Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 13 maa - 18:36
Ik zag An naar me toe lopen. ''Laat me toch eens met rust'' Zei ik toen tegen haar. ''Ik wil je nooit meer zien'' Ik pakte me sleutel aan en ging naar me kamer. Paige ging naar de kinderen toe. ''Shhh rustig maar''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 13 maa - 18:38
Ikvolgde Elisa, het kon me niet shcelen wat ze zei. Ik wist dat ze het niet meende en dat er iets achter zat. "Elisabeth, ik ga niet weg !" zei ik vastbesloten. "Ik weetniet wat er met je aan de hand is, maar ik ga het uitzoeken en ervoor zorgen dat het ongedaan gemaakt wordt !" Charlotte begon boos te worden en gaf Paige een mep. "Mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 13 maa - 18:41
Ik zakte bewusteloos in elkaar toen Diesel uit me lichaam kwam. ''Ik laat het je niet verpesten.'' Zei hij toen. ''Ook al moet ik je doden. Elisa word de mijne.'' Hij gooide een vuurbal naar An en schemerde haar naar zijn huis toe zodat ze niet weg kan. ''Daar gaan we weer'' Hij nam weer bezit van me. Paige bleef Charlotte wiegen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 13 maa - 21:35
Ik schrok en wilde een stap naar achteren doen van schrik , maar werd toen al geraakt door de vuurbal. Geschrokken vloog ik naar achteren en werd toen naar zijn huis toe geschemerd. "Verdomme !" vloekte ik. "Ik wist wel dat er iets was ! " Ik was best opgelucht omdat ik nu zeker wist dat het niet Elisabeth was die die gemene dingen deed. "Aha !" zei ik tegen mezelf. Ik haalde mijn mobiel tevoorschijn en wilde mijn moeder opbellen om het haar te vertellen. Charlotte begon te krijsen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen vr 13 maa - 22:19
Ik stond op. ''Ohh ik krijg hier hoofdpijn van'' Ik ging op bed liggen. ''Maar even slapen'' Ik viel in slaap. Paige hoorde door het gekrijs haar mobiel niet. ''Rustig maar Charlotte.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:24
Charlotte bleef woedend krijsen. "MAMA !" Ik vloekte toen plots de batterij van mijn mobiel leeg was. "Dit kan niet waar zijn !" Nico bleef huilen. "Mama !" Esther schemerde naar ahar moeder toe.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:27
Ik zag Esther niet binnen schemeren omdat ik sliep. ''Hmmm lekker'' Mompelde ik. Paige bleef proberen haar te troosten. ''Charlotte rustig maar'' Zei ze. ''Rustig.''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:38
CHarlottes stem begon pijnte doen waardoor ze overging op zachtjes huilen en igng tegen Paige aanliggen, te moe om zich nog langer te verzetten. Esther kroop op bed bij haar moeder en legde haar handen op haar moeders schouder en zei in haar oor ."Mama, wakker worden !" Ik begon om mijn moeder te roepen. Jane huilde ook nog hard.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:39
Ik werd wakker door Esther. ''Esther wat doe jij hier'' Zei ik boos. ''Ga terug naar huis toe'' Paige wiegde haar en Jane zachtjes heen en weer. ''Rustig maar'' Zei ze op een geruststellende toon.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:48
Esther schrok van haar moeder en begon terug heel erg hard te huilen. "Esther willen mama huis komen !" Charlotte viel in slaap. Jane huilde steeds minder en minder tot ze tenslotte sliep. NIco kwam naar Paige toegeloepn. "Nico mama hebben !" zei hij. "Nu !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:51
Ik keek haar aan. ''Ga weg nu'' Zei ik toen boos. ''Mama wil jullie niet meer zien'' Zei ik. Paige legde hun in bed en stopte hun in. ''dat kan nu niet'' Zei ze tegen Nico.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:55
Nico sloeg zijn armen over elkaar en keek Paige met een heel erg boze, en zelfs ietwat duistere blik in zijn ogen aan. "Wel ! antwoordde hij. "Mama van Nico zijn !" zei hij toen en wees op zichzelf. "Dan Nico ALTIJD naal mama mogen !" Hij stampte met een voet opde grond. "Nico mama hebben !" Ik bleef roeopen. Esther begon nog harder te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 0:57
Ik keek haar woedend aan. ''Rot nu op'' Ik schemerde haar naar me vader toe. ''Hehe die is weg'' Ik ging weer lekker liggen. Paige keek Nico aan. ''Het kan echt niet lieverd'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:06
Esther stopte met huilen zodra ze bij haar grootvader was en schemerde toen naar Paige toe. Ze zei niets, maar bleef gewoon zwijgend staan voor Paige. ze keek haar zelfs niet aan. Nicolaas werd boos. "MIJN MAMA !" Ik gromde. "Diesel, ik ga alles hier stukmaken !" gildei k.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:10
Ik schemerde naar An toe. ''Ga je gang'' Zei ik toen. ''Zolang ik Elisa maar krijg'' Ik keek An woedend aan. Paige zag Esther en tilde haar op. ''Esther wat is er''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:17
Ik keek Elisa/ Diesel aan. Daarna keek ik om me heen en begon vanalle dingen tegen de muur te orben. "Ik verniel alles, dat zweer ik !" Ik was even gestopt met dingen tegen de muur te gooien, maar gin er nu weer mee verer. Esther ontweek Paige's blik en antwoordde niet. Het was nbiet duidelijk of ze het gewoon niet hoorde of ze niet wilde reageren. Nico begon terug hard te huilen.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:19
Ik keek haar aan. ''Ga gerust door.'' Zei hij toen. ''Me plan is bijna klaar'' Zei ik vrolijk. Paige liet Esther haar aankijken. ''Esther, lieverd wat is er''
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:26
Ikschudde mijn hoofd. "Dat denk je maar! " riep ik naar hem. "Ik laat iedereen weten wat jij gedaan hebt !" riep ik woedend. "Ze vernietigen je en alles komt weer goed !" Ik trilde van woede terwijl ik haar bleef aankijken. Zodra ik een oplader voor mijn gsm gevonden heb ! Esther reageerde niet.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 1:29
Ik keek haar aan. ''Hoe wil je dat doen, als je hier bent'' Zei ik tegen haar. ''Dat gaat je niet lukken'' Ik begon te grijnzen. ''Dat gaat je nooit lukken.'' Paige bleef proberen esther te laten praten.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 15:08
Ik gromde. "Ik vind wel een manier !" zei ik nors en probeerde een manier te vinden, maar vond er niet direct één. "Mijn moeder vindt me heus wel !" zei ik. Esther negeerde Paige volkomen. Nico keek Paige aan. "Tante Paige !" zeurde hij. "Naal mama !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 15:31
Gordon verscheen binnen bij Leah en voor ze iets kon doen, gooide hij een drankje naar haar toe. Ze viel in slaap op de bank. "Fase één : geslaagd !" Vrolijk rende hij de trap op naar boven en ging de kamer van BEnjamin binnen. Nico keek boos. "Wel kunnen !" "Ze vindt wel een manier !" zei ik boos. "Dat doet ze altijd !"
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 15:34
Ik keek haar aan. ''Dan zal het al te laat zijn'' Zei hij toen. ''Dan zal elisabeth allang bij mij zijn en slecht zijn'' Zei ik vrolijk. Benjamin begon hard te huilen. Paige zuchte vermoeid.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 15:43
Ik schudde mijn hoofd. "Nee !" zei ik. "Niet waar !" Ik grijnsde. "Thomas !" riep ik toen. Esther keek even naar Paige. "Moe?" vroeg ze toen zachtjes. Gordon verdween.
Onderwerp: Re: Dubbelganger zorgt voor problemen za 14 maa - 15:49
Diesel kwam weer uit me lichaam en legde me in een kamer en zette die opslot en niemand kon erin en uit. ''Dat was geen slim plan van je'' Hij gooide 5 vuurballen naar An toe. ''Elisa hoort bij mij en bij niemand anders.'' Paige knikte en was blij dat Esther wat gezegt had. ''Ja ik ben moe'' Zei ze toen.