Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:25
"Oh !" zei ze verbaasd. "Vier ..." Ze zette haar pionnetje verder. "Maar ikke winnen !" riep zeui t en ging recht staan. "Nu kus krijgen mama !" Ik stond op en trilde op mijn benen, maar liep toch door. Onzeker opende ik de deur en liep naar binnen. "We zijn er weer ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:27
Ik knikte. ''Ja je krijgt een kus'' Ik gaf haar een kus. ''gefeliciteert'' Zei ik toen tegen haar. Hendrik was vrolijk. ''Mama blijven'' Zei hij vrolijk. ''Mama Hendlik plassen'' Zei hij na een tijdje.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:37
Esther kroop bij haar moeder op schoot. "Moe !" zei ze. Noah begon het spel al op te ruimen. "Ja, gefeliciteerd Esther !" Ik glimlachte wat zwakjes en keek toen bang naar Charisa. "Dan gaan we naar het toilet !" Ik tilde Hendrik op en bracht hem naar het toilet. "Doet het nog pijn?" vroeg ik hem bezorgd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:46
Ik knuffelde Esther. ''Wil je naar bed toe?'' Vroeg ik toen aan haar. ''Zal mama je lekker instoppen'' Ik gaf haar een kusje. Hendrik knikte. ''Ja heel au doen'' Hij begon weer te huilen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:54
Esther knikte onzeker. "Maar ... mama blijven?" vroe ze. "Anders niet willen !" Noah had het spel opgeruimd. Ik wreef met één hand over zijn rug en nam met mijn andere hand zijn handje vast. Ik wenste dat ik zijn pijn kon overnemen. "Knijp maar !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven za 28 feb - 23:56
Ik keek Esther aan. ''mama gaat ook slapen'' Zei ik tegen haar. ''Dan ziet mama, Esther morgen weer.'' Hendrik kneep erg hard. ''Heel au doen'' Huilde hij.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:03
"Mijn schat toch !" zei ik en had zelf tranen in mijn ogen. "BEn je klaar?" vroeg ik na een tijdje. Esther bego nte huilen. "Morgen pas?" vroeg ze. "Niet willen !" Ze huilde nog harder. "Esther bij mama slapen " Noah ging het spel wegzetten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:06
Ik wiegde Esther zachtjes heen en weer. ''shhhh rustig maar lieverd'' Zei ik tegen haar. ''Rustig maar'' hendrik knikte. ''Ja hendlik klaal'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:16
Ik deed zijn broek weer aan en liep met hem terug naar de kamer. Plots, in het midden van de kamer, voelde ik me niet goed worden. Ik zette Hendrik op de grond neer en bleef nog enkele seconden staan, maar zakte toen bewusteloos neer op de grond. Esther werd rustiger en legde haar hoofd tegen haar moeders schouder. "Niet slapen", mompelde ze. "NIet moe", zei ze, maar viel in slaap. Noah glimlachte.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:20
Ik stond op met Esther. ''Ik leg haar in bed'' Ik liep met haar naar boven en stopte haar in. ''Weltrusten lieverd'' Ik liep terug naar Noah toe. Hendrik begon te huilen. ''Mama auw gevallen'' Ric rende haast naar An. ''An word wakker'' Paige probeerde haar te helen. Cassie keek Simone boos aan. ''wat kom je hier doen.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:25
Simone was wat van slag. "Eh ... Zankou zijn zoon laten zien ..." Esther sliep lekker verder. Noah keek vrolijk Elisa aan. "Voel je je nog altijd goed?" De wonden die ik had geneesden, maar alle emoties en dat ik ziek was, hadden zijn tol geeist en ik werd niet wakker.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:29
Ik knikte naar Noah. ''Ik voel me prima'' Ik kuste hem met veel liefde. ''Zie je'' Ik kuste hem weer. Cassie was verbaast. ''Zijn wat'' Ric tilde An op en legde haar in bed. Paige tilde Hendrik op en na een tijdje viel hij in slaap.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:33
Ik bleef lange tijd bewusteloos, maar werd uiteindelijk toch wakker. Verdwaasd keek ik om me heen. "Waar?" Simone keek onzkeer. "Zoon ..." Noah grijnsde. "hmm, je hebt me toch nog niet helemaal overtuigd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:39
Ik glimlachte. ''Zal ik het nog eens proberen.'' Ik kuste hem met veel passie. ''En nu dan?'' Vroeg ik aan hem. ''Of moet ik het laten merken in bed?'' Ric keek haar aan. ''oh gelukkig'' Cassie werd boos. ''ZANKOU''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:44
Zankou sprong een gat in de lucht. "WAt?" vroeg hij. "Het isgebeurd voor ik jou kende !" Simone keek naar Celine. "Wie is zij?" Noah grijnsde. "Hmmm, dat klinkt wel goed !" Ik wreef over mijn voorhoofd. "Wat is er gebeurd?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:51
Ik transporteerde met Noah naar boven. ''Ik ben de jouwe'' Ik ging op bed liggen. ''Kom het maar halen'' Cassie keek naar Simone. ''dat is de dochter van mij en Zankou'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:55
Noah grijnsde. "Je weet toch zeker dat je je beter voelt hé?" vroeg hij haar en kroop over het bed tot bij haar. "Ik hou van je !" Hij kuste haar. Simone keek geschokt naar Zankou en keek toen Cassie weer aan. "Wel ... eh ... proficiat !" zei ze en keek even haar zus aan. Ik keek Ric aan. "Ric?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 0:58
Ik knikte. ''Ja ik voel me echt prima'' Zei ik een beetje nors. ''Sorry'' Zei ik daarna. Elize wist niet wat ze moest doen. Ric keek An aan. ''Wat is er lieverd''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 1:07
Ik ging recht zitten en voelde me weer duizelig. "Wat is er gebeurd?" vroeg ik en wilde van bed afkomen. Noah keek Elisa verbaasd aan. "Waarom werd je zo boos?" Simone keek naar Cassie. "Dit is Christiaan !" zei ze en liet haar zoon zien. Zankou ging op een stoel zitten.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 1:13
Ik keek haar aan. ''Ik werd even gek van het gevraag of ik me goed voelde'' Ik keek naar de grond. ''Sorry, ik had niet zo moeten reageren.'' Cassie keek naar Christiaan. ''Leuk ja'' Zei ze toen gewoon. Ric hield An tegen. ''Je bent in elkaar gezakt.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 1:18
Noah keek even weg en werd rood. "het spijt me heel erg !" zei hij. "Ik ben gewoon bezorgd ..." Simone voelde zich een beetje beledigd en keek Cassie nors aan. Zankou keek Simone aan. "Ik wil dat je weggaat !" Simone liet hem Christiaan izen. "Maar je zoon dan?" Zankou keek niet eens naar hem. "Ik wil hem niet !" Ik keek Ric onzeker aan. "Ok, maar ik wil hier niet blijven liggen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 1:44
ik keek Noah aan. ''Ik weet het'' Ik kuste hem. ''Ik had niet zo moeten reageren'' Ik kuste hem met veel passie. Elize keek boos. ''Dat kun je niet maken'' Riep ze.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 12:19
Noah glimlachte. "Het geeft niet !" zei hij. "Echt niet !" HIj begon haar vol liefde te kussen en zijn hand gleed naar de onderkant van haar shirt. Zankou keek haar aan. "Toch wel !" zei hij nors. "IN elkaar gezakt?" herhaalde ik Ric vragend.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 1 maa - 12:25
Ik liet Noah zijn gang gaan. ''Hmmm lekker'' Zei ik toen. ''Heerlijk'' Elize begon woedend te worden. ''Monster'' Zei ze toen woedend. Ric knikte. ''ja toen je met Hendrik weer in de kamer kwam.''