Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 0:51
Noah knikte. "Goed dan !" zei hij en liep naar de telefoon. Hij belde naar de dokter en vroeg hem om nog een keer te komen. Esther keek bezorgd naar haar moeder. Ik nam mijn mobiel en belde naar Ric. Piper grijnsde. "Je bent weer koppig !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 1:17
Ik stond toch op en ging op de bank zitten. ''Dat zit een stuk lekkerder'' Zei ik zachtjes. Ik voelde me nog erg beroerd. Paige schudde haar hoofd. ''Ik ben gewoon eerlijk.'' Ric pakte zijn mobiel en zag dat het An was. ''Hey lieverd'' Zei hij toen hij op had genomen.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 17:19
Esther volgde haar moeder en ging lekker bij haar liggen. "Mam erg ziek?" vroeg ze. Piper nam nog een hapje. "Ik ben diegene die eerlijk is !" "Hey, Ric !" zei ik en voelde me meteen warm vanbinnen. "Ik mis je !" Noah kwam terug naar Elisa gelopen. "De dokter kotm zo ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 17:23
Ik keek naar Esther. ''Het gaat wel'' Zei ik tegen haar. ''Ok dankje lieverd'' Zei ik toen tegen Noah. Ric straalde. ''Ik mis jou ook'' Hendrik was bij Ric. ''Mama''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 17:41
Esther bleef bij haar moeder liggen. Noah glimlachte. "Graag gedaan !" Ik geeuwde even en dacht toen HEndrik te horen. "Was dat Hendrik?" vroeg ik. Piper keek grijnzend naar Paige. "Zwijgen is toestemmen !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 18:01
Ik keek hem aan. ''Hopelijk is het niets erg'' Ik hoorde toen de deur bel. ''De dokter is er'' Zei ik toen. paige moest lachen. ''Wat ik toch zeg ben je het niet mee eens'' Zei ze toen vrolijk. ''Ja dat is Hendrik'' Zei Ric toen. ''Wil je hem even spreken''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 18:09
Noah knikte. "Ja, ik ben zoterug !" Noah lie pnaar de voordeur en deed die open. HIj liet de dokter binnen en liep toen naar Elisa met hem. Piper keek Paige aan en grijnsde toen ook. "Ja, daar heb je eigenlijk wel gelijk in !" "Ja, als dat gaat !" zei ik en wilde mijn zoontje heel erg graag spreken. Esther keke bang naar de dokter.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 18:12
De dokter onderzocht me. ''Ze is erg uitgedroogd'' Zei hij na een tijdje. ''Ze moet veel drinken'' Zei hij toen. ''Anders moet ze naar het ziekenhuis toe.'' Paige nam nog een hapje. Ric gaf de mobiel aan Hendrik. ''Mama''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 18:38
Piper keek weer naar de film. Noah schrok en knikte. "Ik zal ervoor zorgen dat ze genoeg drinkt !" zei hij en keek naar Elisa. Hij wilde niet dat ze naar het ziekenhuis zou moeten. Esther viel tegen haar moeder aan in slaap aan. An glimlachte bij het horen van Hendrik's stem. "hallo Hendrik !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven zo 15 feb - 18:45
Ik knikte. ''Ik zal goed drinken'' Zei ik toen. De dokter ging weg. Ik viel net als Esther in slaap. Hendrik begon te stralen. '''Waal jij zijn?'' Vroeg hij toen. ''Ik naal mama toe''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 19:04
Noah knikte. Hij liep naar de keuken en vulde een kan met water. Daarna pakte hij een proper glas en zette dat op het salontafeltje in de woonkamer. Daarna ging hij ook op de bank liggen en viek ook in slaap. Esther bleef lekker slapen. An glimlachte. "NEe, je mag niet naar mama toe, lieverd !" zei ze. "Mama is ziek en dan wordt Hendrik ook ziek en dat wil mama niet !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 19:06
Ik werd na een tijdje wakker en keek naar de slapende Noah en Esther. ''Wat een schatjes toch'' Zei ik toen zachtjes. ''Mijn schatjes.'' Hendrik begon te huilen. ''Hendlik na mama toe'' Huilde hij hard.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 22:29
Noah bleef nog slapen, maar Esther werd kort na haar moeder ook wakker en keek haar moeder vrolijk aan. TOen keek ze naaar haar kleren en zag dat ze nog steeds de vuile kleren aanhad. Ze begon te huilen. "Vuil !" Noah werd wakker. "HUh?" An kreeg tranen in haar ogen. "Hendrik, het spijt me, maar je moet echt bij Ric en Charisa blijven ! Je moet op je kleine zusje passen ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 22:32
Ik hoorde het niet want ik was weer in slaap gevallen. ''Hmmmmmmm'' Mompelde ik. Hendrik was erg verward. ''Maal mama op zusje passen'' Hij snapte niet waarom zijn moeder niet bij hem wou zijn. ''Mama boos op hendlik''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 22:58
Esther beogn harder te huilen. Noah liep naar har, tilde haar op en liep met haar naar boven om andere kleren bij haar aan te doen. An schrok . "Nee, natuurlijk is mama niet boos op Hendrik ,maar mama is ziek !" zei ze. "En mama wil nie dat Hendrik ook ziek wordt !" probeerde ze uit te leggen. "Mama houdt van Hendrik !" zei ze toen ook.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 23:05
Ik draaide me om en viel van de bank. ''Au'' Ik werd er wakker door. ''Dat deed zeer.'' Zei ik toen. ''Hendlik naal mama toe'' Hij voelde zich ook niet goed. ''Hendlik niet goed voelen''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 23:20
Noah kwam even later terug beneden met Esther. "Mama !" riep Esther en nadat ze neergezet was door Noah op de grond, rende ze naar haar moeder toe3. "Waarom mama op grond?" An was bezorgd. "Lieverd, wil je eve nRic geven?" vroeg ik en beet op mijn lip. "Dan mg je zo naar mama toekomen ..."
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven ma 16 feb - 23:24
Ik keek Esther aan. '''Mama is van de bank gevallen'' Zei ik toen tegen Esther. ''Mama heeft au, krijg ik dan van jou een kusje?'' Vroeg ik aan Esther. Hendrik gaf Ric de telefoon.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 20:33
Esther was heel erg bezorgd en keek haar moeder serieus aan. "Ja !" zei ze en sloeg haar armen om haar moeders nek heen en gaf haar een kusje. "Mama nu nog au?" vroeg ze. Haar blauwe ogen gleden bezorgd overhaar moeders gezicht. "Nog kusje geveN?" vroeg ze. "Ric?'" vroeg ik onzeker toen ik niets meer hoorde. "Ben je er?" Noah liep naar Elisa. "Gaat het?" vroeg hij bezorgd.
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 20:35
Ik keek haar aan. ''Mama heeft geen au meer'' Zei ik toen tegen haar. ''Dankzij jou'' Ik gaf haar ook een kusje. Ric had de mobiel eerst laten vallen. ''Ja ik ben er.''
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 20:36
"Zal ik Hendrik komen halen?" vroeg ik toen onzeker. "Hij zegt dat hij zich niet goed voelt ... Ik hoop maar dat hij ook niet ziek wordt !" Esther straalde en keek naar Noah. "Esther mama beter maakt !" zei ze trots en knuffelde haar moeder. "En kusje kregen mama !" Noah glimlachte en knikte. "Je moet wat drinekn, Elisa !"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:19
Noah deed het glas dat hij eerder al op tafel gezet had, vol met water uide kan die hij ook op tafel had gezet. Daarna gaf hij het glas aan Elisa. "Alsjeblieft !" Esther keek vrolijk haar moeder aan. "Mama dlinken !" Ik wreef vermoeid overmijn voohoofd. "Jij of Charisa zijn toch niet ziek aan het worden hé?"
Onderwerp: Re: Een magie-vrij leven di 17 feb - 23:21
Ik knikte. ''Ja mama moet drinken'' Ik dronk het glas leeg. ''Keek eens helemaal op'' Ric luisterde. ''Ik niet en charisa volgens mij ook niet'' Zei hij toen tegen An.