Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:32
Ik ging naar Gordon toe. ''Gordon'' Ik keek rond. Paige knikte en ging naar Piper toe. ''Piper we hebben je hulp nodig.'' Ze begon alles uit te leggen. ''Laten we het doen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:42
Gordon kwam tevoorschijn. "Huh, Elisabeth?" vroeg hij. "Wat doe jij hier?" ONzeker bleef hij naar haar kijken. "Of ben jij het, Diesel?" Piper schrok. "Natuurlijk, ik bel iedereen op, over een half uur bij mij thuis !" Mijn ogen schitterden duister.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:45
Ik keek hem aan. ''Ik ben Diesel'' Zei ik toen. ''Paige zal er straks achter komen dat Benjamin weg is'' Hij legde het plan uit. Paige knikte en ging terug naar An. ''Over een halfuurtje komt iedereen bij elkaar.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:53
Ik knikte. "Mooi !" zei ik. "We moeten de kionderen van ELisa meenemen !" Gordon's gezicht klkaarde op. "Dat is goed !" zei hij opgewekt. "Wil jij het contract eens bekijken?" vroeg hij. "Ik heb er ook bijgezet dat ik wil dat Maria bij ons komt wonen dan !" Piper belde iederen op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:10
Ik reageerde niet op mijn moeder. Nico keek haar aan. "Esthel weel weg !" zei hij. Gordon liep weg en kwam even later terug met het contract. "Alleen krijg ik die vervelende kleine niet sti !" mopperde hij. Benjamin huilde erg hard. Gordon zuchtte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:13
Ik keek naar het contract. ''Heel goed'' Ik glimlachte. 'Daar zul je binnenkort geen last van hebben'' Zei ik toen tegen Gordon. Paige zei toen weer de verloren heks spreuk. Cassie keek Esther aan. ''Hey meid''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:19
Esther begon te huilen. "Niet telug willen !" huilde ze , maar ging toen terug naar Paige . "Niet willen !" Ik bleef zwijgend staan. Zankou schrok. "We moeten haar terughalen !" Gordon keek blij. "Dat is goed !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:21
Ik keek Gordon vrolijk aan. ''Echt wel'' Zei hij toen. ''Dan heb ik Elisa en jij Paige en Maria.'' Zei ik toen. Paige tilde Esther op. Cassie knikte. ''Maar er moet iemand bij Celine blijven.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:31
Ik keek vrolijk. ''Uiteindelijk zijn elisa en ik dan samen'' Zei ik heel blij. Paige keek An aan. ''Ja laten we gaan'' Ze orbte met Esther en Nico naar Piper toe. Cassie schemerde weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:35
Zankou ging naar Celine en tilde haar op. "hey, grote meid !" Esther begon harder te hulen. Piper hoorde hen en liep naar Paige. "Waar zijn Charlotte en Jane ?" vroeg ze toen aan Paige en nam Nico en Esther over. "Ga je eigen kinderen ook maar halen, we leggen ze hier wel te slapen ! Samen staan we sterker !" Ik was mijn moeder gevolgd.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:38
Diesel kwam uit Elisa en sloot haar op. ''Nu word het afwachten.' Paige orbte weer naar huis en pakte Charlotte en Jane en ging toen Maria en Benjamin halen. Ze orbte snel terug. ''Benjamin is weg'' Zei ze toen in paniek. ''Hij is weg.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:41
Een grijns verscheen voor een seconde om mijn lippen. "Wat? Het is Elisa !" zei ik. "Ik weet het zeker !" Piepr schrok. "Wat? ! Dat kan niet !" Esther schemerde naar Cassie. "Pakken !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 13:43
Ik was een beetje zwak. Paige was heel erg in paniek. ''We moet hem vinden'' Zei ze toen. Cassie knuffelde Esther en schemerde met haar weg. ''We zijn er weer'' Zei ze tegen Zankou.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 14:05
Ik begon bij te komen. ''An'' Diesel haalde zijn schouders op. An laat me weten als ze komen. Zei hij via gedachten. ''An waarschuwt ons'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 14:12
Ik hoorde Elisa en ik begon me harder tegen de spreuk te verzetten. "Elisa", zei ik zachtjes, maar was niet sterk genoeg en de spreuk had me weer helemaal in zijn greep. Ja, zal ik doen ! Piper haalde alle spullen en begon te pendelen. Na een tijdje bleef de pendel op de kaart liggen en keek Paige aan. "Hij is bij Gordon ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 14:17
Diesel liep naar mij en nam me weer over voor het geval dat. ''Het zal niet zolang meer duren'' Zei hij heel erg vrolijk. Paige schrok. ''Ik ga er naar toe'' Ze gaf Piper Jane, Charlotte en ze zette Maria neer. ''Ik ga'' Ze orbte naar Gordon toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:19
Piper schrok. "Paige, niet alleen !" riep ze en keek toen mij aan. "Kan jij er ook heen?" Mijn moeder komt ! zei ik in gedachte tegen Diesel en orbde toen ook achter haar aan. "Hier is mijn moeder! " zei ik en keek Diesel/ Elisa aan. Gordon keek erg blij ."Paige !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:26
Ik keek An aan. ''Heel goed gedaan'' Zei ik toen tegen hem. Paige werd een beetje bang. ''An wat is er?'' Ze was in paniek. ''Benjamin'' Ze hoorde hem en wou naar hem toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:30
"Je kan nog niet naar hem toe !" zei ik en mijn ogen glinsterden duister. Gordon knikte en gaf haar het contract. "Tekenen of ik dood hem !" Benjamin bleef hard huilen en wilde naar zijn moeder toe. Maria begon te huilen. "Waal mam zijn?" Piper probeerde haar te troosten en hoopte dat alles goed zo ukomen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:32
Ze werd erg bang. ''Ik teken niets'' Zei ze toen boos. ''Laat me naar mijn zoon'' Ze gaf Gordon een harde klap in het gezicht. Ik keek toe. ''Ik zou maar tekenen als ik jou was.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:36
Gordon werd woedend. "Elisa, laat haar Paige straffen !" Hij wees naar mij. Ik deed niets, maar wachtte op een bevel. Benjamin bleef huilen. Piper kreeg het voor elkaar dat Maria stopte met hulen. Maria keek haar tante aan. "Mam snel weg?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 16:38
Ik keek An aan en liet een mes verschijnen. ''Val Paige aan met deze mes.'' Zei ik toen tegen An. ''Ga je gang'' Ik glimlachte duister. Paige liep bang naar achteren. ''An''