Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:09
Charlotte knikte. "Niet au !" zei ze en knuffelde haar moeder. Leah knikte. "Is goed! " Ik keek Gordon aan en liet een mes verschijnen. "Je gaat eraan !" Er kwam een dokter aangelopen. "Wat is er?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:13
Ik knuffelde haar terug. ''Wil je weer spelen?'' Vroeg ik toen aan haar. Gordon keek haar aan. ''Moet ik nu bang worden'' Hij begon te lachen. Ric bracht hem naar Paige.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:22
Hij nam PAigemeteen mee. Maria stak huilend haar armen uit naar Ric. "Pakken !" Ik sprong naar voren en wilde Gordon neersteken met het mes. "Je zalb oeten !" Ze schudde haar hoofd. "Niet achten" zei ze toen verdrietig.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:42
Ik keek Charlotte aan. ''Wil je nog spelen?'' Vroeg ik nog een keer. Ric tilde Maria op. '''Shhh rustig maar'' Gordon pakte haar pols en draaide zo zodat An zelf gestoken werd. ''Ís dat alles wat je kan?''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:46
Charlotte schudde har hoofd. "Ee !" Diesel liep naar Elisa. "Wat is er gebeurd?" "Au !" riep ik uit en snakte naar adem. Leah orbde weg. Maria bleef huilen. "Mama hebben !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:48
Ik knuffelde haar. ''Wil je bij mama en Diesel zitten'' Ik keek Diesel aan. ''Ze had een punaise in haar hand'' Legde ik hem uit. Gordon begon te lachen. Ric wiegde Maria zachtjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:53
Diesel schrk. "WAT? ! Een punaise?" Charlotte knikte. "A !" Maria wilde niet slapen en bleef daarom heel erg hard huilen. Ik zakte op mijn knieën. Leah rende naar ons toe en wilde Gordon een vuistslag in zijn gezicht geven.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 5 apr - 23:57
Leah gaf hgem een vuistslag in zijn gezicht. Ik lag kreunend op de grond en probeerde het mes uit mikjn buik tekrijgen. "De baby" mompelde ik. Charlotte was erg moegeworden en legde haar hoofd tegen haar moeders hoofd aan. Diesel zuchtte opgelcuht. "Gelukkig !" Maria viel in slaap.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:00
Ik keek hem aan. ''Zullen we zo naar huis?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ze is erg moe en ik ook'' Ik gaf hem nog een kus. Ric legde Maria in bed. ''Auuuu'' Gordon greep naar zijn neus.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:03
Leah rende naar mij en orbde met me naar het ziekenhuis. "Mijn moeder?" vroeg ik. "Waar is ze?" Maria sliep rustig verder. Diesel knikte. "Ja, goed idee! " zei hij. "Zullen we de andere kidneren gaan zoeken?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:15
"Au", zei ik huilend en had mijn hand op het handvat van het mes liggen. HEt was een gezegend mes waardoor de wonde niet geheeld kon worden. "Help", zei i k zachtjes. Nico en Esther kwamen eraan gerend. "Niet gaan !" huilde Esher. Nico keek blij. "Naal Noah?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:16
Ik keek hun aan. ''Mama en charlotte zijn erg moe dus we gaan naar huis.'' Ik schudde me hoofd. ''We gaan niet naar Noah'' Ik deed hun jasjes uit. Ric stond op. ''Ik roep de dokter'' Dat deed hij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:18
Nico keek verbaasd. "Maal huis gaan?" vroeg hij. "Noah huis zijn !" "Nee, niet gaan" huilde ik. De spreuk was bijna uitgewerkt omdat mijn reserve energie bijna op was. "Ric" Diesel was erg vrolijk.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 0:20
Ik schudde me hoofd. ''We wonen bij Diesel'' Zei ik toen. ''Niet bij Noah'' Ik pakte hun vast en schemerde naar huis. Ric kwam na een tijdje terug. ''De dokter komt eraan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 12:22
"Ric!" Ik was nog altijd aan het huilen en voelde de energie uit mijn lichaam stromen. "Help", zei ik en verloor plots het bewustzijn. Nico keek verdrietig. "Wanneel Noah gaan?" Esther keek haar moeder hoopvol aan. Diesel schemerde hen achterna.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 17:18
Ik keek hun aan. ''We gaan helemaal niet meer naar Noah'' Zei ik toen onzeker. ''We blijven bij Diesel.'' Ik deed hun jasjes uit. Ric rende naar AN. ''An word wakker''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 18:51
Ik was helemaal op en kwam daarom ook niet bij. Maria werd weer wakker. "Mam !" gilde ze. "Waal mam?" In paniek keek ze om zich heen omdat ze haar moeder maar nergens zag. Esther, NIco, Charlotte en Jane begonnen allevier heel erg hard te huilen toen ze haar moeder dat hoorden zeggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:01
Ik wist het even niet meer. ''Niet huilen.'' Zei ik en was even helemaal op. Ric raakte in paniek. ''An word wakker'' Paige werd geholpen en kwam na een tijdje bij. ''Maria.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:06
Maria rende tot bij haar moeder. "Malia mam kwijt was! " zei ze en knikte. "Malia bang !" Ik kwam niet bij. Esther werd rustig. Diesel zag het en bracht alle kinderen naar hun bed en zei een spreuk op wardoor hun gehuil niet meer te horen was. "Gaat het?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:08
Ik keek hem aan. ''Ik moet naar ze toe'' Ik begon te huilen. ''Sorry'' Ric drukte op de bel. ''AN hou vol'' Ze gaf heer een kusje. Paige keek naar MArie. ''Hey''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:26
Ik begon steeds zwakker te worden. Maria keek verdrietig. "Bij mam liggen !" Diesel knuffelde Elisa. "Nee, je hoeft niet naar hen toe, ze vallen dadelijk wel in slaap !" zei hij en gaf haar een kus. "JIj moet ontspannen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:28
Ik schudde me hoofd. ''Ik moet naar me kinderen'' Ik raakte door alles overspannen. ''Ik moet naar hun toe.'' Ric drukte weer op de bel. '"An hou vol'' Paige was in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:38
Diesel hield ELisa tegen. "Nee, blijf hier maar !" zei hij. "Je moet ontspannen !" Maria stampte met haar voet op de grond en was erg boos. "Mam !" Er kwam een dokter binnen gelopen. "Wat is er?"