Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 16:12
Ik kon er drie niet ontwijken, maar bleef nog wel overeind staan. Thomas schemerde binnen. "Wat is er aan de hand?" vroeg hij. Net toen hij binnen kwam, verloor ik het bewustzijn. Esther zweeg weer even enzei toen. "Dan PAige slapen !" Gordon legde Benjamin op bed.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 16:49
Esther zei niets meer. Nico keek verdrietig. "Mama moeten doen !" Thomas had mij niet gezien. "An riep, wat doet ze hier?" Ik lag bewusteloos op de grond. Noah sliep zijn roes uit.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 16:59
Na een tijdje kwam ik bij. ''Waar ben ik'' Ik herinderde me niets Diesel keek Thomas aan. ''Ze wou me plan dwarsbomen.'' Ric was ook in slaap gevallen. Paige wist niet wat ze moest zeggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 17:15
Ik kwam niet bij. Thomas werd woedend. "Welk plan?" riep hij. "Wat ben je nu weer van plan? ! Houd er in ieder geval meteen mee op !" Esther keek Paige aan. "JIj nieuwe mama Esthel willen zijn?" vroeg ze toen zachtjes. Nico begon terug hard te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 17:19
Ik probeerde de deur open te krijgen. ''Laat me gaan'' Ik begon op de deur te bontsen. ''Laat me gaan'' Paige keek verbaast naar Esther. ''Elisa is jullie moeder niet ik.'' Diesel schudde zijn hoofd. ''Voor jou zeker.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 17:44
Ik kwam weer bij. "Elisa !" Ik strompelde naar de deur toe en probeerde hem open te krijgen. "Ik krijg je hieruit, ik beloof het !" Esther schudde haar hoofd. "Mama weg !" zZe begon hard te huilen. "Esther mama hebben, maar mama weg is !" huilde ze heel erg hard en wilde niet huilen, dus schemerde ze weg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 18:38
"Ja, ik ben het ! Ik haal je hier weg !" Diesel gromde, greep Thomas bij zijn keel en schemerde met hem naar Thomas' huis. Daar sloeg hij hem neer en zei een spreuk zodat hij zich niets meer kon herinneren en schemerde terug naar zijn eigen huis. Hij liet An wegvliegen van de deur en liep zelf tot bij de deur. "Je blijft hier, Elisa !" Ik krabbelde weer overeidn0.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 19:27
Ik hoorde Diesel. ''Diesel nee'' Ik begon bang te worden. '''Laat me gaan'' Riep ik en bleef op de deur bonken. ''LAAT ME GAAN'' Je kon in me stem horen dat ik heel bang was.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 20:20
"Elisa, rustig, ik laat je niets overkomen !" riep ik en zag plots dat Diesel zich naar me omdraaide,m et een duistere blik in zijn ogen. Ik besefte meteen dat hij iets van plan was en orbde voor de duer, naast Diesel en probeerde die open te krijgen. "Ik krijg je hier weg, Elisa !" Esther was ergens alleen in de onderwereld. Nico begon nog harder te huilen. "Esythel nu ook weg !!!!!!!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 20:22
Ik werd heel bang. ''Ik wil hier weg'' Zei ik toen. ''Ik ben bang'' Gaf ik uiteindelijk toe. Paige raakte in paniek. ''Esther'' Diesel greep An vast en gooide haar tegen de muur.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 20:32
Nico huilde. "Esthel !" Esther schemerde niet terug. "Het komt in orde !" zei ik en werd toen tegen de muur aangegooid. Meteen krabbelde ik weer overeind. "Je houdt me niet tegen, Diesel !"' zei ik woedend. "Ik zal mijn beste vriendin bevrijden en bij jou weghalen, al is het het laatste wat ik doe ! Dat zweer ik je !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 20:52
Ik probeerde met heel mijn kracht om me tegen de spreuk te verzetten, maar het lukte me niet. Ik viel op mijn knieën en bleef een tijdje zitten. Uiteindelijk keek ik op, mijn ogen schitterden even duister. "Wat moet ik doen, meester?" Nico wilde getroost worden. "MAMA !" Esther bleef waar ze was.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 20:56
Ik hoorde wat. ''An gaat het'' Ik was erg bezorgt. Diesel keek haar aan. ''Ik wil dat je iedereen heel woedend laat worden op Elisa.'' Zei hij toen. ''Zeg bijvoorbeeld maar dat ze je aangevallen heeft'' Paige tilde Nico op en wou hem troosten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 21:06
Ik knikte. "Maar zo gewond zie ik er toch helemaal niet uit?" vroeg ik en keek even naar mjn lichaam waarna ik opstond. "Misschien moet je me nog wat meer er gewond laten uitzien." Nico werd al een beetje rustiger. "JIj Esthel vinden !" zei hij. "Doen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 21:10
Ik was bang in een hoekje gaan zitten. Diesel knikte. ''Graag'' Hij gooide een vuurbal naar haar. ''Zo dat is al beter'' Paige knikte. Ze zei de verloren heks spreuk op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 21:14
Ik knikte. "Vind ik ook !" zei ik. "Roep maar als je me nodig hebt !" Ik orbde naar mijn meoder toe en viel daar op de grond neer. "Au !" Esther verscheen ook. "Huh?" vroeg ze verbaasd.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 11:58
Diesel gromde. "Nee, nooit !" zei hij woedend. Ik ging recht zitten en keek mijn moeder aan. "Elisa heeft me aangevallen !" zei ik tegen haar. "Ik ben nog net op tijd kunnen wegorben !" Esther schemerde naar haar vader en Cassie toe. Nico begon terug te hilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:16
"We moeten de rest van de familie waarschuwen dat Elisa slecht geworden is !" zei ik en stond op. "Zullen we dat gaan doen?" Diesel opende de deur en nam weer bezit van Elisa. In gedachten vroeg ik aan Diesel: Wat moet ik doen? Zankou tilde Esther op. "Cassie, kom ens even !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:23
Ik voelde me weer even raar. Diesel legt An het plan uit. Voer het goed uit. Zei hij toen. Cassie kwam eraan. ''Wat is er aan de hand?'' Vroeg ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 15 maa - 12:27
Ik knikte haast onzichtbaar. "Mama, je moet Piper vragen heel de familie bijeen te roepen zodat we kunnen proberen Elisa weer goed te maken !" Nico keek blij. Zankou keek Cassie aa. "Esther is hier !" zei hij vrolijk en knuffelde zijn dochtertje. "Leuk e "