Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 12:43
Brian glimlachte. "Dat geeft niet !" zei hij en glimlachte. "Zodra ze je doorhebben , kan je hen aanvallen en ik blijf onzichtbaar in de buurt om in te springen wanneer nodig !" Chris knikte en tilde zijn tante op. "Kan jij rijden?" vroeg hij aa nzijn moeder. Piper stond op en knikte. Ze snelde met Chris achter zich aan de zolder uit. Jade raakte in paniek. "Waarom komt zeniet bij?" vroeg ze. Leah wist het niet. "We brengen haar naar het ziekenhuis !" "Kom dan maar snel mee !" zei Piper die net op weg was naar de hal. Ik sprong op toen ik mijn moeder zag en wilde naar haar toesnellen, maar kwam niet snel vooruit. "IK ga ook mee !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 12:44
Ik keek hem aan. ''Ok dankje'' Zei ik toen. ''We moeten wel even een tijdje wachten'' Zei ik toen tegen Brian. Paige kwam een beetje bij. ''Chris wat'' Verder kwam ze niet.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 12:50
Brian knikte. "Ja, wat zullen we doen om de tijd te doden?" Chris keek naar zijn tante. "Rustig, het kotm allemaal goed !" Hij liep achter zijn moeder aan naar buiten. Zodra zijn moeder het portier geopend had, stapte hij met Paige in zijn armen in en schoof helemaal door tot hij tegen de andere kant van de achterbank zat. LEah kwam naast hem zitten met Meredith en Jade ging naast hen zitten. Ik stapte voren in en mijn tante reed toen met ons naar het ziekenhuis.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 12:53
Ik haalde me schouders op. ''Ik heb een idee voor straks'' Zei ik toen. ''Je moet me dan verwonden, zodat ik gewond naar hun toe kan gaan en zeggen dat ik hun geloofde en met jou gevochten had omdat ik je wou verslaan'' Ik keek hem aan. Paige sloot haar ogen weer.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 12:57
Brian knikte. "Goeie !" zei hij en grijnsde. "En welke wapens ga je gebruiken? En ga je ze naar je toe schemeren of al meenemen?" "Hou vol !" zei Leah tegen Meredith. Jade was woedend en was van plan wraak te nemen op Brian en als het moest ook op Elisabeth. Ik keek voortdurend achterom anar mijn moeder. Piper parkeerde de wagen. "We zijn er !" Jade stapte uit en hield het portier open zodat Leah en Chris uit konden stappen. MEteen renden ze naar ibnnen. "Help !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:00
Ik dacht na. ´´Ik schemer ze wel naar me toe´´ Zei ik toen. ´´Nou wat gaan we nu doen´´ Vroeg ik toen aan hem. De dokters namen Meredith en Paige gelijk mee.´ Na een tijdje kwam er een dokter na hun toe en vertelde dat Paige veel moest rusten en op welke kamer ze lag.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:05
Meteen liep ik naar mijn moeders kamer toe en naar haar bed toe. "Mama !" zei ik bezorgd en negeerde hoe ik me zelf voelde. Piper keek even naar Leah en Jade. "Het komt wel in orde !" zei ze en omhelsde ze even. Daarna ging ze met Chris naar de kamer van Paige toe. Jade begon woedend te ijsberen. Door boos te zijn op diegenen die Meredith aangevallen hadden, kon ze verbergen hoe bang ze was. LEah staarde met tranen in haar ogen voor zich uit. Brian keek Elisa verleidelijk aan en begon haar plots te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:07
Ik was erg verbaast. ´´Wat doe je´´ Ik keek hem aan. De dokter kwam na een tijdje naar Leah en Jade gelopen. ´´Ze was net optijd hier, we hebben de innerlijk bloeding kunnen stoppen.´´ Zei de dokter. ´´Ze is nu naar een kamer gebracht en moet een tijdje hier blijven´´ De dokter vertelde dat ze bij Paige op de kamer werd gebracht. Paige kwam langzaam aan bij. ´´Hey´´ Zei ze zwakjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:13
Brian werd rood. "eh... ik dacht..." Leah haalde opgelucht adem en ook Jade was blij dat haar zus in orde was. "Dus we mogen naar haar toe?" vroeg Jade. OPgelucht bleef ik bij mijn moeder staan. Chris ging op een stoel zitten. Piper kwam naast me staan en glimlachte naar Paige.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:14
Ik keek hem aan. ´´Het geeft niet´´ Ik stapte weer naar hem toe. ´´Ten slotte heb je me geholpen´´ Ik begon hem te kussen. Paige keek hun aan. ´´Ik ben zo moe´´ De dokter knikte.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:22
Brian legde zijn armen om haar heen en bleef haar kussen. Bezorgd keek ik naar mijn moeder. "Slaap dan nog maar wat !" zei Piper vriendelijk. Jade trok Leah mee naar de kamer en liep naar het bed van haar zus toe. "Meredith !" zei ze. Leah nam Meredith's hand vast. Chris keek rond.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:23
Ik bleef Brian ook kussen. ''Dit is lekker'' Ik beet plagend in zijn lip. Paige knikte. Ze viel weer in slaap. Meredith kwam bij. ''LEah, Jade'' Zei ze zachtjes.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:26
Ik ging op een stoel zitten en dacht koortsachtig na. Hoe zouden we Elisa kunnen laten inzien dat Brian de rollen omgedraaid had? Piper bleef naar Paige kijken en dacht ondertussen na over hetzelfde. "We zijn hier !" zei Jade. Leah knikte. Brian keek haar aan. "Dat was gemeen !" Hij begon haar terug te kussen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:28
Ik keek hem aan. ''Ik ben gemeen dat weet je nu toch wel'' Ik begon hem weer te kussen. Meredith keek hun aan. ''Sorry'' Zei ze toen. Ze voelde zich schuldig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 13:32
"Sorry waarvoor?" vroeg Leah verbaasd. ""Jij hebt niets gedaan !" zei Jade meteen daarna. Piper bleef naar Paige kijken. Ik begon last te krijgen van mijn wonde. "Ik moet Elisa vinden !" Brian knikte. "Ja, dat weet ik al !" Hij begon haar te kussen en knuffelde haar.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:17
Ik keek Brian aan. ''Ben je verliefd op me'' Vroeg ik toen aan hem. Meredith wou zitten. ''Ik zou jullie beschermen.'' Ze keek naar haar zusjes. ''Waarom deed elisa zo''
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:24
Brian knikte. "Ja, ik ben verliefd op je !" LEah zorgde ervoor dat Meredith bleef liggen. "Rustig, Meredith, dit is niet jouw schuld !" "Geen idee !" zei Jade en haar ogen vlamden van woede. Ze kon er niet tegen als iemand aan Meredith kwam. Ik zuchtte. "Ik ga even iets opzoekne !" zei ik en orbde voor iemand kon protesteren naar de manor toe en begon in het BoS te bladeren. "Er moet iets in staan !"
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:26
Ik keek hem aan. ''Laat me maar merken hoe verliefd'' Zei ik tegen hem. Ik ging met me handen onder zijn shirt. Meredith bleef uit eindelijk liggen. ''Het voelt wel als mijn schuld.'' Zei ze toen.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:32
"Dat zal ik doen !" zei hij en begon haar vol passie te kussen. ZIjn handen zochten hun weg onder haar shirt en hij begon Elisa te strelen. Ik kwam uit bij Brian. Hij bleek een hoge demon te zijn. "Aha ! Een drankje !" Vrolijk bekeek ik de ingrediënten en liep toen naar de keuken om die te gaan zoeken. LEah schudde haar hoofd. "Niet !" Jade was woedend. "Ik moet even naar het toilet."
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:41
Brian bleef Elisa kussen en keek haar aan. "Ja, vind ik ook !" Leah knikte. "Ga maar wat slapen, lieverd !" zei ze en glimlachte naar haar. "Des te sneller ben je weer beter !" Ik merkte dat ze enkele ingrediënten niet meer hadden. "Dan maar bij mij thusi gaan halen !" zei ik en orbde naar het huis van mijn moeder om te kijken of ze de ingrediënten daar hadden.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 15:54
Brian grijnsde. "Ik ook !" Hij begon Elisa's broek los te maken. Ik ga ook genieten !" LEah zuchtte opgelucht. Piper bleef naar Paige kijken. "Word alsjeblieft snel beter !" Chris zei dat hij moest gaan en orbde weg. Ik had nog één ingrediënt nodig.
Onderwerp: Re: ruzie over de vaders di 27 jan - 16:13
Brian schudde zijn hoofd. Toen Elisa hem hielp, lukte het hem en hij trok haar broek uit. Vol liefde begon hij haar weer te kussen. Piper had eerst nog niet door dat Paige wakker geworden was. "Eh... ze ...!" Ze probeerde het zich te herinneren. "Ah ja : Ze is iets gaan opzoeken !" LEah vroeg zich af waar Jade was.. Jade schemerde naar Brian en Elisa. "Bah !' riep ze uit.