Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:25
Ik orbde naar hethuis waar ik met Ric en mijn kinderen woonde en vond daar het laatste, missende ingrediënt. Ik orbde weer naar de manor, nam het boek en liep naar de keuken toe waar ik het drankje begon te maken. "Je gaat eraan !" Piper glimlachte. "Gaat het?" jade knikte. "Ja, ik ! Ik heb nog iets af te rekenen met die kwal !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:27
Ik ging voor Brian staan. ''Je blijft bij hem uit de buurt.'' Zei ik woedend. ''Anders heb je een groot probleem'' Ik gooide haar tegen de muur. ''Zie je wel'' Zei ik me ogen zijn pikzwart.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:35
Jade kwam weer overeind. Haar ogen vlamden. "Oh ja? !" vroeg ze en liet Elisa naar achteren vliegen zodat ze tegen Brian opbotste en ze beiden tege nde muur aanvlogen. Daarna begon ze op hen af te lopen. "Blijf gewoon van mijn zussen af !" "Bijna klaar !" zei ikvrolijk. "dan moet ik hem nog vinden !" Piper bleef naa Paige kijken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:48
Brian knikte. "Ja, ik ben helemaal in orde !" Bezorgd hielp hij haar overeind. "Ben jij ook in orde?" Jade keek hen woedend aan. "Blijf nu uit hun buurt, begrepen? !" LEah schudde haar hoofd. Ik had het drankje klaar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:50
Ik keek haar woedend aan. ''dan moeten ze ons met rust laten'' Zei ik woedend. ''Anders gaan hun eraan'' Meredith werd bezorgt. ''Zolang hoeft ze toch niet naar de wc.'' Ze wou haar gaan zoeken.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 17:18
"Ik denk eerlijk gezegd niet dat Jade naar het toilet is !" zei Leah onzeker en zorgde ervoor dat haar zus bleef liggen. "Ze zal v ast dadelik terug zijn !" Jade deed dreigend een stap dichter naar hen toe en kneep haar ogen samen. "Vergeet niet dat jullie het waren die hen aanvielen en niet andersom ! Laat hen vanaf nu gewoon met rust !" Ze schemerde terug naar het toilet en liep dan terug naar de ziekenhuiskamer. Ik orbde naar mijn moeder. "Ik heb drankjes voor die Brian !" Ik gaf er één aan mijn moeder, Piper, Leah, Jade en meredith. "VOor als hij langskomt !" zei ik en hield er nog 2 in mijn hand geklemd. "Ik ga hem nu vernietigen en hopelijk wordt de spreuk dan ook ongedaan gemaakt of wat hij ook met haar gedaan heeft waardoor ze dit denkt !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 17:34
"Altijd !" zei ik en las de spreuk die ik uit het BoS overgeschreven had om bij hem in zijn husi te komen. NIeuwsgierig keek ik om me heen en zag toen Brian en Elisa. "Ha gelukt !" zei ik vrolijk. Ik orbde Elisa achter me en wilde toen één van de twee drankjes naar Brian gooien. Jade keek even naar het drankje en toen naar meredith. "Hoe gaat het nu?" vroeg ze. Piper had willen vorostellen mee te gaan, maar was te laat.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 17:41
ik schemerde snel voor Brian. ''Blijf bij hem uit de buurt'' Zei ik toen. ''Of je gaat er meteen aan'' Me ogen werden weer zwart. meredith keek jade aan. ''Het gaat'' Zei ze. ''Waar was je''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:24
"Enkele mensen zeggen dat ze jullie gerust moeten laten !" zei ze grimmig. Leah schudde zuchtend haar hoofd. "WAt? !" riep Jade uit. "Ik heb toch niets verkeerd gedaan?" Ik keek ELisa aan. "Sorry, maar zodra de spreuk opgeheven is, zal je me hier dankbaar voor zijn !" zei ik en orbde haar nog een keer achter me en gooide het drankje naar BRian toe. Piper keek even op.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:29
Ik schemerde weer snel voor Brian. ''Je blijft van hem af'' Ik werd door het drankje geraakt en vloog door een ontploffing weg. Meredith keek Jade aan. ''Ik was bezorg over je'' Zei ze tegen jade.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:35
"Je hoeft je om mij toch geen zorgen te makne !" zei Jade en glimlachte naar Meredith. "Ik kom altijd op mijn pootjes terecht! " Piper keek naar Paige. "Elisa !" gilde ik en rende in paniek naar haar toe. "Het spijt me, echt waar !" zei ik en begon haar te helen. Brian wilde me wegtrekken tot hij zag dat ik haar wilde helen. Toch had hij een dolk vast en zou me neersteken zodra ik haar geheeld had. "Sorry, Elisa, echt sorry ! Dit was niet de bedoeling !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:40
Ik kwam bij. ''Wat is er gebeurt'' Ik werd paniekerig. ''Ik kan me niet bewegen'' Zei ik heel erg bang. Dit kwam omdat een rib gebroken was en me ruggenmerg had geraakt. Paige was bezorgt om An. Meredith keek Jade aan. ''Maar mijn taak als grote zus.'' Ze nam even een adem pauze. ''Is bezorgt over me zusjes zijn''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:45
"Wat?" riep ik geschrokken uit. "Hoezo je kan je niet bewegen? !" Ik raakte helemaal in paniek. Brian schrok en liet bijna het mes uit zijn handen vallen. Hij herstelde zich snel en stak An in haar rug. "Dit is jouw shculd !" Hij liet me wegvliegen en knielde bij Elisa. "Ik breng je naar het ziekenhuis, ok," vroeg hij en tilde haar voorzichtig op. Hijs chemerde een kamertje in het ziekenhuis binnen en liep dat dan uit. "Help !" Jade glimlachte. "Maar nu draaien we de rollen even om !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:48
Ik was heel erg in paniek. ''Ik ben zo bang.'' Zei ik tegen Brian. Ik werd gelijk meegenomen. Paige smakte ineens naar adem. ''An'' Zei ze. ''An is gewond.''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:56
Piper slaakte een gil omdat ze zo hard schrok van Paige. "Wat? gewond?" Ik bleef op de grond liggen en verloor het bewustzijn. BRian legde zijn hande op zijn hoofd. "Het komt goed !" mompelde hij. Jade glimlachte naar Meredth. Leah keek naar PAige.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 18:59
Ik werd geopereerd en daarna naar een kamer gebracht. De dokter liep naar brain toe en vertelde wat ik had en op welke kamer ik lag. Ze hadden me iets gegeven tegen de pijn. meredith keek naar Paige en toen naar Leah. ''Leah je moet An gaan helpen'' Zei ze toen. Paige was erg in paniek.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 19:10
Brian keek de dokter aan. "Is... is ze verlamd?" vroeg hij. LEah knikte. "Waar is ze? Ik voel haar niet !" Piper probeerde Paige te kalmeren. "Rustig, lieverd, het komt goed !" Jade keek onzeker. "Zal ik meegaan?"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 19:12
Ik sliep door de medicijnen. De dokter keek Brian aan. ''Ze zal wel een tijdje verlamt zijn maar het zal overgaan'' Zei hij toen. ''Ze moet uiteindelijk hier ook komen om oefeningen doen om de herstel wat sneller te laten gaan'' Zei hij toen. Paige begon te hyperventileren.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 19:33
Brian glimlachte. "Gelukkig !" Hij ging op weg naar haar kamer en ging bij haar bed staan. "Oh, Elisa toch !" Piper nam Paige's hand vast. "Adem in en uit ! IN en uit !" zei ze op een rustig ritme. Jade zei plots. "Ik voel ahar !" Ze schemerde weg met Leah.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 20:53
Brian glimlachte. "Gelukkig, je bent wakker !" Hij zuchtte opgelucht en besloot Elisa te vertellen hoe de situatie was zodat ze niet meteen in paniek zou schieten wanneer ze merkte dat ze zich niet kon bewegen. Jade keek om zich heen. "Daar !" wees ze toen ze me zag liggen. Ze hield de omgeving goed in de gaten. "Zouden ze hier nog zijn?" Ze volgde Leah die naar mij toeliep en mij begon te helen. Jade bleef oplettend om zich heen kijken.