Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 19:41
Ik schudde me hoofd. ''Ik moet'' Ik kwam niet meer uit me worden. ''Het zijn mijn kinderen.'' Ric keek de dokter aan. '"Ze komt niet bij.'' Hij was in paniek. Paige sliep door.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 20:41
De dokter liep naar me toe en begon me te onderzoeken. "Buiten de wonden die ze heeft, weet ik niet wat er met haar kan zijn !" zei hij onzeker. "Moment, ik ga even enkele zusters halen en dan nemen we haar meer voor onderzoeken ..." De spreuk werkte nog steeds en bleef steeds energie van me weghalen zodat iksteeds zwakker werd. "spreuk", mompelde ik toen de dokter even weg was. Diesel begon Elisa te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 21:01
Ik kuste hem en keek hem daarna aan. ''Ik moet echt naar hun toe'' Zei ik toen. ''Daarna ontspan ik me wel'' Ik keek hem haast smekend aan. Ric dacht na en zei een spreuk. ''Laat het helpen.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 21:10
De spreuk werd ongedaan gemaakt. De rest van mijn energie verdween niet, maar ik kreeg ook geen energie bij waardoor ik nog altijd zwak was en nog steeds niet bijkwam. De dokter kwam weer binnen en ik werd meegenomen voor onderzoek. Maria was aan het huilen. Dieel zwichtte uiteindelijk toch. "Goed, ga maar !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 21:14
Ik liep naar hun toe. ''Lieverds'' Zei ik toen. ''Niet meer huilen.'' Ric tilde Maria op Paige haar bed. ''Rustig maar'' Hij maakte zich erg zorgen om An.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 22:13
Uiteindelijk werd ik terug de kamer binnen gebracht. De dokter liep naar Ricardo toe. Maria kroop tot vlak bij haar moeder. "Mam !" zei ze en begon wat met haar moeders haar te spelen. "Mooooi" Eén voor één werden Elisa's kinderen rustig. "Mama !" zei Charlotte.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 22:39
Maria keek blij. "Mam !" Ze knuffelde haar moeder. "Waalom mam slapen?" De dokter keek Ric aan. "Ze is heel zwak,m aar wel stabiel, we hebben haar vocht toegediend dus het zou in orde moeten komen !" zei hij tegne haar. Esther keek blij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 22:41
Ik keek hun aan. ''Gaan jullie lief spelen?'' Vroeg ik toen. ''Mama moet even rusten.'' Ik begon overspannen te raken. Paige knuffelde Maria. ''Mama is erg moe'' Ric zuchte opgelucht. ''Dank u''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 22:48
Esther knikte. "Ja, lief !" Charlotte knikte ook. "jA!" Maria gaf haar moeder een kusje. "Lekkel slapen dan, maal Malia mee doen !" Ze ging liggen en wilde dicht bij haar moeder gaan liggen Ik kwam nog niet bij.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 22:52
Ik keek hun aan. ''Mama gaat even rusten'' Ik liep naar Diesel. ''Ik ga nu rusten'' Zei ik toen tegen hem. Paige ging tegen Maria liggen. ''trusten'' Ric pakte An haar hand vast.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:06
Ik begon langzaambij te komen en gaf een kneepje in Ric's hand. Maria keek blij naar haar moeder. "Niet meel weggaan zondel Malia?" vroeg ze toen een beetje bang. Esther ging met Nico en Charlotte spelen en keek ondertussen vaak even naar Jane om te zien of zij in orde was. Diesel kuste Elisa. "Ok !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:20
Maria viel gerustgesteld in slaap. "Niet weg !" Gordon had Piper nog steeds gevangen en zat bij haar in het kamertje waar ze opgesloten zat. Hij had een mes beet en sneed in haar wang. Pipers handen en voeten waren gebonden waardoor ze niets kon doen en ze keek hem woedend aan. Diesel ging bij de kinderen kijken.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:33
Ik was net bijgekomen. Zwakjes keek ik om me heen en had zelfs niet de kracht om wat te zeggen. Maria schrok wakker. "Mam? Wat?" vroeg ze bang en klemde zich aan haar moeder vast. Piper keek woedend naar Gordon. Esther keek boos naar Diesel, maar speelde rustig verder met haar broertje en zusjes.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:41
Niet zoveel later werd ik wakker en ging naar hun toe. ''Hey'' Zei ik toen zachtjes. Paige keek rond. ''Waar is Piper?'' Vroeg ze nog een keer. Ric dacht na.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:43
Ik knipperde met mijn ogen en wilde iets zeggen, maar er kwam geen geluid uit mijn mond. Maria voelde waar haar tante was. "Malia weten !" Ze orbde weg. "Hiel zijn !" Ze wees naar haar tante toen ze bij haar was. Gordon keek op. "Maria !" Diesel liep naar Elisa en begon haar te kussen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:45
Ik kuste hem terug en keek naar de kinderen. ''Julli zijn goed lief aan het spelen'' Zei ik toen. ''heel erg goed'' Paige raakte nog meer in paniek. ''Maria'' Ze orbte achter haar aan.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:48
Gordon keek blij. "Ik wist wel dat jullie terug zouden komen." Maria raakte i n paniek en stak haar armen naar haar moeder uit. "Mam !" Piper vloekte. "Paige, orb hier weer weg !" Ik schrok. De kinderen keken vrolijk op.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:51
Ik glimlachte naar hun. ''Mama is trots op jullie'' Zei ik vrolijk. Paige schudde haar hoofd. ''Laat Piper gaan'' Zei ze en haar ogen werden duister. ''Nu meteen''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen ma 6 apr - 23:55
Gordon grijnsde. "Als jij blijft, je weet de voorwaarde! " zei hij. "Oh ja, Maria moet ook blijven !" Ik raakte in paniek en probeerde recht te gaan zitten. Esther keek blij en Charlotte stak haar armen uit naar haar moeder. "Mama !" Diesel gaf Elisa noge en kus. "Gaan wij samen lekker ontspannen?"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 0:00
Ik knikte naar Diesel. ''Is goed'' Ik keek naar me kinderen. ''Blijf maar lief spelen.'' Paige knikte. ''Ok'' Zei ze toen en was op van het vechten. ''Laat haar gaan.'' Ric wist niet wat te doen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen di 7 apr - 0:10
Er begonnen tranen te rollen omdat ikgewoon niets kon doen om mijn moeder, tante en zusje te helpen. Charlotte begon te huilen. "Mama !" Gordon liet Piper verdwijnen. "Eindelijk heb i kje terug !" Diesel gaf haar een kus.