Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:43
Esther klapte. "Mama goed dronken !" Noah glimlachte. "Mooi zo !" zei hij vrolijk. Ik orbde naar Ric en Hendrik toe en tilde Hendrik op. Toen ik mijn hand tegen zijn voorhoofd legde, voelde ik dat hij gloeide. "Lieverd, toch !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:45
Ik keek Esther aan. ''Ja mama moet goed drinken'' Zei ik tegen haar. ''Moet Esther ook nog wat drinken?'' Vroeg ik toen aan haar. Hendrik huilde. ''Hendlik bij mama blijven.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:54
Noah was weer op de bank gaan zitten. Esther knikte en wees naar haar beker, ondertussen leeg omdat ze de inhoud over haar kleren gemorst had. "Ja, Esther dorst !" Ik knuffelde Hendrik. "Hendrik mag bij mama blijven !" Ik keek Ric onzeker aan en wist niet of het een stom idee was om terug naar mijn moeders huis te gaan.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:56
Ik knikte. ''Dan krijg je nog wat'' Ik schronk een beetje voor haar in. "'Voorzichtig drinken'' Ric keek An aan. '''Waarom blijf je niet, dat ik voor jullie zorg'' Stelde hij toen voor.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 14:54
"Dankje !" zei esther blij en nam haar beker aan. "Ja, voorzichtig !" zei ze en dronk haar beker leeg. Noah glimlachte. "Wil jij nog wat, Elisa?" vroeg hij. "Ja, misschien wel ..." Ik keek hgem even zwijgend aan en ging daarna op de bank zitten omdat ik me niet goed voelde. "Maar dan word jij misschien ook ziek ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:09
Noah schonk nog een glas in en gaf het aan Elisa. "Alsjeblieft, schat !" Esther lachte. "Noahschat zeggen mama !" zei ze Ik knikte en gaf hem een zoen. "Dankje !" Ik keek hem weer aan en glimlachte. "Dan kan ik jou verzorgen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:13
Ik knikte. ''Ja Noah zegt schat tegen mama'' Zei ik tegen Esther. ''En jij bent smaen met Noah mama haar schat'' Ik dronk me glas leeg. ''Hm lekker.'' Ric keek haar vrolijk aan. ''Ga maar lekker rusten''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:22
Ik knikte en keek naar Hendrik. "Zal ik je in je bedje leggen?" vroeg ik hem. "Of blij je liever hier op de bank ?" Esther begon te stralen. "En NIco?" vroeg ze toen. "En Charlotte?" Noah glimlachte en ging in de keuken ook een glas halen en vulde het ook met water. Daarna dronk hij het op.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:25
Ik knikte. ''Ja Nico en Charlotte ook'' Zei ik toen tegen haar. ''Jullie zijn allemaal mijn schatten.'' Hendrik keek zijn moeder aan. ''Hendlik bij mama liggen'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:30
Esther keek nog blijer. "Esthel leuk vinden !" zei ze. Noah gaf Elisa een kus. "Julllie zijn ook mijn schatrten !" Ik ging op de bank liggen en keek Hendrik aan. "Je mag bij mama liggen !" Ik keek Ric weer aan en glimlachte naar hem. "Dankje !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:33
Ik kuste Noah terug. ''Ik hou van je'' Zei ik tegen hem. ''Met heel me hart.'' Ric keek naar hun. ''Geef een gil als jullie iets nodig hebben.'' Zei Ric toen. ''Zal ik het eten maken''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:50
Noah knuffelde Elisa. "Ik hou ook met heel mijn hart van jou !" Esther keek haar moeder aan. "Ook van Esthel houdeN?" Ik glimlmachte en knikte. "Ja, zal ik doen ! Ok, bedankt, Ric !" Ik keek hem heel erg vrolijka an en was hem dankbaar voor alles.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 15:54
Ik knikte. ''Ja mama houdt ook veel van Esther'' Ik gaf haar een kusje. ''Echt heel veel'' Ik knuffelde haar. Ric keek An aan. ''Wat willen jullie graag eten'' Hendrik dacht na. ''izza'' Zei hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 16:05
Esther knuffelde haar moeder en gaf haar een kusje terug. "Esther ook mama houden !" zei ze en keek toen naar Noah. "Esther ook Noah houde n!" Noah straalde. Ik knikte. "Pizza klinkt goed !" Ik orbde een deken naar me toe en legde dat over Hendrik heen. "Zo, lig je lekker?" vroeg ik hem.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 17:05
Ik keek vrolijk naar Esther. ''Dat hoort mama heel graag'' Zei ik toen. ''Echt waar'' Ric knikte. ''Dan ga ik even boodschappen doen.'' Zei hij toen. ''Redden jullie je wel even?'' Hendrik was al in slaap gevallen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 17:54
Esther keek heel erg blij. "Esther leuk vinden !" zei ze vrolijk. Noah keek Elisa vrolijk aan. "Ik vind het ook heel leuk !" Ik knikte. "Is goed !" antwoordde ik en keek glimlachend naar mijn slapende zoontje en keek toen Ricardo weer aan. "Ja, we redden ons wel, slaapt Charisa op haar kamer?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 18:03
Ik glimlachte naar Noah. ''Jou vind ik ook leuk'' Ik kuste hem met veel liefde. ''Echt waar'' Ric knikte. ''Ja ze slaap lekker'' Hij deed zijn jas aan. ''Tot zo.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 22:27
Esther keek naar haar moeder en Noah. Noah bleef Elisa lange tijd kussen en keek haar daarna weer aan. "Ik vind jou ook erg leuk !" zei hij met een glimlach. "Echt waar !" "OK, da is goed !" Ik zwaaide naar RIc "Tot zo !" Ik keek weer naar Hendrik. "Slapp lekker, lieverd !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven wo 18 feb - 22:31
Ik keek hem aan. ''dat is mooi om te horen'' Ik kuste hem weer. ''Heel mooi'' Ric kwam na een tijdje thuis met de boodschappen. ''Ik bene er weer'' Riep hij toen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 feb - 19:01
Noah knikte. "uhhuh, vind ik ook !" Hij begon haar weer vol liefde te kussen. Ik was wat in slaap gevallen en schrok wakker. "Huh? !" Ik werd wat rustiger toen ik Ric's stem herkende en stond op. Ik liep naar de keuken toe en glimlachte naar hem. "Hey !" zei ik met een glimlachg. "Alle benodigdheden gevonden?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 feb - 19:05
Ik bleef Noah kussen. ''Ik hou van je'' Ik kuste hem weer en vergat alles om me heen. ''Hmmm'' Mompelde ik. Ric knikte. ''Ik heb alles om lekkere pizza's te maken''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 feb - 19:27
"Tof !" zei ik vrolijk. "Ik ga terug opp de bank liggen", zei ik tegen hem. Ik glimlachte zwakjes naar hem en draaide me toen om. Noah antwoordde. "Ik hou ook van jou !" Hij begon haar ook terug tek ussen. "Met ... heel .... mijn ....hart !" mompelde hij tussen het kussen door, maar het was niet echt verstaanbaar.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 feb - 19:30
Ik keek hem aan. ''Wat zei je?'' Vroeg ik toen aan hem. ''Ik kon het niet verstaan'' Ric begon de pizza's te maken en deed ze in de oven. ''Zo die zijn zo klaar'' Zei hij toen hij de woonkamer in kwam.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven do 19 feb - 20:08
Noah grijnsde en keek Elisa vrolijk aan. "Ik hou van je met heel mijn hart !" herhaalde hij toen. "Sorry, ik praatte wat onduidelijk ! Ik bedoel, heel erg onduidelijk !" Ik keek op. "Hmmm, dat ruikt lekker !" zei ik met een glimlach. "Ik zal Charisa maar uit bed gaan halen, ligt ze nu al niet lang te slapen?" vroeg ik bezorgd.