Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 19:24
Noah zuchtte opgelucht. "Gaat het met je?" vroeg hij. Hij was erg bezorgd. "Heeft hij je nog meer pijn gedaan?" Gespannen wachtte hij af. Diesel had gehoord dat Elisa's mobiel ging. "Wie is het?" vroegh ij aan haar. Ik begon hard te lachen en probeerde hem weg te duwen. "Stopn houd op !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 19:25
Ik luisterde naar Noah. ''Hij heeft me niets gedaan'' Zei ik toen. ''Dus je hoeft niet bezorgt te zijn'' Ik hong op. Ric hield op. ''Jij begon'' Hij kuste An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 19:52
Noah wilde nog iets zeggen, maar Elisabeth had al opgehangen. Verdrietig bleef hgij naar zijn mobiel staren. "WAatrom deed je dat?" Hij belde terug naar haar. Diesel liep de kamer weer binnen. "Wie was het?" Ik keek hem lachend aan. "Sorry!" Ik kuste hem terug.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 19:54
Ik keek Diesel aan. ''dat hoef je niet te weten'' Zei ik tegen hem. Ik hoorde me mobiel weer. ''Met Elisa'' Ric bleef An kussen. ''Ik vergeef het je'' Zei hij toen vrolijk.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 21:28
Ik keek hem opgewekt aan. "Maar ik vergeef jou nog niet !" zei ik plagend en ging wat achteruit hangen zodat hij me niet kon kussen. Diesel keek boos. "Ik ben je vriend !" zei hij toen. "DUs mag ik het wel weten !" Hij wilde de mobiel uit haar handen trekken. "WAarom hing je op?" vroeg Noah.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 21:39
Ik moest lachen en kon niet tegen zijn lieve blik. "Ik hou ook van jou, gekkie !" Ik knuffelde hem. "Op jou kan ik toch niet boos zijn?" Ik begon hem vol liefde te kussen en bleef hem kussen. Noah zcuhtte. "Als je niet met me wil praten, moet je dat maar gewoo zeggen hoor !" Hij hing toen op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 22:10
Diesle had een idee om Elisa weer blij te maken en kroop over het bed naar haar toe en bego nhaar te kussen. "Ik hou van je!" zei hij tegen haar en ging met zijn hand al meteen onder haar shirt en streelde haar. Ik glimlachte. "Ok !" Ik begon hem terug te kussen en sloot mijn ogen om meer van hem te kunnen genietne.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 22:18
Diesel keek boos. "Wat is er met jou?" vroeg hij boos. "Ik kan ook nooit iets goed doen !" NOah huilde er g hard. Ik genoot. "Ik h ou echt zoveel van je!" zei ik tegen Ric en knuffelde hem waarna ik hem begon te strelen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 22:22
Ik keek hem aan. ''Wat denk je'' Zei ik boos. ''Je slaat me een blauw oog en me gezicht rood.'' Zei ik boos. ''En dan wil je met me naar bed.'' Ric genoot heel erg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 22:26
Ik keek RIc aan en drukte mijn gezicht even in zijn nek -gelukkig dat ik mijn bril afgezet had :p- en keek hem daarna aan. "Gaan we een wandeling maken?" vroeg ik hem. "En gaan we daarna ergens iets eten? Dan kunnen we een plan bedenken om Elisa en Noah terug bij elkaar te krijgen !" Diesel keek boos. "Ik heb toch al sorry gezegd? ! En het is niet allemaal mijn schuld want jij maakte me boos !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 5 mei - 22:31
Diesel stampte de kamre uit. "Dit is niet eerlik !" zei hij zachtjes tegen zichzelf. Noah huilde nog steds. "Elisa" Ik glimlachte, kwam uit bed en kleedde me aan. "Kom !" Ik was vol energie. "Nemen we de kinderen mee?"