Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 23:01
Noah schrok. "Nee, Elisa, alsjeblieft!" zei hij toen en greep haar snel bij haar pols vast, niet te sterk, maar gewoon zodat ze niet zou gaan. "Ik zal erover ophouden !" Diesel begon door de kamer te ijsberen. "Ik laat me niet zomaar doen ! Ik laat haar niet gan !" Ik genoot heel erg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 23:07
Ik keek Noah aan. ''Ok ik blijf'' Zei ik toen. ''Maar niet te lang'' me oog kreeg ik haast niet open. ''Ik en Diesel zouden nog wat doen'' Zei ik toen onzeker
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 23:12
Noah keek bezorgd naar haar oog. "Het is nog niet zolang geleden gebeurd hé?" vroeg hij. "Dat je tegen de deur bent gelopen... "Hi was erg bezorgd. "Ik denk dat je er een dokter moet naar laten kijken." Hij zweeg even en keek Elisa aan. "WAt zouden jullie nog doen?" Ik keek Ric aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen zo 3 mei - 23:16
Ik schudde mijn hoofd. ''Dat hoeft niet'' Zei ik toen. ''Het gaat wel weer over'' Ik keek naar Noah. ''Dat moeten we nog bespreken.'' Ric begon An haar nek te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 19:18
"Hmmmm", mompelde ik. "Heeeerlijk !" Noah zuchtte. "Ik vind cht dt je het moet laten nakijken, ELisa, het ziet er erg pijnlijk uit en ook alsof het verzorgd moet worden." Hij keek bezorgd naar haar oog en liep naar haar toe. "Ik hou van je!"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 19:20
Ik schud me hoofd. ''Nee ik wil niet dat er naar gekeken word'' Zei ik toen tegen hem. ''Ik moet gaan''' Ik wou weg schemeren. Ric genoot ook heel erg. ''ik hou van je''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 19:33
Noah schudde zijn hoofd. "Nee, ik moest je nog spreken !" zei hij toen tegen haar. "Alsjeblieft, wacht even !" Diesel wachtte ongeduldig. "Elisa !" mompelde hij boos. IK keek RIc aan. "Ik hou ook van jou !" Ik begon hem te strelen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:22
Noah dacht koortsachtig na. "DE regeling ...", zei hij teon. "WAnneer Jane bij wie is ..." Diesel was echt heel boos nu. Ik keek Ric vrolijk aan. "Gelukkig !" zei ik en gaf hem een kus. "Dan blijf ik het doe!" Ik bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:24
Ik keek Noah aan. ''Je verzint dit ter plekke he'' Zei ik toen. ''Ik merk het aan je'' Ric glimlachte. ''Ja dat is goed'' Zei hij vrolijk en kuste An in haar nek.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:37
Noah zuchtte en knikte. "Betrapt !" zei hij. "Jij kent me gewoon te goed! " Hij glimlachte. "Dan kan je me toch niet allene laten?" Hij werd rood. "Het spijt me !" "oooo", mompelde ik en stopte even met Ric te strelen omdat ik er zo hard van genoot.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:46
Noah begon te huilen. Hij had zich nog net kunnen inhouden tot Elisabeth weg was, amar nu ging het niet meer. "Elisa !" Diesel was weodend. "Waar heb jij gezeten !" Hij moest zich inhouden om Elisa niet nog een keer te slaan. Ik knikte en had mijn ogen nog gesloten. "Heerlijk !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:48
Ik keek hem aan. ''Ik was bij Noah''' Zei ik toen. ''Wat kan jou dat eigenlijk schelen.'' Zei ik nors tegen hem. Ric glimlachte. ''Mooi'' Hij ging weer in haar nek kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:53
Diesel greep haar bij haar arm. "Ik hou van je!" zei hij woedend." Dus het kan me wel schelen !" Hij zag haar oog. Onzeker raakte hij het aan met zijn vinger. "Het spijt me, doet het erge pijn? ik heb wel een drankje die het laat verdwijnen...", zei hij. "Hmmm", mompelde ik genietend.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 20:56
Ik keek hem aan. ''Ik wil geen drankje'' Zei ik en trok me arm los. ''Ik ga even slapen'' Ik liep naar de slaapkamer. ''Trusten'' Ik gooide de deur hard dicht. Ric bleef doorgaan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:04
Diesel schemerde de kamer binnen. "Ik wil niet dat je zo tegne me sprekt !" zei hij en zijn stem trilde van woede. Hij moest zich inhouden om niet nog bozetr te worde. "We gingen iets doen !" zei hji toen. "We hebben de kinderen speciaal naar je ouders gebracht dus nu gaan we samen iets deon !" Noah bleef huilen. Ik genoot heel erg.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:14
Ik schudde me hoofd. ''Ik ga niets doen'' Zei ik toen. ''Ik ga slapen'' Ik was erg boos. ''Ik spreek zoals ik wil'' Ric ging uiteindelijk tegen An aanliggen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:26
Ik had mijn armen om zijn nek liggen en bleef tegen hem aanliggen3. "Hmmmm" Diesel gaf Elisa een klap in haar gezicht. "Nee hoor !" zei hij boos. "Dat doe j niet !" Hij greep ahar bij haar arm." We gaa nnaar de bios !" zei hij. "kom !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:30
Me gezicht deed nu helemaal pijn. ''Blijf van me af'' Ik had tranen in mijn ogen. ''Ik wil niets meer doen'' Ik probeerde me los te trekken. ''Je doet mij pijn'' Riv knuffelde An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:37
Ik bleef dicht bij Ric liggen. "Ik wil je nooit meer kwijt !" zei ik tegen hem. "Ga nooit weg !" Diesel schrok. "Elisa,s orry !" Hij knuffeldeh aar en begno haar te kussen. "Alsjeblieft, je mag me zo kwaad niet maken!" Hij was helemaal in paniek." DAtmag je niet doen !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:42
Ik keek hem aan. ''dat doe je zelf'' Zei ik toen. ''Jij slaat mij'' Ik duwde hem weg. ''Laat me gewoon even kalmeren'' Zei ik toen. Ric schudde zijn hoofd. ''Ík laat je nooit gaan''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 21:46
"Gezlukkig !" zei ik en legde mijn hoofd op zijn borst. Ik geeuwde even en begon met mijn vinger op zijn borst te tekenen. Ik had niet door dat het hem moest kietelen, maar was in gedachten verzonken. Diesel keek haar abng aan. "het komt toch goed hé?" vroeg hij. "Ik heb een drankje voor je om die wonden weg te deon !" zei hij toen tegen haar. "Alsjeblieft, neem het in !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 4 mei - 22:59
Diesel verliet de kamer." Verdomme, Diesel, idioot !" Noah belde naar Elisa. "NEem op !" Hij vertrouwde het niet dat ze bij Diesel was. I kkeek op en grijnsde. "Oh sorry !" zeik tegen hem. "Maar ik houd er niet mee op !"