Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 maa - 22:13
Ik keek verbaasd naar mijn dochtertje en bego nte stralen. "Ja, oma !" zei ik en knuffelde haar. "Wat kan jij al goed praten! " Noah knikte. "Ja, heerlijk he !" zei hij opgewekt. "Het lijkt al zo lang geleden !" Hij knuffelde haar. "Zullen we de kinderne brengen?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 4:53
Ik knikte. ''Ja laten we dat maar gaan doen'' Ik stond op en pakte alvast de jasjes. Ric straalde. Charisa was vrolijk aan het babelen. ''Mama'' Zei ze vrolijk.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 18:19
Ik knuffelde haar en was erg blij dat ze zo vrolijk was, maar toen ik naar Hendrik keek, verdween mijn gelukkige gevoel. "Hendrik, gaat het?" Noah knikte. "Ik haal de kinderen !" zei hij en liep naar boven. Even later kwam hij terug met Jane, Nico, Charlotte en Esther. "Wij zijn er al "
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 18:21
Ik deed hun jasjes aan. ''Jullie mogen gezellig naar opa en oma'' Zei ik tegen hun. Hendrik keek An gewoon aan maar zei niets. ''Wat is er met Hendrik?'' Vroeg Ric aan An. ''Gaat het goed met hem.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:00
"NIet echt", zei ik triest en zette Charisa op het bed en nam Hendrik in mijn armen en knuffelde hem. "Hij is getraumatiseerd..." Er blonken tranen in mijn ogen en ik hoopte dat Ric ze niet zag. Nico geeuwde en keek toen blij. "Oma ! opa !" herhaalde hij. Esther straalde. "En Cath !" Charlotte sloeg haar armpjes om haar moeders nek en wilde niet weg.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:08
Ik knikte. ''En Cath'' Zei ik tegen Esther. ''maar wel lief zijn he'' Ik ging met ze naar de auto toe. ''We kunnen gaan.'' Ric zag het wel ens stond op en omhelsde An zonder Hendrik te pletten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:14
Ik liet Ric me even omhelzen en keek hem toen aan. "Mag je wel uit bed?" vroeg ik en drukte een kus o pzijn lippen. Ik zond hem een waterige glimlach toe. "Dankje voor alles !" Charlotte begon te huilen. Esther keek haar moeder aan. "Ja, Esther braaf zijn en goed passen Nico !" Nico keek nros. 'Nico altijd blaaf !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:18
Ik glimlachte naar hun. ''Ok'' Ik reed met hun naar me ouders. ''We zijn er'' Ik stapte uit en hielp de kinderen. ''Noah neem jij Charlotte?'' Vroeg ik toen aan hem. Ric kuste haar terug.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:32
Nico sprong uit de wagen en begon te dansen. Esther begon te lachen en stapte ui. "Nico gek doen !" Noah knikte en nam Charlotte die nog steeds hard huilde en haar armen uitstak naar ahar moeder omdat ze ogpepakt wilde worden. Ik keek hem aan. "HUp, terug in bed jij !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven vr 20 maa - 21:36
Ik liep met de kinderen naar de deur en belde aan. ''Pap wij zijn het'' Zei ik erg vrolijk. ''Ik hou van je'' Zei ik tegen Noah. Ric ging weer liggen. ''Ik lig al'' Zei hij vrolijk
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 0:56
Ik keek hem vrolijk aan. "Ik hou van je !" Noah keek ELisa aan. "Ik hou ook van jou !" NIco sprong naar de voordeur. "OPen doen !" Andy opende de duer.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 0:58
Ik glimlachte naar me vader. ''Hey papa'' Ik gaf hem een kus op zijn wang. ''Dankje dat de kinderen mochten komen.'' Zei ik daarna. Ric keek An vrolijk aan. ''Ik hou ook zielsveel van jou''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 1:18
Andy glimalchte. "Graag gedaan ,lieverd !" zei hij opgewekt. "Ik ben blij als ik zenog een keer zie !" Nico rende naar binnen. "OMA !" Ik kuste Ric nog een keer." Daar ben ik blij om !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 1:20
Ik glimlachte naar hem. ''Hoelaat moeten we ze ophalen'' Vroeg ik toen aan me vader. ''Dan weten we dat'' Ric keek haar vrolijk aan. ''Daar ben ik blij om.'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 15:39
Andy haalde zijn schouders op. "Wanneer jullie maar willen !" zei hij. "Het maakt nie uit !" Esther rende ook naar binnen. "Cath?" Ik glimlachte en keek toen weernaar Hendrik. "Waarom zegt hij niets meer tegen me?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 16:09
Ik dacht na. ''Is het goed dat we ze morgen halen.'' Vroeg ik toen aan hem. ''We willen graag even samen zijn'' Legde ik uit. Ric haalde zijn schouders op. ''Ik heb geen idee, maar het komt wel weer goed.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 21 maa - 16:21
Ik zuchtte. "Niet, hij haat me !" Noah keek Andy aan. "Jep !" zei Andy en knikte. "Dat is perfect !" HIj glimlachte naar zijn dochter. "antuurlijk is dat goed! " Ester had Cath gevonden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 maa - 1:13
"Maar hij zegt wel wat tegen Charisa, wat moet ik dan denken?" vroeg ik zachtjes. "Sorry", zei ik toen. Andy glimlachte. "Geniet maar van jullie tij d samen !" CHarlotte bleef huilen. "Mama !" Noah keek ELisa an. "Zullen we gaan?" Hij had Charlotte aan Andy gegeven.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 maa - 1:16
Ik knikte. ''Dat zal wel lukken'' Ik keek Noah aan. ''Zullen we gaan?'' Vroeg ik toen aan hem. Ric omhelsde haar. ''Misschien komt het omdat zij nog een baby is en hem niets kan doen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 maa - 12:29
Andy glimalchte en lie pmet de huilende Charlotte naar binnen. Noah knikte en liep terug naar de auto. "Dit wordt een leuke dag !" Hij ging achter het stuur zitten en deed zijn gordel al om. Ik begon terug te huilen en snikte zachtjes. "Maar ik zou hem toch ook niets doen?" Ik haatte het dat ik aan het huilen was, maar kon me niet meer sterk houden.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 maa - 12:31
Ik stapte ook in de auto. ''Ja het word heel leuk'' Zei ik toen. ''Alleen met z'n tweeën'' Ik gaf Noah een kus. Ric omhelsde An. ''Hij is gewoon in de war door alles wat er gebeurt is.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 22 maa - 12:39
Noah parkeerde de auto en stapte uit. "Thuis ! zei hij vrolijk en keek Elisa aan. "Alleen met zijn tweetjes !" Ik knikte. "Het spijt me dat ik zo doe", zei ik en zuchtte. Ik voelde me vreselijk en bleef tegen RIc aanstaan. "Sorry"