Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 22:48
Ik keek blij. "Dat vindt mama leuk !" zei ik tegen hem. "Dat Hendrik het lekker vindt !" Ik gaf hem een kusje en keek toen weer vrolijk naar hem. Noah werd wakker door het geknuffel en keek Elisa heel erg vrolijk aan en gaf haar een kus. "Ik hou ook van jou !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 23:06
Noah keek haar blij aan. "Het geeft niet !" zei hij. "Echt waar niet !" Hij straalde. "Jij mag mij altijd wakker maken !" Ik glimlachte. "Wil je nu nog wat tv kijken?" Ik tilde hem alvast op en liep met hem naar de woonkamer. "Charisa, bedtijd voor jou, meid !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 23:31
Noah grijnsde. "Doe dat maar ja! " zei hij vrolijk. "Wat gaan we doen?" vroeg hij en keek haar lief aan. "Iets leuks?" Ik zette Hendrik op de bank en tilde Charisa op. "Jawel, lieverd, het is al erg laat! " ik gaf haar een kusje en keek toen naar Hendrik. "Mama gaat even naar boven"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 23:43
Ik keek Noah aan. ''Ik ga jou plagen'' Ik begon hem te kietelen. ''Zie je'' Hendrik begon te huilen. ''Hendrik niet alleen willen'' Huilde hij toen. Charisa bleef ook huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 23:52
Noah moest hee l hard lachen door het kietelen en probeerde Elisa's handen weg te duwen. "stop !!!" Ik beet op mijn lip en zuchtte even. Ik was doodmoe geworden en sloot voor een seconde mijn ogen. "Ga jij mee naar boven dan?" vroeg ik HEndrik. "Kom dan maar mee !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 maa - 23:58
Naoh knikte snel. "Ja, ik geef me over !" zei hij snel voordat ze opnieuw zou gaan kietelen. PLots sprong hij uit bed. "Ik geef me nooit over !" riep hij toen en rende naar beneden toe. Ik tilde Hendrik op. "Wil jij ook al gaan slapen?" vroeg ik toen aan hem terwijl ik naar boven liep met hen allebei.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:20
Noah keek grijnzend om. "Ja he !" rie phij. "Maar jijwas ook gemeen door mij te kietelen !" zei hij en bleef uiteindelijk s tilstaan en keek haar vrolijk aan. Ik knikte. "Ok, maar ook niet te lang meer !" Ik liep met he n naar boven en legde Charisa in haar bedje. Ik gaf haar een kusje en dekte haar teo. "slaap lekker, lieverd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:33
Ik struikelde op het laatste stukje van de trap en viel naar beneden. ''Au me enkel'' Ik greep erna. ''Nee he'' Zei ik toen nors. Charisa viel gelijk in slaap. '''mama''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:37
Ik glimlachte. "Slaap lekker !" zei ik tegen mijn dochtertje en liep toen met Hendrik terug naar beneden en ging met hem o pde bank zitten. "Wat wil je graag kijken op tv?" vroeg hij. Noah hoorde het en schrok. Meteen rende hij naar Elisa toe en tilde haar op. In paniek keekhij haar aan. "Gaat het?3 vroeg hij. "Het spijt me !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:46
Noah staarde haar enkele tellen verbaasd aan en begon toen te lachen. "Oh , dat was gemeen !" riep hij uit. "En die had ik echt niet door !" zei hij. Hij knuffelde haar en was blij dat ze geen pijn had. Ik keek naar Hendrik en glimlachte. "Ga maar lekker slapen", zei ik azchtjes tegen hem en begon stilletjes heen en weer te wiegen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:51
Naoh grijnsde. "Jep, nu heb je mij !" zei hij en keek haar aan." En nu je mij hebt gevangen, wat ga je nu met me doen?" vroeg hij haar en grijnsde. HIj zei toen. "Eigenlijk ben ik het die jou heb gevangen !" Ik ging naar boven en legde hem op mijn bed. Daarna kleedde ik me ook om en ging ook slapen. Eerst liep ik nog naar beneden en belde naar Ric.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 0:53
Ik kuste hem met veel liefde. ''Ik ben helemaal van jou'' Zei ik toen. ''Echt helemaal'' Ik straalde. Hendrik sliep rustig verder. Ric nam op. ''Met Ric''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 11:50
"Hey, met An", antwoordde ik. "Ik kom vandaag niet meer langs ... de kinderne liggen in bed en dan zou ik een babysit moeten zoeken en ik ben zelf doodmoe .." Ik zweeg even en vroeg toen. "Tenzij natuurlijk je wil dat ik kom, dan kom ik wel !" Noah girjnsde. "Dat is leuk om te horen !" zei hij. "Hee lerg leuk !" Hij bracht haar naar de bank.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 13:01
"Vind je het echt niet erg?" vroeg ik zachtjes en hoopte dat hij de waarheid sprak. "Want anders kom ikw el hoor !" Ik geeuwde en hoopte dat hij het niet gehoord had. Noah grijnsde en ging bij Elisa op de bank liggen. "Je bent zo knap !" zei hij en begon haar vol liefde te kussen. Hij ging met zijn handen onder haar shirt. "Ik wi lje nooit meer kwijt ! Ik hou van je !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 13:03
Ik schudde mijn hoofd. ''Jij bent veel knapper'' Zei ik toen. ''Duizendmaal knapper'' ''Nee ik vind het niet erg'' Zei Ric toen. ''Ga maar lekker slapen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 29 maa - 17:18
"Dankje, Ric! " zei ik en glimlachte. "Slaap lekker, ik hou van je!" Ik geeuwde. "Morgenvroeg kom ik meteen !" ze iik en hing toen op en ging naar boven en viel in slaap op bed bij Hendrik. Noah schudde zijn hoofd. "Nee, jij bent het knapst! " zei hij. "Niet ik ! Jij !"