Jup !" antwoordde hij en kuste haar terug. Zijn ogen straalden van vreugde toen hij haar aankeek.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 26 maa - 23:05
Charisa's potje was leeg en ik tilde Hendrik op. "Shhht, lieverd !" zei ik en stond op. Charisa had ik op de bank gezet en ik zette de tv voor haar op. Daarna liep ik met hem naar de keuken. "Mama gaat je eten maken !" Ik knuffelde hem. Noah knikte. "Vind ik ook !" zei hij en bleef Elisa aankijken. "Heel erg veel aj !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 0:54
Ik knuffelde Hendrik "Je moet niet slapen ! Echt waar niet !" Ik gaf hem een kusje en zette hem daarna op een stoel. "Ga maar even lekker zuitten !" Noah grijnsde opgewekt. "Dat is goed! " Hij geeuwde en keek haar toen aan. "Wat gaanw e doeN?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 0:56
Ik keek Noah aan. ''Misschien moet je nog wat slapen'' Zei ik toen vrolijk tegen hem. ''Volgens mij ben je nog moe'' Ik plaagde hem een beetje. Hendrik snikte. ''Niet slapen'' Hij begon weer te gapen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 1:10
Ik begon zijn eten klaar te maken en hield hem ondertussen nauwgezet in het oog. Ook ging ik af en toe bij Charisa kijken om te zien of zij het ook nog goed maakte. "Zo, klaar !" Noah gaf Elisa ee nkus. "Als je wil dat ik ga slapen, dan zal ik dat wel doen !" zei hij vrolijk en sloot zijn ogen. "Zo goed?" Hij opende één oog.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 1:13
Ik kuste hem. ''Nee nog niet goed'' Ik ging tegen hem aaliggen en legde zijn armen om me heen. ''Zo nu is het goed'' Zei ik toen vrolijk tegen hem. Hendrik was in slaap gevallen. ''Mama''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 17:24
Noah grijnsde. "Ok !" Hij knuffelde Elisa en keke haar aan. "Ga jij ook nog wat slapen?" vroeg hij toen en had eigenlijk niet veel zin om te gaan slapen, hoewel hij erg moe was. Ik zag het en liep onzeker naar hem toe. Zijn eten zou koud worden als ik hem liet slapen, maar ik maakte hem ook niet graag wakker. "hendrik?" vroeg ik.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 17:27
Ik keek Noah aan. ''Als jij gaat slapen, dan ga ik ook slapen'' Zei ik toen. ''Of wil je niet gaan slapen'' Ik gaf hem een kus. Hendrik werd niet wakker en hij werd wat angstig. Hij droomde over wat er gebeurt was. ''Mama'' Hij klonk erg angstig.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 17:42
Ik tilde Hendrik op en probeerde hem wakker te krijgen. "Lieverd, word wakker !" Ik knuffelde hem en zei toen opnieuuw. "Wakker worden !" Noah keek haar aan. "Ik weet het niet !" zei hij. "Wat wil jij ?" vroeg hij. "Ben jij moe?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 18:13
Ik knuffelde hem. "Mama is bij je !" zei ik en gaf hem een kusje. "Je moet niet bang zijn !" Noah begon Elisa terug te kussen en bleef haar een tijdlang kussen. Daarna keek hij haar weer aan en glimlachte. "Even slapen dan !" Hij geeuwde. "Ben wel erg moe !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 18:21
Ik knikte. ''Dan gaan we even slapen'' Ik ging lekker tegen hem aanliggen. ''Slaap lekker.'' Hendrik hield An goed vast. ''zij Hendrik willen'' Zei hij toen bang.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 19:52
Ik keek hem verbaasd, maar ook bang omdat ik dacht dat er nog iemand achter hem aanzat, aan. "Wie willen jou?" vroeg ik angstig en rende met hem naar de woonkamer en tilde ook Charisa op zodat niemand haar zou kunnen meenemen. Noah geeuwde en knikte. "Ja, trusten !" Hij gaf haar nog een kus. "Ik hou van je !" Hij viel in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 21:43
Noah sliep rustig en knuffelde ELisa . "Hou zoveel ", mompelde hij in zijn slaap en een grote, vrolijke glimlach was op zijn gezicht te zien. Ik knuffelde hendrik. "Mijn arme schat toch !" zei i ktegen hem. "Mama gaat niet meer weg !" zei ik toen vastbesloten. "Echt waar niet !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 22:19
Ik knikte en was blij dat hij toch nog honger had. Ik zette Charisa terug o pde bank. "Als Hendrik gegeten heeft, ga jij slapen !" Ik stond op en liep met mijn zoontje naar de keuken. Ik zette hem terug op een s toel en nam toen zijn eten. Ik zette het voor hem op tafel . "Alsjeblieft !"zei ik. Noah sliep lekker door.