Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 20:28
Ik omhelsde me vader terug, ''Lief zijn he'' Zei ik tegen me kinderen. ''Ik moet zo weer gaan'' Zei ik toen. ''Ik kom ze over een aantal uren weer ophalen'' Zei ik tegen me vader. Ric begon An te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 20:58
Nico en Esther gingen met Cath spelen. "Leuk spelen !" Charlotte begon te huilen. "Mama !" Diesel lag nog in bed Andy knikte. "is goed !" Ik bleef Ric kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:10
Ik transporteerde naar Diesel terug. ''Lig je nog in bed'' Zei ik toen. ''We zouden toch iets gaan doen?'' Ik keek hem aan. Ric bleef An ook kussen. ''Hmmmm''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:12
Diesel kwam uit bed. "Geef me vijf minuten en ik ben klaar !" zei hij opgewekt en begon snel zijn kleren aan te doen. "Zo, ik ben er !" zei hij. "Wat zullen we gaan doen?" Ik knuffelde Ric. "Ik hou van je!" Ik begon hem terug te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:16
Ik keek hem aan. ''Wat zullen'' Vroeg ik toen aan hem. ''En je mag ook wel mee helpen als de kinderen huilen'' Zei ik toen. ''ik kan het niet alleen'' Ric keek An aan. ''ik hou ook van jou''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:28
Diesel keek haar aan. "Hetis je toch gelukt?" vroeg hij. "Waar maak jij nu een probleem van zeg!" mopperde hij en keek een beetje nors naar Elisa. "Ik zal wel helpen bij Charlotte, maar de rest zijn mijn kindern niet dus daar help ik niet mee !" Ik keek blij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:38
Ik keek hem aan. ''Noah had daar geen probleem mee'' Zei ik tegen hem. ''Misschien moet ik maar na hem terug gaan''' Ik was boos. ''Ik heb geen zin meer om iets te doen'' Zei ik boos.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:47
Diesel leip tot bij Elisa en greep haar bj haar posl. "Zeg dat nooit meer !" zei hij toen en keek haar woedend aan. Hij gaf haar een harde klap in zijn gezicht. "Jij blijft bij mij !" zeihij toen. "Ik zal je wel helpen dan !" Hij gromde en liet haar los. "Nu gaanw e iets leuks doen !" zei hij op een dwingende toon. "Nu !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 21:52
Ik schrok heel erg. ''Nee ik wil niets doen'' Ik probeerde me pols los te krijgen. ''Je doet me pijn'' Ik schrok van de klap. ''Au'' Ik keek hem bang aan. ''ik wil niets meer doen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:14
Ik keek Ric aan. "Ik voel me nog steeds wat zwakjes", zei ik toen tegen hem. "Wat zou dat zijn?" Diesel keek boos. "Ik wil nog wel iets doen !" zei hij toen. "Ik wel! " Hij dacht na. "LAten we naar de bios gaan !" Hi jwas weer vrolijk.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:18
Ik schudde me hoofd. ''Nee'' me oog was blauw geworden ''Ik ga niets meer met jou doen'' Ik wou naar de woonkamer lopen. Ric keek An aan. ''Moet ik een dokter bellen?'' Hij was erg bezorgt.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:19
Ik schudde mijn hoofd en kroop onder het deken. "Nee", zei ik vandaar en bleef er liggen. "KOm je me zoeken?" vroeg ik toen. Diesel hield haar tegen. "Wel !" zei hij boos. "Want IK wil dat !" Noah belde naar Elisa.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:25
Noah was blij. "Ja, ik ben het !" Diesel keek boos en besefte toen wat hij gedaan had. "Elisa, het spijt me !" zei hij en wilde haar niet kwijtgeraken. "ALsjeblieft, hang op, dan kunnen we praten !" Ik grijnsde. "Hmm, het is zo donker, hoe weet ik of jij het bent?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:28
Ik luisterde niet. ''Waarom bel je me?'' Vroeg ik toen onzeker. Me oog was heel blauw en pijnlijk. Ric kroop naar An toe. ''Ik zal je het laten merken'' Hij kuste An liefdevol ''En''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:32
Noah keek onzeker. "Omdat ik met je wilde praten", zei hij toen zachtjes. Diesel keek ELisa smekend aan. PLots liep hijw eg en kwam even later weer terug met een drankje. Ik sloeg mijn armen om Rics nek. "Ik ben nog niet helemaal overtuigd, ik denk wel dat jij het bent, maar ik weet het toch nog niet ..."
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:40
"Hmmm, ik weet nog niet", zei ik en trok hem dichter naa rme. "Ja, ik weet nu dat jij het bent !" Mijn handen gleden onder zijn shirt. "JIj bent Ric !" Diesel keek boos. "Wij gingen iets doen !" zei hij toen. Noah keek blij. "Ja !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:49
Diesel was erg boos. "Ik geef je niet op !" Naoh keek vrolijk, maar zijn vrolijke blik verdween toen hij haar blauwe oog zag. Meteen kwam hij uit bed en liep naar haar toe. "Wat is er gebeurd?" Ik trok Ric's shirt uit en bleef hem vol liefde en passie te kussen en sloot mijn ogen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:50
Ik keek Noah aan. ''Tegen de deur gelopen''' Zei ik toen. ''Waarover wou je met mij praten?'' Vroeg ik toen. Ric begon An haar broek los te maken. ''wat ben je mooi''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:54
Noah keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Denk je echt dat ik dat geloof?" vroe hij. "HEeft hij dit gedaaN?" vroeg hij toen boos en hij balde zijn handen tot vuisten. "Ik zal hem !" HIj negeerde de vraag die Elisabeth hem net nog gesteld had omdat hij nog een antwoord moest verzinnen. "JIj ook hoor !" zei ik tegen Ric en begon hem daarna weer vol liefde en passie te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:55
Ik keek hem aan. ''Noah nee'' Zei ik toen streng. ''Hij heeft dit niet gedaan'' Ik keek hem aan. Ric deed An zijn broek en shirt uit. ''Hmmmm'' Hij begon haar te strelen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 22:57
Ik genoot. "Hmmmm", mompelde ik en deed toen Ric's broek uit. Ik begon Ric ook liefdevol te strelen. Noah zuchtte. "Als jij het zegt", zei hji toen. "Maar ik weet wel beter !" Diesel was boos.